Έριξαν μολότοφ σε ΑΤΜ στα Εξάρχεια

Έριξαν μολότοφ σε ΑΤΜ στα Εξάρχεια Facebook Twitter
2

Σύμφωνα με πληροφορίες, άγνωστοι έριξαν, Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, βόμβα μολότοφ σε μηχάνημα ΑΤΜ υποκαταστήματος τράπεζας, που βρίσκεται στην οδό Στουρνάρη, στην περιοχή του Πολυτεχνείου.

Από τη φωτιά που προκλήθηκε, το ΑΤΜ καταστράφηκε ολοσχερώς.

Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΚΙΝΗΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑ

Ελλάδα / Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Τα σενάρια για το κίνητρο του δράστη - Όλο το χρονικό

Έπειτα από συνεχείς ανακρίσεις, ο άνδρας ομολόγησε τη δολοφονία, οδηγώντας τους αστυνομικούς σε αγροτική περιοχή, περίπου πέντε χιλιόμετρα από το σπίτι όπου διέμενε εκείνος και άνηκε στο θύμα
THE LIFO TEAM