Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter
4

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε στην παραλία με ένα τεράστιο, πολύχρωμο και για πολλούς κακόγουστο τατουάζ στην πλάτη και οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν προκάλεσαν ανελέητο τρολάρισμα στα social media αφού όλοι απορούν τι σκεφτόταν όταν το έκανε.  

Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε παραλία της Χαβάης στη διάρκεια των γυρισμάτων της νέας του ταινίας «Triple Frontier» και σε αυτές φαίνεται να μπαινοβγαίνει στη θάλασσα, φορώντας το μαγιό του οπότε η πλάτη του είναι εντελώς γυμνή. 

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter
Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter

Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που φαίνεται το συγκεκριμένο τατουάζ στην πλάτη του, ο λόγος που ασχολούνται τώρα όλοι τόσο έντονα είναι επειδή όταν είχε ρωτηθεί σχετικά πριν δυο χρόνια, ο Μπεν Άφλεκ είπε πως είναι ψεύτικο και το έκανε για μια ταινία. 

Για να είναι όμως ακόμη εκεί, δύο χρόνια μετά, σημαίνει πως δεν είναι καθόλου ψεύτικο, οπότε μαζί με τις νέες φωτογραφίες άρχισε να ανακυκλώνεται ξανά ο μύθος γύρω από το πώς, πότε και γιατί έκανε τατουάζ έναν φοίνικα να αναγεννιέται από τις στάχτες του

Φυσικά το θέαμα δεν θα μπορούσε να μείνει απαρατήρητο από τους χρήστες στα social media που έσπευσαν να σχολιάσουν πόσο κακόγουστο είναι. 


Ο μύθος γύρω από το τατουάζ ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2015 όταν είχαν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά φωτογραφίες, λίγο μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου του με την πρώην σύζυγό του, Τζένιφερ Γκάρνερ. 

Δημοσιεύματα ανέφεραν τότε πως ο Άφλεκ είχε κάνει το τατουάζ μέσα στο σπίτι της Γκάρνερ στο Λος Άντζελες, το σπίτι είχε χωριστεί στα δύο, ενώ έμενε εκεί μέχρι να βγει το διαζύγιο και πως το έκανε για την ταινία «Live By Night», στην οποία έπαιζε. 

Ο ίδιος είχε δηλώσει μάλιστα πως είναι ψεύτικο. «Βασικά έχω πολλά τατουάζ, αλλά προσπαθώ να είναι σε σημεία που δεν χρειάζεται να καλύπτεις πολύ. Με τον καιρό παθαίνεις κάτι σαν εθισμό με τα τατουάζ». Και κάπως έτσι, υποτίθεται πως ξεκαθαρίστηκε ότι είναι ψεύτικο. 

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter

Όταν όμως κάποια στιγμή ρώτησαν την Τζένιφερ Γκάρνερ για το τατουάζ, λέγοντάς της πως ο Άφλεκ το έκανε για εκείνη, η ίδια απάντησε: «Ένας φοίνικας που αναγεννιέται από τις στάχτες του; Εγώ είμαι οι στάχτες στο σενάριο; Αρνούμαι να είμαι οι στάχτες». 

Για την ιστορία, άποψη για το τατουάζ έχει εκφράσει και η Τζένιφερ Λόπεζ, που το χαρακτήρισε «απαίσιο». «Είναι απαίσιο! Τι κάνεις; Τα τατουάζ του πάντα έχουν υπερβολικά πολλά χρώματα, δεν θα έπρεπε να είναι τόσο χρωματιστά. Θα έπρεπε να είναι πιο κουλ». 

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ