Χρυσαυγίτικη ιλαροτραγωδία έξω από το Mega

65

Πρωτοφανείς καταγγελίες έγιναν νωρίτερα, από το σάιτ aixmi.gr, που ανήκει στον διευθυντή ειδήσεων του Μega κ. Χρήστο Παναγιωτόπουλο

Παραθέτουμε το κείμενο αυτούσιο:


Σε πρωτοφανείς αθλιότητες προχώρησαν βουλευτές της Χρυσής Αυγής, που ηγήθηκαν συγκέντρωσης μερικών εκατοντάδων θιασωτών τους έξω από το Μega.

Διαμαρτυρόμενοι, υποτίθεται, για τα τουρκικά σήριαλ εξαπέλυσαν οχετό ύβρεων κατά του τηλεοπτικού σταθμού.

«Πατρίς Θρησκεία, Ορθοδοξία, γαμ...ται το Μega και η Τουρκία» ήταν ένα απ' αυτά, καθώς και «Σκατά σκατά στον τάφο του Κεμάλ».

Οι «κόσμιες» διαμαρτυρίες κορυφώθηκαν όταν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Νίκος Παππάς (Σημείωση LIFO: προφανώς η aixmi εννοεί τον βουλευτή Χρήστο Παππά) έβγαλε το πουλί του και κατούρησε έξω από την είσοδο του καναλιού... Αμέσως το ανακοίνωσε υπερηφάνως στο κοινό του, το οποίο φώναζε εν χορώ «Τσεκούρι και φωτιά στα τούρκικα σκυλιά».

Στο τέλος της «σεμνής τελετής» ο Ηλίας Κασιδιάρης, ο Νίκος Παππάς, ο Ηλίας Παναγιώταρος και άλλοι πέταξαν μπογιές στις τζαμαρίες του σταθμού.

Προσέξετε: Αυτά δεν τα έκαναν χούλιγκανς που έκρυβαν τα πρόσωπά τους σε κουκούλες, αλλά βουλευτές που 500 χιλιάδες Έλληνες τους έστειλαν στη Βουλή...

Δείτε το βίντεο που ανέβασε στην ιστοσελίδα της η Χρυσή Αυγή!!!:

65

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

4 σχόλια
Δεν μπορώ άλλο, έχω γίνει ρεζίλι στη δουλεια γιατί γελάω δυνατά...Τί περίμενε το Μεγκα δηλαδή ότι θα τη γλίτωνε από τους ανεγκέφαλους? Ότι σπέρνεις θερίζεις...ο Πρετεντέρεις πως το πήρε το κατούρημα? η Τρέμη? Ο Κασιδιάρης όμως έπρεπε να την πετάξει έξω, έτσι για να ταιριάζει με τα τσοντοκάναλα.
Χρόνια είχα να αισθανθώ τόσο περήφανος για το ΜΕGA, μπορεί να μην παρακολουθώ Τούρκικα αλλά χαίρομαι που δεν υπέκυψε στις πιέσεις των "πατριωτών" της Χ.Α. και μάλιστα τους καταγγέλει δημόσια και ΕΠΩΝΥΜΑ!! Δεν θα περάσει ο φασισμός τους!!
Καλά εντάξει ας μήν είμαστε ακραίοι :)Λέτε να συνεδρίασε εκτάκτως το PR dept. του σταθμού με θέμα τις μπούρδες που λέει κάθε μία ώρα η ΧΑ (όταν δέν έχουν συχνοουρία), και να αποφάσισαν να παίξει το τουρκικό για να φανεί ο σταθμός HIP? Ok αν έγιναν όλα αυτά... πάω πάσο. Αλλά πιο πιθανό είναι να φύγανε όλοι για τριήμερο και να έπαιξε ο αυτόματος το γνωστό πρόγραμμα!
ποιο βιντεο αγορι'μ εχει 05.00?? χαζοι ειστε? και γιατι τοσα unlike υπαρχει τελικα κανεις να ειδε εναν ανυπαρκτο βουλευτη νικο παππα να κατουραει την βιτρινα του μεγκα? καταχαζοι ειστε εδω μεσα ολοι? με εχετε ανεβασει το αιμα στο κεφαλι με ολα αυτα τα σχολια
38 + 35 αρνητικές ψήφοι, όλες από αντιχρυσαυγίτες υποθέτω, διότι τόλμησε να παρατηρήσει ότι δεν υπάρχει «Νίκος Παπάς, βουλευτής και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΧΑ». Βέβαια η στάση «Σκασμός ρε, που θα μας διορθώνεις κι όλας!» έχει κι αυτή κάτι το βαθιά χρυσαυγίτικο…
πωπω τραγικο λαθος!!! εγραψα στο 05.00 και οχι στο 0.05 και σε μπερδεψα εξυπνο ανθρωπακι...και δεν αναφερθηκα στον παππα αν βεβαια μπορεις να καταλαβεις τι εγραψα εγω ο χαζος (αλλα κυριως να δεις)
Βασικά δεν ήθελε να δείξει οτι έχει γνώσεις διότι απλά δεν έχει.Η λέξη "μεσαίωνας" χαρακτηρίζει μια εποχή τουλάχιστον 1000 χρόνων απο τα Βυζαντινά χρόνια μέχρι την περίοδο της Αναγένησης στην οποία υπήρξε άνθηση του ανθρωπισμού και των τεχνών.Οι ιστορικοί συχνά αντιπαραβάλλουν το πνεύμα της Αναγέννησης με του Μεσαίωνα που δικαίως έχει ονομαστεί "Σκοτεινοί αιώνες"κάτι ενδιαφέρον που διάβασα:Ο Μεσαίωνας είναι στον καθημερινό λόγο συνώνυμο του καθυστερημένου, σκοτεινού και βάρβαρου παρελθόντος (μεσαιωνικές αντιλήψεις, μεσαιωνικά βασανιστήρια!) Οι μελετητές του 16ου και 17ου αιώνα φιλοδοξούσαν αρχικά να αναδημιουργήσουν το ένδοξο ελληνορωμαϊκό παρελθόν και έβλεπαν, ενιαία, τη χιλιετία που είχε περάσει από την Αρχαιότητα μέχρι των ημερών τους ως μία χρονική παρεμβολή με οπισθοδρόμηση, χωρίς δημιουργία και στόχους. Οι γνώμες των μεταγενέστερων μελετητών διαφοροποιήθηκαν ως προς το συμπέρασμα, αν η παρεμβολή του Μεσαίωνα αποτέλεσε εμπόδιο ή γέφυρα από το παλιό στο νέο.Κοινώς : Κανείς δεν αμφισβητεί τα σημαντικά πράγματα που έλαβαν χώρα στον Μεσαίωνα,όμως στην καθημερινή χρήση της γλώσσας έχει την μεταφορική έννοια που αναφέρθηκε στο απόσπασμα.
Δίκαιο έχεις φίλε, απλά με τον όρο "μεσαίωνα", πέραν της αναφοράς στον Ευρωπαϊκό Μεσαίωνα, χαρακτηρίζεται γενικά μια στάσιμη πολιτισμικά και κοινωνικοοικονομικά ιστορική περίοδος. http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%82&dq= Φυσικά, όπως αναφέρεις, στην τρέχουσα γλώσσα, ο "μεσαίωνας" παραπέμπει στο σκοταδισμό και στον άξεστο βάρβαρο όχλο.
Φίλε MaPa, φυσικά ο ορισμός του είναι ανεπαρκής, αν όχι λανθασμένος. Απλά στο Μεσαίωνα, η φεουδαλική οργάνωση της κοινωνίας, δεν επέτρεπε την οικονομική άνθιση. Φυσικά και υπήρχε όμως οικονομία. Γιατί και ο αντιπραγματισμός, είναι οικονομία. Δεν υπάρχει κοινωνία χωρίς οικονομία. Οικονομία δεν είναι μόνο η καπιταλιστική. Αλλά και χρήμα υπήρχε νομίζω κανονικά. Μάλλον στασιμότητα ήθελε να πει... Μπορεί να μην ξέρει τι λέει κιόλας, δεν το αποκλείω. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82 (λήμμα για τον αντιπραγματισμό)
Ιαπετέη στασιμότητα της οικονομίας αφορούσε τις μάζες, οι γαιοκτήμονες και οι έμποροι μιά χαρά οικονομική άνθηση έβλεπαν, καθώς συσσώρευαν τον πλούτο (μαζί και η εκκλησία βεβαίως).Ακόμα κι αν δεν δεχτούμε αυτό (την συσσώρευση πλούτου σε ολίγους) σαν τον ορισμό του καπιταλισμού και το πάμε πιο ιστορικά, βλέπω στην βίκι ότι ο καπιταλισμός πρωτοεμφανίζεται σαν κοινωνικοοικονομικό σύστημα τον 11ο αιώνα, άρα νομίζω ότι μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι τον μεσαίωνα είχαμε "οικονομία" όπως την αντιλαμβανόμαστε σήμερα. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82Φυσικά υπήρχαν νομίσματα και οι συναλλαγές γίνονταν μέσω χρημάτων αν όχι στο σύνολο των συναλλαγών, τουλάχιστον στην συντριπτική πλειοψηφία.Δεν αποκλείω σε πολύ μικρή κλίμακα -σε επίπεδο χωριού ας πούμε- να υπήρχε ανταλλακτικό σύστημα, αλλά το ίδιο μπορεί να ισχύει και σήμερα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, (πχ μου φτιάχνει ο φίλος μου το πλυντήριο και σε αντάλλαγμα του κάνω το τραπέζι)
Φίλε MaPa, μεγάλη κουβέντα είναι αυτή. Απλά θα πω πως ο φεουδαλισμός δεν είναι καπιταλισμός. Ανήκει στις προκαπιταλιστικές οικονομίες. Επίσης, είναι αντιπαραγωγικός, γι' αυτό ο Μαρξ εξύμνησε την αστική τάξη που ήρθε σε ρήξη με τη φεουδαρχική κοινωνία και ανέπτυξε τις παραγωγικές δυνάμεις. (Και άλλα πολλά έκανε αλλά δεν είναι επί του παρόντος).
Ίαπετέ, πράγματι πολύ μεγάλη κουβέντα (και σε λάθος μέρος) Δεν θα επιμείνω στον καπιταλισμό στην εποχή του μεσαίωνα (γιατί πιθανόν να κάνω λάθος), θα επιμείνω όμως ότι η εποχή του αντιπραγματισμού είχε παρέλθει πολλές χιλιετίες πριν
Επίσης, καπιταλισμός δεν είναι απλά η συσσώρευση πλούτου σε ολίγους. Αυτό συνέβαινε ανέκαθεν. Ο καπιταλισμός είναι ένα σχετικά πρόσφατο ιστορικό μόρφωμα της Δύσης. Η καπιταλιστική οικονομία προϋποθέτει κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες που δεν υπήρχαν στις προκαπιταλιστικές κοινωνίες. Είναι τεράστιο θέμα αυτό, δε μας παίρνει να το αναπτύξουμε.