Ποιες είναι οι πιο συχνές ημερομηνίες γέννησης;

Facebook Twitter
2

[via /επεξήγηση]

Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο γίνεται χαμός (το οποίο σημαίνει ότι έχουμε υπερπροσφορά απ' τα ζώδια των αντιστοιχων περιόδων - και ότι το πιο παραγωγικό σεξ γίνεται Οκτώβριο με Νοέμβριο).

Στις 3 Μαϊου ήσυχα τα πράγματα... ;)

2

σχόλια

2 σχόλια
Το προφανές δε σκέφτηκε κανείς..; ότι οι γονείς μάλλον συνευρίσκονται περισσότερο το χειμώνα -τζάκι, κουβερτούλα, αγκαλίτσα- οπότε γεννιούνται περισσότερα παιδιά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το καλοκαίρι δεν μπορούν επειδή ζεσταίνονται! γι'αυτό την Άνοιξη είναι λιγότερες οι γεννήσεις.