Η Burberry έκαψε πολυτελή ρούχα αξίας 31 εκατ. ευρώ για να μην πουληθούν φτηνά στη μάζα

Η Burberry έκαψε πολυτελή ρούχα αξίας 31 εκατ. ευρώ για να μην πουληθούν φτηνά στη μάζα Facebook Twitter
9

Ρούχα αξίας 31 εκατομμυρίων ευρώ κατέστρεψε τον τελευταίο χρόνο η διάσημη εταιρία ρούχων Burberry προκειμένου να μη μείνουν στοκ και πουληθούν μαζικά σε πολύ χαμηλές τιμές.

Όπως αποκάλυψε η βρετανική εφημερίδα The Times, η εταιρία τα τελευταία 5 χρόνια έχει καταστρέψει συνολικά ρούχα αξίας 100 εκατομμυρίων ευρώ που έμειναν στο ράφι. 

Η κρίση αυτή οφείλεται, σύμφωνα με την ίδια εφημερίδα, στο γεγονός πως η εταιρία αρνείται να κατεβάσει τις τιμές της στη λιανική αγορά, με τη διάσημη καμπαρντίνα της να κοστίζει ακόμη και 1600 ευρώ. 

Η Burberry παραδέχτηκε την καύση ωστόσο επισήμανε πως η διαδικασία έγινε με ειδικούς αποτεφρωτήρες προκείμενου να μην πληγεί το περιβάλλον. 

Αντίθετοι, στην καταστροφή του ρούχων, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ήταν αρκετοί μέτοχοι της εταιρίας οι οποίοι ζήτησαν να μοιραστούν. 

Οι προτάσεις τελικά δεν εισακούστηκαν και η καύση των ρούχων προχώρησε κανονικά. 

Η συγκεκριμένη πρακτική φαίνεται όμως πως είναι συνήθης για τις εταιρίες ακριβού ρουχισμού προκειμένου να μην δοθούν τα προϊόντα τους αργότερα σε πολύ χαμηλότερες τιμές.  

Πέρυσι μόνο ένας εργαζόμενος της διάσημης εταιρίας ρούχων, Urban Outfitters, είχε αποκαλύψει πως του είχαν ζητήσει να πετάξει πράσινη μπογιά σε ρούχα που είχαν μείνει στοκ. 

Αρκετοί επιστήμονες, όμως, κατακρίνουν τις εν λόγω πρακτικές, χαρακτηρίζοντάς τες μη περιβαλλοντολογικές. 

Διεθνή
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ