Επιτέλους βλέπουμε αληθινό μωρό

Επιτέλους βλέπουμε αληθινό μωρό Facebook Twitter
3
Επιτέλους βλέπουμε αληθινό μωρό Facebook Twitter

H νέα τεχνολογία υπέρηχων HDlive από την General Electric δημιουργεί μια πεντακάθαρη, έγχρωμη και το κυριότερο τρισδιάστατη φωτογραφία του εμβρύου. Οι γονείς έχουν μια καλύτερη εικόνα του πώς μοιάζει το αγέννητο παιδί τους, ενώ οι γιατροί μπορουν με περισσότερη ακρίβεια να δουν λεπτομέρειες κρίσιμες για την υγεία του.


Μπορεί το τριασδιάστατο υπερηχογράφημα να υπήρχε τα τελευταία χρόνια διαθέσιμο το νέο μηχάνημα όμως προσθέτει στις εικόνες ρεαλιστικά χρώματα, με τη δημιουργία μιας εικονικής πηγής φωτός που σκιάζει και καταγράφει κάθε πτυχή του σώματος, καθώς και με τη χρήση εξελιγμένων τεχνικών αναπαράστασης ανθρώπινου δέρματος.

Επιτέλους βλέπουμε αληθινό μωρό Facebook Twitter
Επιτέλους βλέπουμε αληθινό μωρό Facebook Twitter
Επιτέλους βλέπουμε αληθινό μωρό Facebook Twitter

 

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM