«Δίπλα σου»- Η 1η πανελλήνιας εμβέλειας καμπάνια κατά των διακρίσεων βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου.

«Δίπλα σου»- Η 1η πανελλήνιας εμβέλειας καμπάνια κατά των διακρίσεων βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου. Facebook Twitter
5
«Δίπλα σου»- Η 1η πανελλήνιας εμβέλειας καμπάνια κατά των διακρίσεων βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου. Facebook Twitter

Η 1η Πανελλήνιας Εμβέλειας Καμπάνια για την καταπολέμηση των διακρίσεων βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου είναι γεγονός.


Στόχος της Καμπάνιας «ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ» είναι να εξοικειώσει την κοινή γνώμη με την έννοια της συντροφικότητας μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου, καθώς και να επικοινωνήσει στην ελληνική κοινωνία τα συναισθήματα αγάπης και έρωτα, την ανάγκη για αποδοχή από την οικογένεια και τους φίλους και τα χαρακτηριστικά της προοπτικής και της διάρκειας μίας σχέσης που είναι κοινά σε όλα τα ζευγάρια, ετερόφυλα και ομόφυλα. 


Αρμόδιοι φορείς υλοποίησης του έργου είναι η ΟΛΚΕ - Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας και οι οργανώσεις Θετική Φωνή (Positive Voice), Athens Pride - Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας και Thessaloniki Pride - Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Θεσσαλονίκης. Το έργο υλοποιείται με την υποστήριξη και την χρηματοδότηση της οργάνωσης αλληλεγγύη - SolidarityNow.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεωργία: Δολοφονήθηκε γνωστό τρανς μοντέλο μια ημέρα μετά τη ψήφιση του αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοσχεδίου

Διεθνή / Γεωργία: Δολοφονήθηκε γνωστό τρανς μοντέλο μια ημέρα μετά τη ψήφιση του αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοσχεδίου

Το υπουργείο Εσωτερικών της Γεωργίας ανακοίνωσε ότι η Αμπραμίντζε φέρεται να μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου, ενώ αργότερα ανακοινώθηκε η σύλληψη ενός άνδρα που σχετίζεται με την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Μα το είπαν καθαρά. Το πρώτο πρώτο πράγμα που γράφει με το που τελειώνει το σποτ, είναι αυτό!Επίσης αντιγράφω απ' το facebook τους:Giannos Livanos: Η οργάνωση Get Up έχει ενημερωθεί γραπτά για την πρόθεσή μας να προσαρμόσουμε την ιδέα της δικής της καμπάνιας για την ισότητα στο γάμο, στα ελληνικά δεδομένα, πολύ πριν ξεκινήσουμε τα γυρίσματα. Επιπλέον, τόσο στη συνέντευξη τύπου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών για την παρουσίαση του προγράμματος όσο και στην περιγραφή αυτού στο site αλλά και στο youtube, αναφέρουμε με μεγάλη σαφήνεια ότι η ιδέα του video προέρχεται από την αυστραλιανή καμπάνια "It''s Time" που αποτέλεσε για εμάς πηγή έμπνευσης.ΥΓ: επίσης το αναφέρουμε στην τελευταία εικόνα του video μαζί με τους συντελεστές.
Συγγνώμη δεν το είδα..ήμουν στο γραφείο...αλλά και πάλι χωρίς να θέλω να παίξω με τις λέξεις..άλλο έμπνευση και άλλο αντιγραφή...αυτό είναι κόπια...Τέλος πάντων η ουσία είναι μία: 1000 μπράβο για την πρωτοβουλία... ;)