Η Azealia Βanks κατάφερε να γίνει η πιο μισητή τραγουδίστρια του πλανήτη αυτή τη στιγμή - Το Twitter την μπλόκαρε...

Η Azealia Βanks κατάφερε να γίνει η πιο μισητή τραγουδίστρια του πλανήτη αυτή τη στιγμή - Το Twitter την μπλόκαρε... Facebook Twitter
Φωτό: Getty Images
12

Η Azealia Banks είναι γνωστή για το βρομόστομά της. Η ταλαντούχα 24χρονη ράπερ από το Χάρλεμ της Νέας Υόρκης, που έγινε γνωστή το 2011 με το ντεμπούτο single της, "212", πιθανότατα θα είχε ήδη κάνει πολύ σημαντικότερη καριέρα, αν μπορούσε να συγκρατήσει τις ακραίες (για τα δεδομένα της σοουμπίζ) αντιδράσεις της στα σόσιαλ μίντια κι αν δεχόταν κάποιου είδους μαθήματα διαχείρισης θυμού ή, έστω, αν απλά μάθαινε καλύτερους τρόπους. Αντ' αυτού, συνηθίζει να συγκεντρώνει την (αρνητική) δημοσιότητα πάνω της πιο συχνά για αυτά που γράφει στο twitter, παρά για την (καλή) μουσική της. Έτσι, η Banks διαθέτει πλέον τη ρετσινιά της ομοφοβικής μετά από μια σειρά από σοσιαλμιντιακά ατοπήματα, ενώ ένα πρόσφατο περιστατικό μάλλον ξεχείλισε το ποτήρι, καθώς όλα τα μίντια του κόσμου δημοσιεύουν εδώ και μέρες πηχιαίους τίτλους για τη συμπεριφορά της.

Η αρχή έγινε πριν από λίγες μέρες, όταν ο Zayn Malik, πρώην μέλος του διάσημου boyband One Direction που πλέον σολάρει, ανέβασε το νέο του κλιπ για το τραγούδι "Like I Would". Ο 23χρονος Βρετανός (για τον οποίο είχαμε γράψει πρόσφατα, μια και πρόκειται για τον πρώτο μουσουλμάνο σουπερστάρ της δύσης) έχει λάβει πολύ καλές κριτικές για το σόλο ντεμπούτο του, η κυρία Banks όμως είχε άλλη άποψη, ισχυριζόμενη ότι το κλιπ του είναι κλεμμένο από δικές της δουλειές. Ανέβασε μάλιστα μια εικόνα στο instagram για να αποδείξει τις ομοιότητες, ωστόσο στο κειμενάκι ανέφερε ότι δεν έχει νευριάσει γιατί τον θεωρεί χαριτωμένο. Ο Malik της απάντησε, κατηγορώντας την ότι ψεύδεται και προσθέτοντας ότι «ο κώλος του είναι πολύς για εκείνη» και αυτό ήταν αρκετό για να ανάψουν τα αίματα.

Damn Zayn be mood boarding the fuck of out me .. I'm not mad about this though. Zayn is a cutie pie

A photo posted by Azealia Banks (@azealiabanks) on

Κάποια από τα ωραία τσιτάτα που γράφτηκαν στο twitter της Banks περιλάμβαναν φράσεις όπως «ρούφα το...», «ήσουν ο μόνος Πακιστανός στο γκρουπ και ήξερες ότι ήσουν εκεί γι' αυτό τον λόγο, ήσουν το σκουρόχρωμο αγόρι που οι υπόλοιποι υποτιμούσαν και έκαναν κατοικίδιό τους», ενώ κατέληξε αποκαλώντας τον Malik «αδερφάρα» και χαρακτηρίζοντάς τον «curry scented» (σ.σ. ότι δηλαδή μυρίζει κάρι, εξαιτίας της πακιστανικής καταγωγής του).

Λίγο αργότερα, η 14χρονη σταρ του Disney Channel και βασίλισσα των ιντερνετικών memes, Skai Jackson, υπερασπίστηκε τον Malik για να δεχτεί το μένος της Banks που τη στόλισε με μερικά εξίσου απαράδεκτα σχόλια. Μεταξύ άλλων, της είπε ότι χρειάζεται «να βάλει βυζιά και να σηκώσει τον κώλο της», ότι θα καταλήξει «άλλο ένα ξοφλημένο παιδί-θαύμα με κατάθλιψη και εθισμό στα ναρκωτικά», ενώ κατηγόρησε και τη μητέρα της Jackson ότι παρά-προωθεί σεξουαλικά την κόρη της.

Μετά από όλο αυτό το ρατσιστικό και ομοφοβικό παραλήρημα, ο λογαριασμός της Banks στο Twitter έχει κατέβει τις τελευταίες ώρες. Εντωμεταξύ, η συμπεριφορά της έχει ξεσηκώσει διεθνή κατακραυγή στα σόσιαλ μίντια και το χάσταγκ #curryscentedbitch (όπως ακριβώς αποκάλεσε τον Malik) είναι trending topic, συνοδευόμενο από φωτογραφίες πανέμορφων γυναικών από την Ασία που διαμαρτύρονται για τους χαρακτηρισμούς.

Οι συνέπειες όμως για τη ράπερ δεν σταματούν εκεί. Το μουσικό φεστιβάλ Born & Bred που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στο Λονδίνο ανακοίνωσε ότι αφαιρεί το όνομα της Banks από το επερχόμενο line-up του, αφού οι διοργανωτές δεν θα ανεχτούν τη συμπεριφορά της σε ένα φεστιβάλ που απευθύνεται σε όλους και γιορτάζει την ισότητα. Επιπλέον, το Primary Talent International, το πρακτορείο που την εκπροσωπεί στη Μεγάλη Βρετανία, έχει αφαιρέσει το όνομά της από τη σελίδα του, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον οι ατζέντηδες του πρακτορείου έχουν παραιτηθεί από τα σχετικά καθήκοντά τους.

Παράλληλα, σύμφωνα με πηγές του NME, τα tweets της Banks ερευνώνται από το βρετανικό υπουργείο Μετανάστευσης, πράγμα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε απαγόρευση της εισόδου της στη Μεγάλη Βρετανία. «Η είσοδος στη χώρα αποτελεί προνόμιο και απαιτούμε από αυτούς που έρχονται εδώ να σέβονται τις αξίες μας. Διατηρούμε το δικαίωμα να εξαιρέσουμε κάποιον αν θεωρούμε ότι η παρουσία του στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν συμβάλλει στο κοινό καλό ή αν αυτή η εξαίρεση δικαιολογείται με όρους δημόσιας πολιτικής» σχολίασε εκπρόσωπος του υπουργείου σχετικά με την υπόθεση.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, η Banks αναγκάστηκε να δημοσιεύσει μια επεξηγηματική επιστολή (υπάρχει στον λογαριασμό της στο instagram), όπου εξηγεί γιατί πρόσβαλε τον Malik, προσθέτοντας ότι πίστευε πως απευθυνόταν στη μητέρα της Jackson. Ωστόσο αρνείται να απολογηθεί για κάτι, αναφέροντας ότι τα ρατσιστικά σχόλιά της ήταν απλώς η υπενθύμιση ότι τόσο η ίδια, όσο και ο Μάλικ, θεωρούνται ως «οι άλλοι» από την ευρύτερη μουσική βιομηχανία.

Πολιτισμός
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Πολιτισμός / Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Ο αντισυμβατικός Ιάπωνας που εξυμνεί την avant-garde αισθητική μέσα από υπερμεγέθεις, ασύμμετρες σιλουέτες και τη διαχρονική του αφοσίωση στο μαύρο, συνεχίζει στα 82 του χρόνια να παλεύει «θυμωμένος αλλά ακούραστος» για την ουσία και την αλήθεια της μόδας
LIFO NEWSROOM
Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM
«La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Πολιτισμός / «La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Ο πίνακας «La Magie Noire» του Ρενέ Μαγκρίτ, που παρέμεινε σε ιδιωτική συλλογή για 90 χρόνια, βγαίνει σε δημοπρασία στη Sotheby’s - Η συγκλονιστική ιστορία πίσω από το έργο και τη γυναίκα που έσωσε 163 παιδιά από τους ναζί
LIFO NEWSROOM
Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Πολιτισμός / Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Σκαλισμένος βαθιά μέσα στον βράχο, ο τάφος του Αμενχοτέπ Γ΄ δεσπόζει ξανά μετά από 20 χρόνια, στη δυτική όχθη του Νείλου - Τα πρώτα πλάνα από το εσωτερικό του
LIFO NEWSROOM
Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η διάσημη Γαλλίδα ηθοποιός θα προλογίσει αρκετές από τις ταινίες του αφιερώματος στην καριέρα της, ενώ θα δώσει και masterclass αφιερωμένο στις διαφορές μεταξύ θεατρικής και κινηματογραφικής ερμηνείας
LIFO NEWSROOM