Χωρίς Μετρό και το Σάββατο

Χωρίς Μετρό και το Σάββατο Facebook Twitter
7

Χωρίς Μετρό θα μείνει και αύριο η Αθήνα, καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών, κήρυξε νέα 24ωρη απεργία, από την έναρξη της βάρδιας και μέχρι τη λήξη της.

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο ενώ ο υπουργός Ανάπτυξης εμφανίζεται ανυποχώρητος στα αιτήματα τους.

Ελλάδα
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΞΙΝΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ

Ελλάδα / Λαγοκέφαλος: «Η τοξίνη του είναι 1.000 φορές ισχυρότερη από το κυάνιο», λέει καθηγητής Φαρμακολογίας

Οι κίνδυνοι εάν το καταναλώσουμε, το αγγίξουμε ή μας δαγκώσει, σύμφωνα με τον Ευάγγελο Μανωλόπουλο - «Έχει μελετηθεί για πιθανές φαρμακευτικές εφαρμογές, θα μπορούσε να εξελιχθεί αναλγητικό για τον καρκινικό πόνο»
THE LIFO TEAM