Χωρίς Μετρό την Πέμπτη

Χωρίς Μετρό την Πέμπτη Facebook Twitter
6

Χωρίς Μετρό θα μείνει την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου η πρωτεύουσα καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών κήρυξε 24 απεργία. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, που, όπως υποστηρίζουν,  καταργεί αυτομάτως την Σ.Σ.Ε.

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΞΙΝΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ

Ελλάδα / Λαγοκέφαλος: «Η τοξίνη του είναι 1.000 φορές ισχυρότερη από το κυάνιο», λέει καθηγητής Φαρμακολογίας

Οι κίνδυνοι εάν το καταναλώσουμε, το αγγίξουμε ή μας δαγκώσει, σύμφωνα με τον Ευάγγελο Μανωλόπουλο - «Έχει μελετηθεί για πιθανές φαρμακευτικές εφαρμογές, θα μπορούσε να εξελιχθεί αναλγητικό για τον καρκινικό πόνο»
THE LIFO TEAM