Η Gwyneth Paltrow κυκλοφόρησε για πρώτη φορά δική της σειρά ρούχων στο site της

Η Gwyneth Paltrow κυκλοφόρησε για πρώτη φορά δική της σειρά ρούχων στο site της Facebook Twitter
4
Η Gwyneth Paltrow κυκλοφόρησε για πρώτη φορά δική της σειρά ρούχων στο site της Facebook Twitter
H Gwyneth Paltrow με σύνολο από την κολεξιόν της Goop Label (JENNY WESTERHOFF)

Η ιστοσελίδα που δημιούργησε η Gwyneth Paltrow που για χάρη της σκέφτεται μέχρι και να παρατήσει την υποκριτική, έχει γίνει κατά καιρούς αντικείμενο έντονης κριτικής κι αντιπαράθεσης λόγω των συχνά αμφιλεγόμενων συμβουλών που δημοσιεύει - όπως ένα άρθρο που συνέδεε τον καρκίνο του μαστού με τα στενά σουτιέν αλλά και οι προτάσεις για sex toys από την ίδια την διάσημη ηθοποιό. Το Goop περιέχει συμβουλές για τα πάντα, από μόδα και μαγειρική μέχρι υγεία και ευεξία και μετά το εμπορικό ντεμπούτο από το λανσάρισμα προϊόντων καλλυντικών με την αντίστοιχη επωνυμία, η Paltrow αποφάσισε να κυκλοφορήσει και την πρώτη της σειρά ρούχων.

Η νέα κολεξιόν φέρει το όνομα "Goop Label" και κυκλοφορεί επισήμως στο Goop.com σήμερα Δευτέρα. Θα βασίζεται σε καθημερινά κομμάτια που έχει η Paltrow στην ντουλάπα της και "αρχεία μόδας", όπως ένα παλτό που αγόρασε όταν ήταν στο Γυμνάσιο. Οι τιμές των ρούχων ξεκινούν από τα 195 δολάρια για ένα πουκάμισο και φτάνουν μέχρι και τα 695 δολάρια για ένα σακάκι. Κάθε μήνα θα κυκλοφορούν πέντε βασικά κομμάτια σχετικά με την εκάστοτε εποχή και θα είναι διαθέσιμα μέχρι να εξαντληθούν.

 

Η Gwyneth Paltrow κυκλοφόρησε για πρώτη φορά δική της σειρά ρούχων στο site της Facebook Twitter
Τα πρώτα ρούχα με την υπογραφή της Gwyneth Paltrow

Τα ρούχα είναι το αποτέλεσμα της "δημιουργικής συνεργασίας ανάμεσα στην Paltrow και μια μικρή ομάδα σχεδιαστών" και φτιάχνονται στην Ιταλία "στα ίδια εργοστάσια όπως τα κορυφαία brands της μόδας". Όλα τα κομμάτια "είναι εμπνευσμένα από ρούχα που έχει η Paltrow στην ντουλάπα της: διαχρονικά, απαραίτητα, πολυτελή που αντέχουν στο χρόνο και δεν μπόρεσε ποτέ της να αντικαταστήσει" αναφέρεται σε επίσημο δελτίο τύπου.

"Ήθελα να δημιουργήσω ένα προϊόν που έχει εξαιρετικά υψηλή ποιότητα. Νομίζω πως υπάρχει μεγάλη έλλειψη στην αγορά σε πολυτελή κομμάτια που είναι έτοιμα να φορεθούν και μπορεί να τα αγοράσει κάθε καταναλωτής. Ήταν πολύ σημαντικό για εμένα να φτιάξω τα ρούχα με τον ίδιο τρόπο που είναι φτιαγμένα όλα τα αγαπημένα μου κομμάτια από σχεδιαστές, δηλαδή στην Ιταλία, με όμορφα υφάσματα, καταπληκτικές ραφές και προσοχή στη λεπτομέρεια, αλλά μπορώντας να διαθέσω τα κομμάτια στο 1/3 της τιμής τους" σχολίασε σχετικά η Paltrow.

* Με στοιχεία New York Times και Vanity Fair

Μόδα & Στυλ
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT

σχόλια

3 σχόλια
Δλδ. κάποιος εξαιρετικά τυχερός τύπος γυναίκας που έχει μια δουλειά στην Ελλάδα, θα καταφέρει με ένα μισθό των 500 ευρώ να αγοράσει αυτό το κοστούμι σε τρεις μήνες χωρίς να χρειαστεί να σπαταλήσει οπουδήποτε αλλού μέρος του μισθού του. 1500$ για το όλο ντύσιμο μαζί με την τσάντα δεν τα λες και λίγα. Αναρωτιέμαι σε ποιόν "κάθε καταναλωτή" αναφέρεται η G.P. Είναι όλοι τόσο πλούσιοι στο England τελικά?
Δυστυχώς για μας, για την εργαζόμενη τάξη στην κεντρική και βόρεια ευρώπη αυτό έιναι το 1/3 του μισθού του, του τέστιν έιναι κάτι που μπορεί να αντέξει η τσέπη τους. Είναι το αντίστοιχο 300ρι εδώ για κάποιον που βγάζει 1000. Εμείς να τα κοιτάμε αυτά...
Μακραν η πιο στυλατη γυναικα, να τα βλεπουν κατι τετοια παραδειγματα οι ελληνιδες, μηπως και βελτιωσουν λιγο το στυλ τους, γιατι δεν ειναι αντε τα πεταξα ολα εξω και ειμαι ωραια, επειδη με κοιταζουν 10 λιγουρια.