Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας

Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας Facebook Twitter
2
Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας Facebook Twitter
Όλα ξεκίνησαν πριν από τρεις μήνες, από αυτή τη φωτογραφία

Στις 8 Δεκέμβρη του 2015, ο Justin Βieber κατάφερε να προκαλέσει ψηφιακό παροξυσμό εξαιτίας μιας φωτογραφίας ενός πολύ όμορφου κοριτσιού που δημοσίευσε στο instagram. Το μόνο που έκανε ο τραγουδιστής ήταν να δημοσιεύσει τη φωτογραφία μιας άγνωστης στο λογαριασμό του και να σχολιάσει "Omg who is this!!"

 

Τα υπόλοιπα είναι πάνω-κάτω γνωστά για όσους θυμούνται την ιστορία. Μέσα σε λίγες ώρες, η νεαρή είχε βρεθεί και για λίγη ώρα ήταν το πιο διάσημο κορίτσι του διαδικτύου.

Η 17χρονη Cindy Kimberly απλά βρέθηκε από το πουθενά στα φώτα και λίγο καιρό μετά την διαδικτυακή φρενίτιδα γύρω από το όνομά της έγινε επίσης "πρόσωπο" στο Fashion Week της Μαδρίτης.

Η ίδια είχε πει στην Daily Mail πως από τότε που έγινε γνωστή λόγω της ανάρτησης του Bieber, το τηλέφωνό της έχει πάρει φωτιά από τις προτάσεις που δέχεται για μόντελινγκ. "Δέχομαι συνεχώς κλήσεις από ανθρώπους που μου προτείνουν διάφορα, αλλά είμαι προσηλωμένη στις σπουδές μου και στις συμφωνίες που έχω κάνει ήδη" έλεγε, αλλά τελικά μάλλον το έκανε το διάλειμμα και δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας Facebook Twitter
Η 17χρονη από την Ισπανία έγινε χωρίς η ίδια να το θέλει το πρόσωπο της ημέρας και από τότε άλλαξε η ζωή της

Η πρώτη της καμπάνια μόλις δημοσιοποιήθηκε. Η 17χρονη ποζάρει για τα σειρά μόδας του online store Very.co.uk και αν τα βρετανικά ταμπλόιντς επιβεβαιωθούν, τότε το μέλλον της διαγράφεται λαμπρό μια και θα τη δούμε σε αρκετές ακόμη καμπάνιες. Αν και οι πληροφορίες για τα συμβόλαια και τις αμοιβές δεν έχουν γίνει γνωστές, στα δημοσιεύματα υπενθυμίζεται πως η ίδια είχε πει πως έβγαζε μόλις 3 ευρώ την ώρα όταν περιστασιακά δούλευε σαν baby sitter .

Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας Facebook Twitter
Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας Facebook Twitter
Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας Facebook Twitter
Το μυστηριώδες κορίτσι του Bieber μόλις έκανε πρεμιέρα σε καμπάνια μόδας Facebook Twitter
Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM