Η Νάταλι Πόρτμαν αποκάλυψε πως για το «No Strings Attached» πληρώθηκε τρεις φορές λιγότερο από τον Άστον Κούτσερ

Η Νάταλι Πόρτμαν αποκάλυψε πως για το «No Strings Attached» πληρώθηκε τρεις φορές λιγότερο από τον Άστον Κούτσερ Facebook Twitter
5

Τα χρήματα που πήρε ο Άστον Κούτσερ για την συμμετοχή του στην ταινία «No Strings Attached» ήταν τρεις φορές περισσότερα από εκείνα της συμπρωταγωνίστριάς του, Νάταλι Πόρτμαν, όπως αποκάλυψε η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Marie Claire.

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός παραδέχθηκε πως σε άλλη περίπτωση θα ήταν πολύ πιο ενοχλημένη με αυτήν την τόσο μεγάλη διάκριση στις αμοιβές που πήραν για την ταινία, αλλά, όπως είπε, δυσκολεύθηκε να παραπονεθεί έντονα καθώς τα χρήματα που έλαβε ήταν «και πάλι πολλά». «Ο Άστον Κούτσερ πληρώθηκε τρεις φορές περισσότερο από εμένα στο No Strings Attached. Το γνώριζα και δεν είπα τίποτα γιατί υπάρχει κι όλο αυτό το ζήτημα με το "κασέ" στο Χόλιγουντ. Το "κασέ" του ήταν τρεις φορές υψηλότερο από το δικό μου οπότε πληρώθηκε αναλόγως. Δεν ενοχλήθηκα όσο θα έπρεπε. Εννοώ, πως σίγουρα πληρωνόμαστε πολλά λεφτά, οπότε είναι δύσκολο να παραπονεθείς, αλλά υπάρχει τρελή διαφορά» εξήγησε η Νάταλι Πόρτμαν. 

Η Νάταλι Πόρτμαν αποκάλυψε πως για το «No Strings Attached» πληρώθηκε τρεις φορές λιγότερο από τον Άστον Κούτσερ Facebook Twitter

Η γνωστή ηθοποιός, που είναι έγκυος στο δεύτερο της παιδί, επέμεινε όμως πως το χάσμα στις αμοιβές μεταξύ των δύο φύλων είναι μεγαλύτερο στο Χόλιγουντ σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία. «Στα περισσότερα επαγγέλματα, οι γυναίκες βγάζουν 80 σεντς και οι άντρες ένα δολάριο. Στο Χόλιγουντ, η αντιστοιχία πέφτει στα 30 σεντς προς ένα δολάριο» λέει η Πόρτμαν.

Με αφορμή το ότι την επόμενη ταινία που πρωταγωνιστεί σκηνοθετεί η Mimi Leder, η Πόρτμαν είπε: «Δεν θεωρώ πως οι γυναίκες και οι άντρες είναι περισσότερο ή λιγότερο ικανοί στη σκηνοθεσία, απλώς έχουμε ξεκάθαρα πρόβλημα με τις ευκαιρίες που δίνονται στις γυναίκες. Πρέπει να γίνουμε μέρος της λύσης, κι όχι να διαιωνίζουμε το πρόβλημα. Κι αφού αυτή η ταινία είναι για τις διακρίσεις, σκέφτηκα, πώς θα τολμήσουμε εμείς να μην προσλάβουμε γυναίκα». 

Μετά την αποκάλυψη περί αμοιβών για το «No Strings Attached», ο Άστον Κούτσερ όχι μόνο δεν ενοχλήθηκε αλλά έσπευσε να υπερασπιστεί και τη στάση της Νάταλι Πόρτμαν, συγχαίροντάς την δημοσίως για τα λεγόμενά της. «Είμαι τόσο περήφανος για την Νάταλι και όλες τις γυναίκες που διεκδικούν τα δικαιώματά τους και προσπαθούν να εξαλείψουν το χάσμα στις αμοιβές μεταξύ των φύλων!» έγραψε σε μήνυμά του στον λογαριασμό του στο Twitter, κοινοποιώντας ταυτόχρονα το link από την συνέντευξη της ηθοποιού στο περιοδικό. 

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντιγόνη Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου & Εθνικό Θέατρο: Πρώτες εικόνες από την Αντιγόνη του Ούλριχ Ράσε

Το φετινό επετειακό πρόγραμμα του Φεστιβάλ στην Επίδαυρο ξεκινά με την Αντιγόνη, σε συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο και σε σκηνοθεσία ενός από τους πιο συναρπαστικούς Γερμανούς σκηνοθέτες.
LIFO NEWSROOM
Βρέθηκε εντυπωσιακό μωσαϊκό σε ερείπια στη Νίκαια της Βιθυνίας

Πολιτισμός / Βρέθηκε εντυπωσιακό ψηφιδωτό του 1ου αιώνα μ.Χ. στη Νίκαια της Βιθυνίας

Η αρχαιολογική σκαπάνη, στην περιοχή όπου πραγματοποιήθηκε η α' Οικουμενική Σύνοδος, αποκάλυψε ένα ψηφιδωτό με μοτίβα γαλέρας και ελαφιού, το οποίο φέρεται να χρονολογείται στον πρώτο αιώνα μ.Χ.
LIFO NEWSROOM
In a Bright Green Field, η νέα μεγάλη έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Έλληνες και Κύπριοι καλλιτέχνες στη νέα έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Με έργα 27 δημιουργών κάτω των 40 ετών, η έκθεση «In a Bright Green Field» –μια σύμπραξη τριών ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων και το New Museum της Νέας Υόρκης– εξετάζει μερικές από τις πιο συναρπαστικές και αναδυόμενες καλλιτεχνικές πρακτικές στην Αθήνα και τη Λευκωσία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM