«Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί να τη γ...»: Ο Διονύσης Χαριτόπουλος περί έρωτος και σεξ Facebook Twitter

«Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί να τη γ...»: Ο Διονύσης Χαριτόπουλος περί έρωτος και σεξ

16

Στη θέα και μόνο του αντίθετου φύλου, 

ενεργοποιείται αυτομάτως μέσα μας  

ο ενσωματωμένος μηχανισμός επιλογής·

 

Αν το πρόσωπό σου είναι όμορφο, 

είναι όμορφο και το πουλί σου.

 

-

Χωρίς έρωτα ο άνθρωπος 

μπορεί να μην πεθαίνει, αλλά παραφρονεί.

 

Δεν υπάρχουν καλοί τρόποι στο πήδημα.

 

Η καύλα του άλλου να γίνεται δική σου,

κι η δική σου καύλα να γίνεται του άλλου. 

 

Είστε οι δυο σας, έχετε ο ένας τον άλλον
κι αν χρειαστεί, είστε εναντίον όλου του κόσμου.

 

-

Δεν υπάρχει σεξ.

 

Ο άντρας μπροστά στη γυναίκα 

είναι ερωτικό μειράκιο.

 

Η ενοχή στον έρωτα δεν είναι δική μας.

 

-

Ο αυνανισμός είναι κράκερ.

 

Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες 

κι οι άντρες γαμήσια.

 

-

Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί

να τη γαμάει. 

 

-

Η βίζιτα είναι το πιο διαφωτιστικό

παράδειγμα των αντρικών επιθυμιών·

πήδημα χωρίς πριν και χωρίς μετά.

 

-

Ο έρωτας είναι μια υπόσχεση ευτυχίας.

 

-

Η παγίδα της Φύσης είναι στημένη και

μας περιμένει.

 

-

Πίσω από το ερωτικό σου αντικείμενο

είναι πάντα ο εαυτός σου. 

 

Είστε οι δυο σας, έχετε ο ένας τον άλλον 

κι αν χρειαστεί, είστε εναντίον όλου του κόσμου.

 

-

Το πιο σημαντικό δεν είναι να σε ερωτευτούν 

αλλά εσύ να ερωτευτείς.

 

-

Το δοκιμαστήριο του έρωτα 

είναι η συμβίωση.

 

-

Ο άνθρωπος είναι εκ γενετής φάλτσος. 

 

-

Απαιτούμε ευτυχία διά βίου 

καθιστώντας υπεύθυνο τον άλλον.

 

-

Η αγάπη είναι κάθετη.

 

-

Αν δεν ζεις καλύτερα από μόνος, 

το ζευγάρωμα δεν έχει νόημα.

 

-

Ίσως η ζήλια είναι περισσότερο αγάπη 

για τον εαυτό μας, παρά για τον άλλον. 

 

-

Η απιστία είναι εντελώς φυσική.

 

-

Δεν παραδέχεστε ποτέ την απιστία.

 

-

Ζωή εκ του ασφαλούς δεν υπάρχει·

ούτε έρωτας.

 

-

Ο χωρισμός είναι ακρωτηριασμός.

 

-

Δεν ισχύει το «μου έφαγες τα καλύτερά

μου χρόνια».

 

-

Είμαστε φτιαγμένοι να ερωτευόμαστε.

 

____

Τα απόσπάσματα αναδημοσιεύονται με την άδεια του συγγραφέα

 

Ο Διονύσης Χαριτόπουλος γεννήθηκε το 1947 στον Πειραιά και από μικρή ηλικία έκανε διάφορες χειρωνακτικές δουλειές στο Λιμάνι και στα γύρω μηχανουργεία. Εγκατέλειψε νωρίς δύο απόπειρες σπουδών στην Αθήνα και στο Λονδίνο και δούλεψε στη διαφήμιση μέχρι το 1990.
Βιβλία του που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Τόπος: Πειραιώτες (μυθιστόρημα 2016), Λίστα γάμου (θεατρικό 2016), Εκ Πειραιώς (μυθιστόρημα 2012), Άρης, ο αρχηγός των ατάκτων (ιστορική βιογραφία 2009), Συλλεκτική έκδοση (νουβέλες, διηγήματα 2013), Πρόβες πολέμου (μυθιστόρημα 2014), Εγχειρίδιο βλακείας (δοκίμιο 2008), Ο άνεμος κουβάρι (μυθιστόρημα 2012), Τα παιδιά της Χελιδόνας (μυθιστόρημα 2015), 525 τάγμα πεζικού (μυθιστόρημα 2015), Αυγά μαύρα (θεατρικό 2014), Ημών των ιδίων (δοκίμιo 2008).

Βιβλίο
16

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δυο γυναίκες συγγραφείς αποκαλύπτουν τα κρυφά μυστικά της γραφής

Βιβλίο / Όλες οι γυναίκες του κόσμου στο νέο βιβλίο της Αμάντας Μιχαλοπούλου

Στο «Μακρύ ταξίδι της μιας μέσα στην άλλη», η μητρότητα γίνεται ο συνδετικός κρίκος που ενώνει όλες τις μητέρες και όλες τις κόρες με τις γυναίκες της Ιστορίας που θαυμάσαμε, αλλά και τις ανώνυμες «Παναγίες» που κράτησαν στους ώμους τους τα βάρη της ανθρωπότητας.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Βιβλίο / «Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Στο νέο του βιβλίο, «Lost Things Found», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Hyper Hypo, ο εικαστικός φωτογράφος Αντώνης Θεοδωρίδης εξερευνά τον μαγικό κόσμο της υπαίθριας αγοράς του Ελαιώνα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Ντιντιέ Εριμπόν: «Καιρός για ένα κίνημα των ηλικιωμένων!»

Ντιντιέ Εριμπόν / Ντιντιέ Εριμπόν: «Να πάψουμε να βλέπουμε τους ηλικιωμένους ως κοινωνικούς παρίες»

Από τους σημαντικότερους και πιο επιδραστικούς σύγχρονους Γάλλους στοχαστές, ο Ντιντιέ Εριμπόν συνδύασε στα βιβλία του τα δύσκολα βιώματα της νεότητάς του με μια εμπεριστατωμένη, αλλά και εικονοκλαστική, κοινωνικοπολιτική «ακτινογραφία» της γαλλικής κοινωνίας. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κεχαγιάς

Βιβλίο / «Το να εκδίδεις βιβλία στην Ελλάδα είναι σαν να παίζεις στο καζίνο»

Η Γεννήτρια είναι ένας νέος εκδοτικός οίκος αφιερωμένος στη σύγχρονη λογοτεχνία. Ο εκδότης της, συγγραφέας και μεταφραστής, Παναγιώτης Κεχαγιάς, μιλά για τις δυσκολίες και τις χαρές του εγχειρήματος, για το πώς σκοπεύει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας ιδιαίτερα ανταγωνιστικής αγοράς, καθώς και για τους πρώτους τίτλους που ετοιμάζεται να εκδώσει.
M. HULOT
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Έλλη Σκοπετέα: Tο ανατρεπτικό έργο μιας ιστορικού που έφυγε νωρίς

Βιβλίο / Έλλη Σκοπετέα: Tο ανατρεπτικό έργο μιας ιστορικού που έφυγε νωρίς

Δεν υπάρχει μελέτη για τον ελληνικό εθνικισμό που να μην έχει αναφορές στο έργο της. Η επανακυκλοφορία του βιβλίου της «Το “Πρότυπο Βασίλειο” και η Μεγάλη Ιδέα» από τις εκδόσεις Νήσος συνιστά αναμφίβολα εκδοτικό γεγονός.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Νίκος Μπακουνάκης: «Αυτή τη θέση δεν την παντρεύεσαι, ούτε είσαι θεός» ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Νίκος Μπακουνάκης / Νίκος Μπακουνάκης: «Αυτή τη θέση δεν την παντρεύεσαι, ούτε είσαι θεός»

Ο πρόεδρος του ΕΛΙΒΙΠ, στην πρώτη του συνέντευξη, μιλά στη LIFO για τους στόχους και τις δράσεις του ιδρύματος και για το προσωπικό του όραμα για το βιβλίο. Ποιος ο ρόλος των μεταφράσεων στην πολιτιστική διπλωματία και πώς θα αυξηθεί η φιλαναγνωσία; 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόναθαν Κόου

I was there / Τζόναθαν Κόου: «Το να είσαι κυνικός δείχνει τεμπελιά στη σκέψη»

Ο διάσημος Βρετανός συγγραφέας βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε για τη συγγραφή ως «πολυτέλεια για λίγους», την εκλογή Τραμπ ως «έκφραση απόγνωσης» και τη «woke» κουλτούρα ως πράξη ενσυναίσθησης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πολ Όστερ (1947-2024): Ο Mr. Vertigo των ονειρικών μας κόσμων

Σαν σήμερα  / Πολ Όστερ: «Οι χαμένες ευκαιρίες αποτελούν μέρος της ζωής στον ίδιο βαθμό με τις κερδισμένες»

Σαν σήμερα 30 Απριλίου, το 2024 πεθαίνει ο σπουδαίος Αμερικανός συγγραφέας και μετρ της σύμπτωσης, που κατάφερε να συνδυάσει την προοπτική των άπειρων φανταστικών κόσμων με το ατελείωτο κυνήγι των ευκαιριών και τη νουάρ ατμόσφαιρα με τα πιο ανήκουστα αυτοβιογραφικά περιστατικά.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Ηλίας Μαγκλίνης: «Η ανάκριση»

Το Πίσω Ράφι / «Γιατί δεν μου μιλάς ποτέ για τον εφιάλτη σου, μπαμπά;»

Η «Ανάκριση» του Ηλία Μαγκλίνη, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πεζά των τελευταίων χρόνων, φέρνει σε αντιπαράθεση έναν πατέρα που βασανίστηκε στη Χούντα με την κόρη του που «βασανίζεται» ως περφόρμερ στα χνάρια της Μαρίνα Αμπράμοβιτς.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Πέντε κλασικά έργα που πρέπει κανείς να διαβάσει

Βιβλίο / 5 κλασικά βιβλία που κυκλοφόρησαν ξανά σε νέες μεταφράσεις

Η κλασική λογοτεχνία παραμένει εξαιρετικά επίκαιρη, κι αυτό το αντιλαμβάνεται κανείς ανατρέχοντας στους τίτλους της πρόσφατης βιβλιοπαραγωγής και σε έργα των Τζόις, Κουτσί, Κάφκα, Αντρέγεφ και Τσβάιχ.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Τάσος Θεοφίλου: «Η φυλακή είναι το LinkedΙn των παρανόμων» ή «Το πορνό και το Κανάλι της Βουλής είναι από τα πιο δημοφιλή θεάματα στη φυλακή»

Βιβλίο / Τάσος Θεοφίλου: «Όταν μυρίζω μακαρόνια με κιμά θυμάμαι τη φυλακή»

Με αφορμή το βιβλίο-ντοκουμέντο «Η φυλακή», ο Τάσος Θεοφίλου μιλά για την εμπειρία του εγκλεισμού, για τον αθέατο μικρόκοσμο των σωφρονιστικών ιδρυμάτων –μακριά απ’ τις εικόνες που αναπαράγουν σειρές και ταινίες– και για το πώς η φυλακή λειτουργεί σαν το LinkedIn των παρανόμων.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ρωμανός ο Μελωδός: Ο ουρανόθρεφτος ποιητής του Θείου Δράματος

Βιβλίο / Ρωμανός ο Μελωδός: Ο ουρανόθρεφτος ποιητής του Θείου Δράματος

Λίγοι είναι οι ποιητικά γραμμένοι εκκλησιαστικοί στίχοι που δεν φέρουν τη σφραγίδα αυτού του ξεχωριστού υμνωδού και εκφραστή της βυζαντινής ποιητικής παράδοσης που τίμησαν οι σύγχρονοί μας ποιητές, από τον Οδυσσέα Ελύτη μέχρι τον Νίκο Καρούζο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Τα 5 πιο σημαντικά βιβλία του Μάριο Βάργκας Λιόσα

Βιβλίο / Τα 5 πιο σημαντικά βιβλία του Μάριο Βάργκας Λιόσα

Η τελευταία μεγάλη μορφή της λατινοαμερικάνικης λογοτεχνίας που πίστευε πως «η λογοτεχνία μπορεί να αλλάξει την πραγματικότητα» έφυγε την Κυριακή σε ηλικία 89 ετών. Ξεχωρίσαμε πέντε από τα πιο αξιόλογα μυθιστορήματά του.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ

σχόλια

9 σχόλια
Ίσως ο Δημήτρης Δεγαμινιώτης αυτήν την στιγμή είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας συγγραφέας. Τόσο απλά και φιλικά. Διαβάστε το «Εγώ και εσύ» καθαρά ερωτικό και ωμό κείμενο του και ύστερα το άρθρο με τα αποσπάσματα εδώ. Θα καταλάβετε από μόνοι σας τι θέλω να πω.
"Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες κι οι άντρες γαμήσια". Αυτά τα στερεότυπα με σκοτώνουν. Επίσης αυτός που γράφει προφανως και δεν είναι γυναίκα.
Πόσο πιο γεμάτο από στερεότυπα ;! (Τα περισσότερα φυτεμένα στο κεφάλι από την πατριαρχία , που θέλει κ τους άντρες τυποποιημένους όλους κάτω από μια συμπεριφορά , λες κ είναι οντότητα ενιαία κ αδιαίρετη , χωρίς ξεχωριστές επιθυμίες ! ) Το μόνο σίγουρο , ότι έτσι κλείνουν τα μυαλά .
αλλά αυτό που θα τον κάνει να ερωτευθεί μια γυναίκα είναι σίγουρα η συμπεριφορά της. Δεν θέλω να σας σοκάρω αλλά και μια πανέμορφη γυναίκα μπορεί να είναι απίστευτα βαρετή (δεν έχω δει πιο βαρετό σεξ από αυτό της γνωστής πλαστικής μελαχρινής Αρμένισας). Η ταινία όπως και το άρθρο, περιγράφουν έναν άνδρα τρελαμένο για μια γυναίκα μέχρι να την κατακτήσει, όταν όμως εκείνη αρχίσει να ερωτευέται και συνεπώς να γίνεται ευάλωτη παύει να έχει ενδιαφέρον για εκείνον και αδιαφορώντας πλέον για την τέλεια ομορφιά της οδηγείται στο κυνήγι της επόμενης κατάκτησης. Όσον αφορά το κλισέ ότι οι άνδρες θέλουν μόνο σεξ, εγώ πιστεύω ότι η βαθιά τους επιθυμία, είναι να ερωτευθούν, αν και δεν το παραδέχονται και περισσότερο το φοβούνται.
Καταρχήν, να πω ότι ο τίτλος αδικεί το περιεχόμενο του βιβλίου. Και εγώ λοιπόν θα σχολιάσω την προβοκατόρικη φράση και θα συμφωνήσω απόλυτα με το νόημά της. Θα συνιστούσα να δείτε "μαύρα φεγγάρια του έρωτα" του Πολάνσκι, όπως και να διαβάσετε "το πώς να χωρίσετε με στύλ" της lifo, καθώς περιγράφουν τόσο ρεαλιστικά όσο και ωμά την αλήθεια του έρωτα. Στην αρχή τον άνδρα τον έλκει φυσικά η εμφάνιση
Η βίζιτα είναι το πιο διαφωτιστικό παράδειγμα των αντρικών επιθυμιών· πήδημα χωρίς πριν και χωρίς μετά. Πηγή: www.lifo.grΔεν είναι ύποπτο το γεγονός ότι οι πόρνες υπάρχουν (από τα αρχαία χρόνια) σε ένα κόσμο όπου όλες οι υπόλοιπες γυναίκες (επίσης από τα αρχαία χρόνια) υποχρεώνονται απο τους άντρες να κάνουν ελάχιστο σεξ, και αυτό μόνο για αναπαγωγή (γιατί αυτό όρισε η πατριαρχική κοινωνία ότι πρέπει να κάνει η <<ήθικη>> γυναίκα). Άρα για μπορέσει η πατριαρχική κοινωνία να απαγορέψει το σεξ στο 99% των γυναικών, δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο 1% των γυανίκων για να κάνουν σεξ όλοι οι άντρες;Επίσης, τις τελευταίες δεκαετίες, που οι γυναίκες άρχισαν σίγα-σίγα να βγάζουν λεφτά, άρα και να μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν στη ζωή τους, πολλές γυναίκες έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους βιώσει αυτή την εμπειρία του <<σεξ χωρίς πριν και χωρίς μετά>>, δηλαδή το one-night stand.Mήπως λοιπόν το <<σεξ χωρίς πριν και χωρίς μετά>> είναι εξίσου και γυναικεία επιθύμια, απλά μέχρι τώρα οι γυναίκες, επειδή δεν ήταν οικονομικά ανεξάρτητες, άρα δεν μπορούσαν να κάνουν ό,τι ήθελαν στη ζωή τους, δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν αυτή την επιθυμία τους;
Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες κι οι άντρες γαμήσια. Πηγή: www.lifo.grΑυτή είναι μία άποψη πολύ διαδεδομένη, επειδή όμως εμένα δεν με πείθει, θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις:1)Πριν διατυπώσει κάποιος, και μάλιστα άντρας, την άποψη: <<Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες>> μπορεί να ορίσει ακριβώς τι σημαίνει η λέξη έρωτας; Γιατί οι αφηρημένες έννοιες, όπως ο <<έρωτας>>, που ο καθένας μπορεί να τις ερμηνεύσει όπως θέλει, είναι ιδανικές για να στηρίξει κάποιος την άποψη που τον συμφέρει, χωρίς να χρειαστεί να την αιτιολογήσει με λογικά επιχειρήματα.(Στη συγκεκριμένη περίπτωση η <<συμφέρουσα άποψη>> πιστεύω ότι είναι η εξής:Οι άντρες είναι φυσιολογικό να φαντασιώνονται <<σκέτο σεξ>>.Αντίθετα, δεν είναι στη φύση της γυναίκας να φαντασιώνεται <<σκέτο σεξ>> (για τη γυναίκα, το σεξ πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από αγάπες και λουλούδια, δηλαδή <<έρωτα>>). Άρα, αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της θελήσει να κάνει <<σκέτο σεξ>>, αυτό δεν είναι φυσιολογικό.Άρα, καταλήσουμε στο παλιο, καλό συμπέρασμα ότι αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της κάνει <<σκέτο σεξ>>, είναι ανήθικη και πρέπει να κατηγορηθεί για αυτή της την συμπεριφορά.)
"Άρα, καταλήσουμε στο παλιο, καλό συμπέρασμα ότι αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της κάνει <<σκέτο σεξ>>, είναι ανήθικη και πρέπει να κατηγορηθεί για αυτή της την συμπεριφορά.)"E;;;; Πώς πήγες σε αυτο; Απο το σπάνιο στο κατακριτέο ειναι δικό σου εντελώς ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ συμπέρασμα και δεν το υποννοεί το σχόλιο.Με τη δική σου λογική θα ειναι κατακριτέοι οι άντρες που ερωτεύονται. Ψευτοφεμινιστικές υπερβολες.
Απάντηση στο: лыкискос 17.3.2017 | 18:49Και πως θα τη βγάζει μετά η κάθε Μπελούτσι; Σεξουαλικά εννοώ. Πηγή: www.lifo.grH <<κάθε Mπελούτσι>> θα χωρίσει αυτόν που έχει βαρεθεί να τής κάνει σεξ, και θα ψάξει να βρει έναν νέο εραστή ο οποίος, εφόσον για εκείνον η Μπελούτσι θα είναι νέα <<γνωριμία>>, δεν θα βαριέται, στην αρχή τουλάχιστον, να τής κάνει σεξ. Και όταν βαρεθεί και ο αυτός, θα τον χωρίσει και αυτόν, και θα ψάξει για τον επόμενο εραστή κοκ. Οι ερωτικές σχέσεις, άλλωστε, σε γενικές γραμμές, έτσι είναι: oι περισσότερες γυναίκες δεν μένουν μέχρι τον τέλος της ζωής τους με τον πρώτο εραστή που γνώρισαν.ΥΓ. Όταν το σεξ γίνεται βαρετό (που είναι φυσιολογικό να συμβαίνει γιατί, όπως είχε πει και η Λιλή Ζωγράφου: <>) γίνεται βαρετό και για τη γυναίκα και για τον άντρα. Άρα, όταν ένας άντρας αρχίσει να βαριέται να κάνει σεξ στην ίδια γυναίκα για πολύ καιρό, πρέπει να ξέρει ότι και η γυναίκα έχει αρχίσει να βαριέται να τής κάνει σεξ ο ίδιος άντρας για πολύ καιρό.Απλά νομίζω ότι οι γυναίκες, λόγω μονογαμικότητας, δεν καταπολεμούν την βαρεμάρα έχοντας δύο εραστές ταυτοχρόνως, αλλά πρώτα χωρίζουν τον εραστή που έχουν βαρεθεί και μετά αρχίζουν να ψάχνουν για τον επόμενο.
Φαντάζεσαι πώς ειναι όταν μια γυναίκα μένει για πάντα με τον πρώτο άντρα που γνώρισε; Να μην εχει δηλαδή κανένα μέτρο σύγκρισης; Θα τον θεωρει καταπληκτικό εραστή (ναι, αν ειναι το μονο που έχει ζήσει, καταπληκτικό θα το βλέπει κι ας ειναι κάκιστος στην πραγματικότητα) κ αυτός φυσικά θα αισθάνεται ότι ξερει πώς να την κάνει να ζει ανεπανάληπτες στιγμές.. Να τον ενημερώσω τον συγγραφέα, ότι Η "μπελούτσι" και μην ειναι σαν την μπελούτσι θα εχει βαρεθεί πολυ πριν βαρεθεί αυτός, διότι αν το ιδανικό σεξ ειναι της βιζιτας, δηλ μονο ο δικός του οργασμος, σίγουρα θα εχει αρχίσει να εχει δήθεν πονοκεφάλους για να τον αποφύγει. ΕΠΙΣΗΣ, πολλες γυναίκες δεν θα είχαν θέμα να εχουν μονο αυτές οργασμούς κ χωρίς συνουσία.. Δυστυχώς, πολλές γυναίκες περνούν όλη τους την ζωή χωρίς να έχουν οργασμο. ούτε μια φορά..! Δεν μου κΑνει εντύπωση βέβαια, όταν τα μυαλά πολλών ανδρών ειναι τέτοια...
Εγώ Λυκίσκε θα έθετα το συμπέρασμα ως εξής: "Κάποια στιγμή κάποιος θα βαρεθεί να γαμάει τη Μπελούτσι. Επίσης, κάποια στιγμή κάποιος θα βρεθεί να γράφει μια καινούργια βιογραφία/αγιογραφία για τον Άρη Βελουχιώτη".Με άλλα λόγια η όρεξη των Ελλήνων για τον Βελουχιώτη είναι ακόρεστη--εν αντιθέσει με την όρεξή τους για σεξ με την Μπελούτσι.