Χωρίς Μετρό θα μείνει την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου η πρωτεύουσα καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών κήρυξε 24 απεργία. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, που, όπως υποστηρίζουν, καταργεί αυτομάτως την Σ.Σ.Ε.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Επίδομα αδείας: Τι αλλάζει φέτος, πότε καταβάλλεται και ποιοι θα δουν αύξηση
Φονική συμπλοκή στην Καλλιθέα: Συνελήφθη ο δράστης που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο
Επιστήμονες αναζητούν το μυστικό της μακροζωίας σε τρεις αδελφές από τη Βραζιλία άνω των 100 ετών
Ο ποδοσφαιριστής του Θεού
Διπλή δολοφονία στην Ιταλία: «Ο πατέρας μου θα με προτιμούσε νεκρό παρά ομοφυλόφιλο» είχε πει το ένα θύμα