Τι απαντά ο Δήμος Ρεθύμνου για την ασφαλτόστρωση που έκανε το γύρο του διαδικτύου

Τι απαντά ο Δήμος Ρεθύμνου για την ασφαλτόστρωση που έκανε το γύρο του διαδικτύου Facebook Twitter
5

To γύρο του ελληνικού διαδικτύου έκανε τις τελευταίες μέρες η απόπειρα του δήμου Ρεθύμνου να ασφαλτοστρώσει την οδό Επιμενίδου Μαρούλη χωρίς να μετακινήσει τα αυτοκίνητα και τους κάδους απορριμάτων, με αποτέλεσμα ο δρόμος να έχει πράγματι μία νέα, καλοστρωμένη άσφαλτο, αλλά μόνο στα σημεία που ήταν ακάλυπτα κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Μιλώντας στη Νέα Τηλεόραση Κρήτης, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Μίνωας Αλεφαντινός τόνισε πως «ο Δήμος ειδοποίησε τους κατοίκους να απομακρύνουν τα οχήματα τους όμως δεν ανταποκρίθηκαν, ενώ διευκρίνισε ότι υπήρχαν δύο εγκαταλελειμμένα οχήματα στο σημείο, αλλά ο άνθρωπος που χειρίζεται τον γερανό της τροχαίας δεν ήταν διαθέσιμος.

Η ανακοίνωση που εστάλη από την διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών και πολεοδομίας του δήμου Ρεθύμνου αναφέρει τα εξής:

«Σε συνέχεια των αναφορών κι επισημάνσεων, μέσω του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου σχετικά με τις νέες ασφαλτοστρώσεις που γίνονται εντός πόλης και συγκεκριμένα στην οδό Επιμενίδου Μαρούλη και που υποτιμούν το έργο του δήμου Ρεθύμνης, θα θέλουμε να σας γνωρίσουμε τα παρακάτω:

Η τεχνική υπηρεσία του δήμου Ρεθύμνου, καταρχήν:

Α) Ενημέρωσε τους πολίτες με σημειώματα που τοποθετήθηκαν στα σταθμευμένα αυτοκίνητα αργά τη νύχτα επί τρεις μέρες που επεσήμαναν την ανάγκη να απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα κατά τη μέρα της ασφαλτόστρωσης.

Β) Είχαν τοποθετηθεί κόκκινες κορδέλες που απαγόρευαν τη στάθμευση κατά μήκος του δρόμου.

Γ) Η είσοδος στην οδό (που τυγχάνει μονόδρομος) είχε αποκλειστεί με μηχάνημα του δήμου και

Δ) Είχε ειδοποιηθεί η τροχαία για να συνδράμει στο έργο της υπηρεσίας.

Παρόλα αυτά το θέμα δημιουργήθηκε γιατί κάποιοι δημότες επιμένουν να είναι ασυνείδητοι. Η Τροχαία για λόγους που την αφορούν αδυνατούσε να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του δήμου για απομάκρυνση των σταθμευμένων οχημάτων.

Όσον αφορά στους κάδους απορριμμάτων που δεν μετακινήθηκαν, εφόσον ήταν παρκαρισμένα αυτοκίνητα στην ευθεία δεν είχε νόημα το μηχάνημα να κάνει ελιγμούς και να καλύψει το οδόστρωμα στην ευθεία.

Από την άλλη πλευρά, η υπηρεσία και ο εργολάβος δε γινόταν να ακυρώσει ή να αναβάλλει την ασφαλτόστρωση γιατί σε τέτοια περίπτωση η άσφαλτος θα καταστρεφόταν και δε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Το πρόβλημα λοιπόν δημιουργήθηκε παρά τις ενέργειες ενημέρωσης από πλευράς δήμου. Για το λόγο αυτό και για να αποφευχθούν στο μέλλον παρόμοια περιστατικά, παρακαλούμε πολύ τόσο τους συμπολίτες μας, όσο και τις συναρμόδιες υπηρεσίες να συμμορφώνονται με τις ενημερώσεις του δήμου για τα έργα πραγματοποιούνται αυτές τις μέρες ή που θα πραγματοποιηθούν στο μέλλον.

Για να προλάβουμε και άλλες απόψεις που θέλουμε να πιστεύουμε ότι καλόπιστα εκφράζονται, το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη και η ασφαλτόστρωση δεν έχει ολοκληρωθεί. Μέχρι τώρα έχει κατασκευαστεί η μία ασφαλτική ισοπεδωτική στρώση και θα ακολουθήσει τελική στρώση τάπητα 5 εκ.

Τέλος αναφέρουμε ότι τις επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθεί η ασφαλτόστρωση και θα εκλείψουν οι λόγοι ανησυχίας και ταλαιπωρίας των οδηγών. Η κατασκευή του έργου θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με τους κανόνες ποιότητας και τις αντίστοιχες προδιαγραφές. Ελπίζουμε στην κατανόηση των διερχομένων πολιτών θυμίζοντας ότι οι επεμβάσεις εντός πόλης δημιουργούν πάντα ολιγοήμερη όχληση».

5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελευθερία του Τύπου: Έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για την κατάσταση στην Ελλάδα

Ελλάδα / Ελευθερία του Τύπου: Έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για την κατάσταση στην Ελλάδα

Το Στέιτ Ντιπάρτμπεντ συντάσσει ξεχωριστή σχετική έκθεση «για όλα τα κράτη μέλη των Ηνωμένων Εθνών και για όλες τις χώρες που λαμβάνουν βοήθεια, σύμφωνα με τον Νόμο περί Εξωτερικής Βοήθειας του 1961 και τον Νόμο περί Εμπορίου του 1974»
LIFO NEWSROOM
Φωτιές στη Χίο: Το 22% του νησιού έχει καεί από το 2016 – Ρεκόρ καταστροφών το 2025

Ελλάδα / Φωτιές στη Χίο: Το 22% του νησιού έχει καεί από το 2016 – Ρεκόρ καταστροφών το 2025

H Ελλάδα καταγράφει ήδη πάνω από 454.000 στρέμματα καμένα έως τις 19 Αυγούστου, γεγονός που κατατάσσει το 2025 ως την πέμπτη χειρότερη χρονιά των τελευταίων 20 ετών, επισημαίνει ο Κώστας Λαγουβάρδος
LIFO NEWSROOM