Ο "Άλλος Άνθρωπος" καταγγέλλει γιατρό της Αθήνας που αρνήθηκε να εξετάσει προσφυγόπουλο

Ο "Άλλος Άνθρωπος" καταγγέλλει γιατρό της Αθήνας που αρνήθηκε να εξετάσει προσφυγόπουλο Facebook Twitter
Ο Κώστας Πολυχρονόπουλος, ο άνθρωπος που ξεκίνησε την "Κοινωνική Κουζίνα- Ο Αλλος Ανθρωπος" και ταΐζει κάθε μήνα από το υστέρημα του 3.000 Αθηναίους που το έχουν ανάγκη
7

"Ο άλλος άνθρωπος (ο άστεγος, ο πεινασμένος) μπορεί αύριο να είσαι εσύ", λέει και έχει δίκιο. Ο άνεργος Κώστας Πολυχρονόπουλος «τάραξε τα νερά» το 2011 όταν πήρε μια κατσαρόλα κι έναν πάγκο κι έπιασε να μαγειρεύει στον δρόμο για όσους συμπολίτες του βρίσκονταν σε ανάγκη.

Ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος, ένας πρώην «καθωσπρέπει» ιδιωτικός υπάλληλος, στέλεχος πολυεθνικής με αντικείμενο το μάρκετινγκ που βρέθηκε ξαφνικά στα 47 του χρόνια άνεργος και δίχως προοπτικές, στριμώχτηκε πολύ, μα δεν απογοητεύτηκε. Σκέφτηκε, αντίθετα, πως τα κοινωνικά προβλήματα αντιμετωπίζονται πολύ αποτελεσματικότερα με συλλογικές προσπάθειες παρά με ατομικές, με πολίτες αλληλέγγυους, όχι μοναχοφάηδες. 

Ο "Άλλος Άνθρωπος" καταγγέλλει γιατρό της Αθήνας που αρνήθηκε να εξετάσει προσφυγόπουλο Facebook Twitter

Βοηθάει και τους πρόσφυγες φυσικά. Για ένα προσφυγόπουλο που χρειαζόταν γιατρό έψαξε στο Χρυσό Οδηγό να του βρει έναν, πήρε τηλέφωνο, μίλησε για να κανονίσει την επίσκεψη. Όμως όσα έγιναν τον εξόργισαν τόσο που αποφάσισε να τα δημοσιοποιήσει στη σελίδα του στο Facebook

Eγώ μουτζούρωσα τα στοιχεία και τη φωτογραφία του γιατρού, όμως ο κ. Πολυχρονόπουλος δεν το έκανε αυτό και τα παρουσιάζει στη σελίδα του στο Facebook κανονικά. 

Απαντώντας σε σχετικό σχόλιο, αποκαλύπτει μάλιστα πως το ζήτημα «το έχει αναλάβει ήδη δικηγόρος από χτες που έγινε το περιστατικό». 

Για να δούμε...

  

  

*Σε σχετικά πρόσφατη επικοινωνία που είχαμε με τον Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο, μας τόνισε πολλές φορές σχετικά με το έργο του:

«Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για βοήθεια, χωρίς αυτή δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Όποιος θέλει να συμβάλει, μπορεί να έρθει 09:00-21:00 στην αποθήκη μας, Πλαταιών 55 & Παραμυθίας, στο Μεταξουργείο. Επίσης, μέσω τράπεζας, να καταθέσει στη Εurobank, στο όνομα Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος, στον λογαριασμό με αριθμό 0026.0294.88.0200608548 (IBAN GR 60026 0294 0000 88020 0608548 Eurobank Swift Erbkgraa). Θέλουμε τρόφιμα, μπαχαρικά, μέλι, καφέδες, γάλατα εβαπορέ, πάνες, χαρτί κουζίνας, χαρτοπετσέτες, πλαστικά πιρούνια και κουτάλια, μπολ μιας χρήσεως για τη συσκευασία του φαγητού, γάντια μιας χρήσεως, αλουμινόχαρτο, απορρυπαντικά, σφουγγαράκια, γκάζι και γκαζιέρα».

Περισσότερες πληροφορίες στο μπλογκ του Άλλου Ανθρώπου >> http://oallosanthropos.blogspot.gr/

  

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

5 σχόλια
@αυθάδη,Δεν νομίζω πως υπάρχει "λόγος συνείδησης" που να υπαγορεύει πως "αρνούμαι να εξετάσω μετανάστη (τελεία και παύλα)". Είναι το ίδιο "παράλογο" με το να πεις ότι αρνούμαι να εξετάσω τους ...ξανθούς αιτωλοακαρνάνες. Κώδικας ιατρικής δεοντολογίας είναι το κείμενο, το οποίο έχει ψηφιστεί από την βουλή. (περιλαμβάνει και το ιατρικό απόρρητο. ...μήπως, κατά την άποψή σου, το εν λόγω απόρρητο είναι επίσης "προαιρετικό";)
και γιατί δεν απευθυνόταν στο Παίδων ή σε οργανώσεις όπως οι γιατροί του κόσμου ή ακόμα και στον ίδιο τον κο Πατούλη τον πρόεδρο του ιατρικού συλλόγου;εννοείται πως κανείς δεν μπορεί να αναγκάσει έναν ''επαγγελματία'', γιατρό ή ηλεκτρολόγο, να εξυπηρετήσει τις ανάγκες κάποιου εαν δεν το επιθυμεί
NOMOΣ ΥΠ’ΑΡΙΘ. 3418Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας.ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙΆρθρο 1Έννοιες, ορισμοί και πεδίο εφαρμογής του παρόντος(...)3. Το ιατρικό λειτούργημα ασκείται σύμφωνα με τους γενικά αποδεκτούς και ισχύοντες κανόνες της ιατρικής επιστήμης. Διέπεται από απόλυτο σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους χωρίς διάκριση φύλου, φυλής, θρησκείας, εθνικότητας, ηλικίας, σεξουαλικού προσανατολισμού, κοινωνικής θέσης ή πολιτικής ιδεολογίας.ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΗ(...)Άρθρο 9Υποχρεώσεις του ιατρού προς τον ασθενή(...)2. Ο ιατρός δεν μπορεί να αρνείται την προσφορά των υπηρεσιών του για λόγους άσχετους προς την επιστημονική του επάρκεια, εκτός εάν συντρέχει ειδικός λόγος, που να καθιστά αντικειμενικά αδύνατη την προσφορά των υπηρεσιών του.http://www.isth.gr/images/uploads/J1E7IM6.pdf
άλλο το 'απευθύνεται' και άλλο το 'υποχρεούται'επιπλέον στο 2ο Άρθρο 5η Παράγραφο αναφέρεται:'Ο ιατρός, επικαλούμενος λόγους συνείδησης, έχειδικαίωμα να μη μετέχει σε νόμιμες ιατρικές επεμβάσειςστις οποίες αντιτίθεται συνειδησιακά, εκτός από επείγουσες περιπτώσεις.'Νόμοι υπάρχουν πολλοίαλλά πόσοι τους εφαρμόζουν;
Από οικογενειακά βιώματα λόγω προβλήματος υγείας στενού συγγενικού μου προσώπου, θα σας έλεγα ότι αν αρχίσω να απαριθμώ στραβά γιατρών, θα γεμίσω σελίδες. Από την άλλη, υπάρχουν εξαιρετικοί γιατροί και άνθρωποι που ζούνε αθόρυβα ανάμεσά μας. Θεωρώ ως υπερβολική την όλη ιστορία και την αντίδραση του ''καταγγέλλοντος''.
Δεν ξέρω,αν ο γιατρός έδωσε μόνο αυτή την εξήγηση κι η κουβέντα έμεινε εκεί.Το παιδί είναι ανήλικο,πήρε τηλέφωνο κάποιος που δεν είναι γονιός του και είναι αλλοδαπό.Με τόσα που συμβαίνουν (διακίνηση/εκμετάλλευση ανθρώπων-συχνά τα θύματα είναι αλλοδαποί χωρίς χαρτιά) είναι πιθανό να φοβήθηκε μήπως μπλέξει.Καλό είναι σε τέτοιες περιπτώσεις να απευθυνόμαστε σε δημόσια νοσοκομεία (τον παρέπεμψε άραγε ο γιατρός εκεί; ).Μπορούν να καλέσουν άνθρωπο,που να μιλάει τη γλώσσα του αλλοδαπού.Μπορούν επίσης να ενεργοποιηθούν υπηρεσίες για την προστασία του,ειδικά αν είναι ανήλικος.Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.Πού εξετάστηκε το παιδί;Γιατί δεν του πρόσφεραν οι ίδιοι που το εξέτασαν βοήθεια;Τη δημοσίευση του ονόματος και της φωτογραφίας του γιατρού τη βρίσκω εντελώς αψυχολόγητη ενέργεια.Μπορούσε να καταγγείλει το συμβάν και οι αρμόδιες αρχές να κάνουν τη δουλειά τους.Αν έκριναν ότι κακώς ο γιατρός δε δέχτηκε το παιδί,ας του επιβάλλονταν ό,τι κυρώσεις προβλέπονται.
Το οτι ο κυριος Πολυχρονοπουλος επελεξε να ζει οπως ζει, με γεια του και καμαρι του. Αυτο δεν του δινει ομως το δικαιωμα να τελει αξιοποινες πραξεις. Αν ο καθενας εβγαινε και ελεγε χωρις απτες αποδειξεις οτι ο ταδε εκανε αυτο και ο δηνα εκεινο, που θα φτασουμε;Απαραδεκτη η δημιοσιοποιηση.