Γιατί η βελγική αστυνομία κάλεσε τους πολίτες να μην χρησιμοποιούν τα reactions του Facebook

Γιατί η βελγική αστυνομία κάλεσε τους πολίτες να μην χρησιμοποιούν τα reactions του Facebook Facebook Twitter
2

Η αστυνομία του Βελγίου απηύθυνε ευρεία προειδοποίηση στους πολίτες για να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους, να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα reactions του Facebook.

Οι αρχές υποστηρίζουν πως η γνωστή πλατφόρμα τα χρησιμοποιεί σαν ένα μέσο συλλογής πληροφοριών για τους χρήστες ώστε να αποφασίσει μετά ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να τους πλασάρει διαφημίσεις. Ως εκ τούτου προειδοποιεί τους πολίτες πως θα πρέπει να αποφεύγουν τη χρήση των συγκεκριμένων κουμπιών αν θέλουν να διαφυλάξουν την ιδιωτική τους ζωή.

"Τα εικονίδια δεν βοηθούν μόνο στο να εκφράζει κανείς τα συναισθήματά του, βοηθούν επίσης το Facebook να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στα προφίλ των χρηστών του" αναφέρει η βελγική αστυνομία σε σχετική ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της. Όπως εξηγούν, το Facebook έχει την ικανότητα να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο εργαλείο για να διαπιστώσει πότε οι χρήστες είναι σε καλή διάθεση και μετά αποφασίζει ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να τους δείξει διαφημίσεις. 

"Περιορίζοντας τον αριθμό των reactions στα έξι, βασίζεται σε σένα στο να εκφράσεις τις σκέψεις σου πιο εύκολα οπότε οι αλγόριθμοι που τρέχουν από πίσω να είναι πιο αποτελεσματικοί. Κλικάροντας τους δείχνεις τι σε κάνει χαρούμενο. Οπότε αυτό βοηθά το Facebook να εντοπίσει την τέλεια θέση, στο προφίλ σου για να αναπαράγει περιεχόμενο που θα σου κεντρίσει την περιέργεια αλλά διαλέγει και την κατάλληλη στιγμή για να στο παρουσιάσει. Αν φανεί πως είσαι σε καλή διάθεση, συμπεραίνει πως είσαι πιο δεκτικός κι άρα μπορεί να πουλήσει χώρο εξηγώντας στους διαφημιστές πως έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να σε δουν να αντιδράς αντίστοιχα" σημειώνει η Αστυνομία.

 

Σύμφωνα με τον Independent, τη συγκεκριμένη θεωρία έχουν τονίσει κι άλλοι στο παρελθόν, σχολιάζοντας πως τα reactions είναι πολύ χρήσιμα στους διαφημιστές. Παρόλο που το Facebook λέει πως τα εγκατέστησε επειδή ήθελε οι χρήστες να έχουν την δυνατότητα να αντιδρούν με περισσότερους τρόπους από το απλό Like, είναι αναμφίβολο πως το νέο εργαλείο παρέχει και πολύτιμα στοιχεία για το πως νιώθουν αυτοί που το χρησιμοποιούν. 

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εφευρέτριες δημιούργησαν "έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο" που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Τech & Science / Εφευρέτριες στην Τυνησία δημιούργησαν «έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο» που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Το αμαξίδιο είναι ιδιαίτερα εύχρηστο αφού τα άτομα που το χρησιμοποιούν μπορούν να το κινήσουν με τη χρήση οθόνης αφής, φωνητικής εντολής και εκφράσεων προσώπου.
NEWSROOM
Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Τech & Science / Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Η επιστήμη απαντά στο τι κάναμε λάθος -τόσα χρόνια- αναφορικά με το χρώμα, το ύφασμα ακόμα και την εφαρμογή των ρούχων μας το καλοκαίρι και στην προσπάθειά μας να παραμείνουμε δροσεροί
NEWSROOM
Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Τech & Science / Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Η Ελληνίδα ερευνήτρια του διαστήματος, Καθηγήτρια Αστροφυσικής με μακρά πορεία στη NASA Χρύσα Κουβελιώτου και ο κορυφαίος ερευνητής της σύγχρονης βιοϊατρικής έρευνας που καθοδηγεί την ενεργή συμμετοχή της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά ερευνητικά δρώμενα, Καθηγητής Νεκτάριος Ταβερναράκης βραβεύονται για την καθοριστική τους συμβολή στην εξέλιξη της επιστήμης
NEWSROOM
Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Tech & Science / Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Ο Πίτερ Διαμαντής, ο ελληνικής καταγωγής μεγαλοεπιχειρηματίας στους τομείς της τεχνολογίας και της υγείας, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των δισεκατομμυριούχων που αγωνίζονται να κερδίσουν τη μακροζωία, αν όχι την αιώνια ζωή.
NEWSROOM