Χωρίς Μετρό και το Σάββατο

Χωρίς Μετρό και το Σάββατο Facebook Twitter
7

Χωρίς Μετρό θα μείνει και αύριο η Αθήνα, καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών, κήρυξε νέα 24ωρη απεργία, από την έναρξη της βάρδιας και μέχρι τη λήξη της.

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο ενώ ο υπουργός Ανάπτυξης εμφανίζεται ανυποχώρητος στα αιτήματα τους.

Ελλάδα
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Ελλάδα / Άρχισαν οι έλεγχοι σε ακαθάριστα οικόπεδα: Ποινικές ευθύνες σε ιδιοκτήτες εάν συνδεθεί φωτιά με την ιδιοκτησία τους

Ξεκίνησαν οι απαραίτητοι έλεγχοι μετά τη λήξη της προθεσμίας για τον καθαρισμό οικοπέδων - Οι κυρώσεις και τα πρόστιμα για ακαθάριστσα οικόπεδα και ψευδείς δηλώσεις
THE LIFO TEAM