Γιατί η βελγική αστυνομία κάλεσε τους πολίτες να μην χρησιμοποιούν τα reactions του Facebook

Γιατί η βελγική αστυνομία κάλεσε τους πολίτες να μην χρησιμοποιούν τα reactions του Facebook Facebook Twitter
2

Η αστυνομία του Βελγίου απηύθυνε ευρεία προειδοποίηση στους πολίτες για να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους, να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα reactions του Facebook.

Οι αρχές υποστηρίζουν πως η γνωστή πλατφόρμα τα χρησιμοποιεί σαν ένα μέσο συλλογής πληροφοριών για τους χρήστες ώστε να αποφασίσει μετά ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να τους πλασάρει διαφημίσεις. Ως εκ τούτου προειδοποιεί τους πολίτες πως θα πρέπει να αποφεύγουν τη χρήση των συγκεκριμένων κουμπιών αν θέλουν να διαφυλάξουν την ιδιωτική τους ζωή.

"Τα εικονίδια δεν βοηθούν μόνο στο να εκφράζει κανείς τα συναισθήματά του, βοηθούν επίσης το Facebook να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στα προφίλ των χρηστών του" αναφέρει η βελγική αστυνομία σε σχετική ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της. Όπως εξηγούν, το Facebook έχει την ικανότητα να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο εργαλείο για να διαπιστώσει πότε οι χρήστες είναι σε καλή διάθεση και μετά αποφασίζει ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να τους δείξει διαφημίσεις. 

"Περιορίζοντας τον αριθμό των reactions στα έξι, βασίζεται σε σένα στο να εκφράσεις τις σκέψεις σου πιο εύκολα οπότε οι αλγόριθμοι που τρέχουν από πίσω να είναι πιο αποτελεσματικοί. Κλικάροντας τους δείχνεις τι σε κάνει χαρούμενο. Οπότε αυτό βοηθά το Facebook να εντοπίσει την τέλεια θέση, στο προφίλ σου για να αναπαράγει περιεχόμενο που θα σου κεντρίσει την περιέργεια αλλά διαλέγει και την κατάλληλη στιγμή για να στο παρουσιάσει. Αν φανεί πως είσαι σε καλή διάθεση, συμπεραίνει πως είσαι πιο δεκτικός κι άρα μπορεί να πουλήσει χώρο εξηγώντας στους διαφημιστές πως έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να σε δουν να αντιδράς αντίστοιχα" σημειώνει η Αστυνομία.

 

Σύμφωνα με τον Independent, τη συγκεκριμένη θεωρία έχουν τονίσει κι άλλοι στο παρελθόν, σχολιάζοντας πως τα reactions είναι πολύ χρήσιμα στους διαφημιστές. Παρόλο που το Facebook λέει πως τα εγκατέστησε επειδή ήθελε οι χρήστες να έχουν την δυνατότητα να αντιδρούν με περισσότερους τρόπους από το απλό Like, είναι αναμφίβολο πως το νέο εργαλείο παρέχει και πολύτιμα στοιχεία για το πως νιώθουν αυτοί που το χρησιμοποιούν. 

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Τech & Science / Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Αθλητικοί ψυχολόγοι στη Βρετανία προειδοποιούν: οι φωνακλάδες και πιεστικοί γονείς είναι η μεγαλύτερη απειλή για τα παιδιά που αθλούνται - Όταν η στήριξη γίνεται πίεση, το παιχνίδι χάνει το νόημά του
LIFO NEWSROOM
Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Τech & Science / Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων και η Colossal Biosciences στοχεύουν να φέρουν ξανά στη ζωή τον βόρειο λευκό ρινόκερο μέσα σε τέσσερα χρόνια, χρησιμοποιώντας γονιδιακή επεξεργασία και παρένθετες μητέρες
LIFO NEWSROOM
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΥΑΛΟ

Τech & Science / Παιχνίδια εγκεφάλου: Νέα μελέτη δείχνει πώς «ξυπνούν» τον νου και καθυστερούν τη γήρανση

Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι συγκεκριμένα brain games, όπως αυτά του BrainHQ, μπορούν να αυξήσουν τη δραστηριότητα της ακετυλοχολίνης στον εγκέφαλο, επιβραδύνοντας τη γνωστική εξασθένηση και ενισχύοντας τη μνήμη και την προσοχή
LIFO NEWSROOM
Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Τech & Science / Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Νέα διεθνής μελέτη δείχνει ότι όσοι σταματούν το κάπνισμα στη μέση ηλικία μειώνουν στο μισό τη φθορά του εγκεφάλου και μέσα σε 10 χρόνια έχουν ίδιες πιθανότητες για άνοια με όσους δεν κάπνισαν ποτέ
LIFO NEWSROOM
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να διαχειριστεί μέχρι 150 φίλους

Τech & Science / Ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να διαχειριστεί μέχρι 150 φίλους

Η θεωρία των 150 φίλων του Robin Dunbar δείχνει πώς ο ανθρώπινος εγκέφαλος περιορίζει τον αριθμό των σταθερών κοινωνικών σχέσεων, ενώ η προσωπική επαφή παραμένει απαραίτητη ακόμη και στην ψηφιακή εποχή
LIFO NEWSROOM