Ρατσιστής και μισογύνης ο Τζέιμς Μποντ; Αυτό πιστεύουν οι millennials, που βλέπουν τώρα τις ταινίες του

Ρατσιστής και μισογύνης ο Τζέιμς Μποντ; Αυτό πιστεύουν οι millennials, που βλέπουν τώρα τις ταινίες του Facebook Twitter
8

Ο Τζέιμς Μποντ θεωρείται το απόλυτο σύμβολο ανδρισμού στον κινηματογράφο ή τουλάχιστον αυτή ήταν η αντίληψη μέχρι πρότινος, καθώς από τότε που οι millennials αποφάσισαν να «επανεξετάσουν» τις ταινίες του, οι γνώμες διίστανται και οι αντιρρήσεις πληθαίνουν.

Όλα ξεκίνησαν από ένα YouTuber, με όνομα GuruKid, που δημοσίευσε ένα βίντεο με «ακατάλληλες» σκηνές από όλες τις ταινίες του διάσημου πράκτορα 007- και τις 26.

Οι σκηνές που επέλεξε δεν ήταν απαραιτήτως σεξουαλικές, αλλά όλες δείγμα μιας πιο αρρενωπής/ μπρουτάλ συμπεριφοράς του Τζέιμς Μποντ, απέναντι στις γυναίκες τις οποίες ενίοτε μείωνε, άλλοτε ευτέλιζε ή κάποιες φορές φιλούσε με τη βία. 

Ρατσιστής και μισογύνης ο Τζέιμς Μποντ; Αυτό πιστεύουν οι millennials, που βλέπουν τώρα τις ταινίες του Facebook Twitter
Σε αυτήν τη σκηνή του «Thunderball», φιλά με το ζόρι μια γυναίκα.
Ρατσιστής και μισογύνης ο Τζέιμς Μποντ; Αυτό πιστεύουν οι millennials, που βλέπουν τώρα τις ταινίες του Facebook Twitter
Σε αυτήν τη σκηνή του «Diamonds are Forever», αφαιρεί με τη βία το πάνω μέρος του μπικίνι μιας γυναίκας και μετά προσπαθεί να την πνίξει με αυτό.
Ρατσιστής και μισογύνης ο Τζέιμς Μποντ; Αυτό πιστεύουν οι millennials, που βλέπουν τώρα τις ταινίες του Facebook Twitter
Σε αυτήν τη σκηνή, ο Τζέιμς Μποντ διώχνει την φίλη του λέγοντάς της πως πρέπει να φύγει επειδή «η κουβέντα είναι αντρική».

Μετά το βίντεο, πολλοί έσπευσαν να (ξανά)δουν τις ταινίες του Τζέιμς Μποντ και αφού το έκαναν, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως είναι ένας «ρατσιστής, σεξιστής και μισογύνης», πως το πρότυπο άντρα που αντιπροσωπεύει είναι «απαρχαιωμένο» και πως δεν θα έπρεπε να σέβεται περισσότερο τις γυναίκες. 

Και όλα αυτά τα μετέφεραν φυσικά στο Twitter, πυροδοτώντας μια τεράστια διαδικτυακή συζήτηση που έκανε τον Τζέιμς Μποντ να αποκτήσει ξαφνικά φανατικούς υποστηρικτές και σφοδρούς πολέμιους. 

Οι υποστηρικτές του διάσημου πράκτορα έσπευσαν βέβαια να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους, εξηγώντας πως αυτή ακριβώς η φύση και ο χαρακτήρας του Τζέιμς Μποντ είναι που τον κάνουν ξεχωριστό, καθώς από την πρώτη στιγμή παρουσιάζεται ως γυναικάς και αυτό δεν θα έπρεπε να προσβάλλει κανέναν.

Από την πλευρά του ο GuruKid, που δημοσίευσε το επίμαχο βίντεο, εξήγησε πως σκοπός του ήταν να προκαλέσει το γέλιο και όχι να διχάσει.

«Το βίντεο είναι ένα αστείο. Δεν φανταζόμουν πως ο κόσμος θα το πάρει τόσο σοβαρά. Εγώ δεν είχα σκοπό να χρησιμοποιηθεί για κάποιο συγκεκριμένο ζήτημα, όπως ο σεξισμός. Απλώς είδα μερικές παλιές σκηνές των ταινιών Τζέιμς Μποντ και σκέφτηκα πως σήμερα δεν τα πήγαιναν τόσο καλά. Είναι "ακατάλληλες" με βάση τα σημερινά στάνταρ», είπε ο GuruKid

Δείτε το βίντεο:

 
Πολιτισμός
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM
Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM