Τα Jumbo μόλις κυκλοφόρησαν την πρώτη ελληνική διαφήμιση με γκέι ζευγάρι (ΒΙΝΤΕΟ)

Τα Jumbo μόλις κυκλοφόρησαν την πρώτη ελληνική διαφήμιση με γκέι ζευγάρι (ΒΙΝΤΕΟ) Facebook Twitter
6

Η εταιρία Jumbo, γνωστή μεταξύ άλλων για τις διαφημιστικές της καμπάνιες που συχνά καταφέρνουν να συζητηθούν και γίνονται viral, μόλις κυκλοφόρησε μια σειρά διαφημιστικών σποτ που αναμένεται να κάνουν αίσθηση.

Τα σποτ με τίτλο «Η Δημοκρατίας της Χαράς» παρουσιάζουν ετερόκλητους φαινομενικά ανθρώπους να ψωνίζουν στα καταστήματα τους.

Στο πιο πρόσφατο από την σειρά των σποτ εμφανίζονται δύο ζευγάρια. Ένα νεαρό straight ζευγάρι και ένα μεγαλύτερης ηλικίας gay ζευγάρι ανδρών βρίσκονται στα Jumbo και μοιράζονται την κοινή τους προτίμηση για το κατάστημα.

 

Η διαφήμιση κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να γίνει viral ενώ η εταιρία αναφέρει:

«Τι έχει να μοιραστεί ένας έντεχνος μ' έναν... λαϊκό; Ένας πλούσιος μ' έναν φτωχό; Ένας Έλληνας μ' έναν μετανάστη; Ένας straight μ' έναν gay; Ένας τρίτεκνος μ' έναν εργένη; Χιλιάδες προϊόντα και εκατομμύρια χαμόγελα! Αυτό θα πει Jumbo "Δημοκρατία της Χαράς"!

Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια "Κοινωνικής Παρέμβασης" είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)... με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!»

Τα άλλα σποτ- στα οποία μεταξύ άλλων εμφανίζονται ένα κωφός μπαμπάς και ένας μετανάστης:

 
 
 
TV & Media
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM