Αντιδράσεις για τη σημαιοφόρο σε σχολείο της Αχαΐας: Δεν μπορεί να κρατά τη σημαία κάποιος που δεν πιστεύει στον σταυρό

Αντιδράσεις για τη σημαιοφόρο σε σχολείο της Αχαΐας: Δεν μπορεί να κρατά τη σημαία κάποιος που δεν πιστεύει στον σταυρό Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου (ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Βασίλης Ψωμάς)
32

Από ένα δημοτικό σχολείο σε χωριό της δυτικής Αχαΐας ξεκίνησαν οι πρώτες αντιδράσεις για τις κληρώσεις αναφορικά με τους σημαιοφόρους στις παρελάσεις.

Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το tempo24.news, πολλοί γονείς αντέδρασαν επειδή για μια από τις δύο παρελάσεις κληρώθηκε μια μαθήτρια της ΣΤ τάξης με αλβανική καταγωγή και ελληνική ιθαγένεια. Ωστόσο, η αντίδρασή τους δεν αφορά τόσο την καταγωγή της, ούτε αν πρόκειται άριστη μαθήτρια. 

Αντιθέτως ισχυρίζονται πως το εθνικό σύμβολο της χώρας δεν μπορεί να το σηκώνει μια μαθήτρια, η οποία όπως λένε έχει πάρει απαλλαγή στο μάθημα των Θρησκευτικών και από τον εκκλησιασμό. «Δεν μπορεί ένας άνθρωπος που δεν πιστεύει στον Σταυρό της σημαίας να κρατά την σημαία», σχολίασε γονέας, εκφράζοντας τη δυσφορία του. 

Οι γονείς διευκρίνισαν πως εκτιμούν ότι θα έπρεπε τη σημαία να σηκώνουν οι άριστοι μαθητές και δεν έχουν κανένα πρόβλημα συνύπαρξης και συμβίωσης με τους αλλοδαπούς, καθώς πολλές οικογένειες στηρίζουν τα χωριά με την εργασία τους. Παρόλα αυτά, υποστηρίζουν ότι κάποια πράγματα πρέπει να ξεχωρίζουν και να έχουν ιδιαίτερη αντιμετώπιση.

Να σημειωθεί πως για την άλλη παρέλαση της 25ης Μαρτίου κληρώθηκε μια μαθήτρια από την περιοχή.

Ελλάδα
32

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ για την επικοινωνία του με τον «εγκέφαλο» της κρητικής μαφίας

Ελλάδα / Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ για τις συνομιλίες στη δικογραφία: «Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα»

Τι απάντησε για την επιμονή του κατηγορουμένου να μεσολαβήσει, ώστε ο ίδιος να γίνει μητροπολίτης, αλλά και την ασυνήθιστη οικειότητα σε διάλογό τους, που αποκαλύπτεται στη δικογραφία
LIFO NEWSROOM
AI in Schools: Μητσοτάκης και Σαμ Άλτμαν σε διάλογο για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκπαίδευση

Ελλάδα / Μητσοτάκης και Σαμ Άλτμαν σε διάλογο για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκπαίδευση

Ο πρωθυπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην εκπαίδευση, προτείνοντας τη δημιουργία ενός εξατομικευμένου ψηφιακού δασκάλου για μαθητές που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις
LIFO NEWSROOM
Ηγουμενίτσα: 18χρονος προσπάθησε να ταξιδέψει στην Ιταλία με ματσέτα, κατάνα και οπλοστάσιο

Ελλάδα / Ηγουμενίτσα: 18χρονος προσπάθησε να ταξιδέψει στην Ιταλία με ματσέτα, κατάνα και οπλοστάσιο

Κατά τη διάρκεια ελέγχου στον επιβατικό σταθμό της Ηγουμενίτσας, το Λιμενικό Σώμα εντόπισε ότι μετέφερε στις αποσκευές του ένα εντυπωσιακό οπλοστάσιο: αρκετές ματσέτες, μαχαίρια διαφόρων μεγεθών, ιαπωνικό «κατάνα» και άλλα
LIFO NEWSROOM