Αυτό είναι το νέο λογότυπο του ΕΟΤ - που κόστισε 10.000 ευρώ (!)

Facebook Twitter
78

Βρίσκω αρκετά ωραίο το νεο λογοτυπο του ΕΟΤ για την προωθηση της Ελλαδος. 

Αλλά όπως αναφέρεται και εδώ [στο 13:18 λεπτό αναφερεται το ποσο των 10.000 ευρω
http://www.skai.gr/tv/show/?showid=63901] δεν ήταν και ό,τι πιο φτηνό - κυρίως αν μιλάμε μόνο για την παραπάνω εικόνα. (Προσωπικά υποθέτω ότι ίσως να υπάρχουν κι άλλες παραλλαγές ή εφαρμογές.) 

Ο Δημήτρης Γ. μου έστειλε τον δικό του σχολιασμό για το λογότυπο και την τιμή του...

Aυτο ειναι το νεο λογοτυπο του ΕΟΤ για την προωθηση της Ελλαδος. Κοστισε 10.000 ευρω !!!

Πιστευω οτι τον εκλεψαν τον γραφιστα. Ειναι ενα κομψοτεχνημα που αξιζει πολλαπλασια.

Καταρχην, ειναι μαγικο πως σκεφτηκε, ο μπαγασας, να βαλει λευκα γραμματα σε γαλαζιο φοντο σε ενα λογοτυπο για την Ελλαδα.

Εχει χρησιμοποιησει οχι μια αλλα δυο γραμματοσειρες παρακαλω, και σα να μην εφτανε αυτο εχει καταφερει αριστουργηματικα να στοιχησει τελεια στα δεξια το all time classic.

Ασε που δεν εχει και κανενα ορθογραφικο λαθος. Προσκυνω στο μεγαλειο του..

ΕΥΓΕ !

78

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

8 σχόλια
Σωστή η τελευταία δημοσίευση. Αλλά να ξέρουμε επίσης και ποιος έκανε την ανάθεση και ενέκρινε το αποτέλεσμα, για να στείλουμε κατά κει τις μούτζες.Λέτε να ιδρώσει κανενός το αυτί;
Ο πατερας μου εχει καλλιτεχνικο τυπογραφείο και εγω φτιάχνω μακέτες για τις δουλειές του εδω και 18 χρόνια....Καταρχάς αδυνατώ να πιστέψω ότι το ποσόν αφορούσε ΑΥΤΗ τη συγκεκριμένη δουλειά...Ισως έγινε παραννόηση, γιατί η συγκεκριμένη μακέτα είναι τόσο απλή και αισθητικής δεκαετίας του 1980...Προσωπικα την φτιάχνω μεσα σε 5-10 λεπτά και θα την χρέωνα με 20 ευρώ (μάξιμουμ)....Ακομη και σε ατελιέ γραφικών τεχνών να την δώσεις να την φτιάξουν αποκλείεται να χρέωναν με πάνω από 50 ευρώ (και πολλά λέω)
Παιδιά, μην κολλάτε στο κόστος.Το σημαντικό είναι να αποδώσει. Αν αυτό το logo δημιουργήσει αξία σε επίπεδο branding, marketing, slogan, τότε πιστέψτε με, τα 10.000 θα είναι μια τρίχα μπροστά στα εκατομμύρια ευρώ που μπορεί να δημιουργήσει.Η Ισπανία έχει το ίδιο logo/slogan εδώ και 20 χρόνια περίπου με πολύ μεγάλη επιτυχία σε εκθέσεις και αγορές.Εμείς αρνούμαστε να επικεντρωθούμε σε ένα. Ακόμα και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού που κατακρίνει αυτή την πολιτική, τι κάνει, τα ίδια, βάζει τη δική της πινελιά στο μωσαϊκό ελληνικών διαφημίσεων, σλόγκαν και logo. Ασχολούμαι με το τουριστικό marketing και μπορώ να το κρίνω ως πολύ ενδιαφέρον. Χαλάλι τα λεφτά του, έχει δυναμική και μπορεί να ευοδώσει. Το θέμα είναι να υποστηριχτεί κατάλληλα και να διαρκέσει, και να μην το κλαίμε του χρόνου σε έναν κάλαθο αχρήστων.
@ Πορνοστράδαμος κοιτάξτε, προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι άσχημο. Έχει ισχυρές βάσεις, είναι ξεκάθαρο και παραπέμπει σε κάτι. Σε αυτό το link παρατίθενται διάφορα αντίστοιχα logos. Τα συμπεράσματα δικά σας, αλλά ξαναλέω ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στο ότι πρέπει να ακολουθηθεί συνεκτική πολιτική και να αντιμετωπιστεί ο τουρισμός σαν ολιστικό προϊόν.
αν καποιος γνωριζει τα στοιχεια του δημιουργου κ της διαφημιστικης που βρισκεται πισω απ αυτο το εργο παρακαλειται να τα δημοσιοποιησει.αφενος για να ξερουμε ποιους πληρωσαμε αφετερου για να τους εχουμε υπ οψιν μελλοντικα.....
O δημιουργός αυτού του "έργου τέχνης" είναι ο Δημήτρης Τζιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Cleverbank, πρόεδρος της οποία είναι ο «άνθρωπος» της Γιάννας Αγγελοπούλου, Μιχάλης Ζαχαράτος. Επίσης ο Τζιώτης ήταν υποψήφιος δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ στην Βουλιαγμένη το 2006...
Ποσο πιο τραγικό και ποσο πιο κοροιδία. Δεν χρειάζεται να εισαι κανένας φανταστικός γραφίστας για να σκεφτείς τουλάχιστον να φτιάξεις το κενό μεταξύ των γραμμάτων. Έλεος δηλαδή, η Ελλάδα εχει φανταστικούς designers και να η εικόνα μας. Πρώτα με το λογότυπο του Μουσείο Ακρόπολης, τώρα εδώ και τόσα άλλα. Ντροπή και αίσχος.
οχι, δεν τα αξιζε τα λεφτα του (μου, σου, μας, δικα μας λεφτα ειναι στη τελικη)και οχι δεν νομιζω πως τα πηρε ο γραφιστας, αλλα ο διευθυντης της "διαφημιστικης εταιριας"/"δημιουργικου γραφειου"/"συμβουλοι επικοινωνιας" (λεγε με "χοντρο μεσον")