Η πρώτη transgender υποψήφια για Όσκαρ εξηγεί γιατί αποφάσισε να μποϊκοτάρει τα Όσκαρ

Η πρώτη transgender υποψήφια για Όσκαρ εξηγεί γιατί αποφάσισε να μποϊκοτάρει τα Όσκαρ Facebook Twitter
3

Το παραπάνω αριστουργηματικό τραγούδι είναι φέτος υποψήφιο για  Όσκαρ, αλλά ίσως έχει λάβει τη λιγότερη δημοσιότητα από όλα τα υπόλοιπα, και το σίγουρο είναι πως τη βραδιά της μεγάλης απονομής, δεν θα ερμηνευθεί ζωντανά στο Χόλιγουντ.

Η φωνή ανήκει στην πρώτη διαφυλική τραγουδίστρια που συμπεριλήφθηκε σαν υποψήφια για το μεγάλο βραβείο στην ιστορία του θεσμού, αλλά η ίδια είναι απογοητευμένη με όλα όσα προηγήθηκαν και αποφάσισε να μποϊκοτάρει την τελετή στην οποία δεν θα παρευρεθεί. Την Κυριακή, θα τραγουδήσουν ζωντανά οι υπόλοιποι υποψήφιοι, Sam Smith, Lady Gaga και Weeknd, αλλά λόγω περιορισμένου χρόνου, η εμφάνιση της Anohni, κόπηκε. Αυτό που προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη θλίψη στην ερμηνεύτρια είναι πως τελικά ανακοινώθηκε πως στη σκηνή θα ανέβει φέτος ο Dave Grohl των Foo Fighters που δεν είναι καν υποψήφιος. Η Anohni, που έχει γίνει γνωστή σαν τραγουδίστρια του συγκροτήματος Antony and the Johnsons, εξηγεί την απόφασή της και περιγράφει πώς η χαρά της για την υποψηφιότητα μετατράπηκε σε προβληματισμό και τελικά απογοήτευση.

"Είμαι η μόνη transgender ερμηνεύτρια που προτάθηκε ποτέ για βραβείο Όσκαρ, και γι 'αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καλλιτέχνες που με πρότειναν. Ήμουν στην Ασία όταν έμαθα τα νέα. Έτρεξα στο σπίτι για να ετοιμάσω κάτι, σε περίπτωση που θα μου ζητούσαν να τραγουδήσω στη βραδιά. Όλοι με έπαιρναν τηλέφωνο για συγχαρητήρια. Μια εβδομάδα αργότερα, ο Sam Smith, η Lady Gaga, και ο Weeknd είχαν ανακοινωθεί σαν οι περφόρμερς που θα ερμήνευαν ζωντανά στη μεγάλη βραδιά και αναμένονταν και οι υπόλοιποι. Κάθισα και περίμενα σε σύγχυση. Θα ερχόταν κάποιος σε επαφή μαζί μου; Αλλά καθώς περνούσε ο χρόνος δεν άκουγα τίποτα." αναφέρει στην επιστολή της η Anohni.

Στη συνέχεια περιγράφει τα συναισθήματα της ταπείνωσης και απογοήτευσης που βίωσε ως αποτέλεσμα του αποκλεισμού, πριν πάρει την απόφαση να ασκήσει αυστηρή κριτική στην επιτροπή.

"Έχω αποφασίσει να μην παρακολουθήσω τα Όσκαρ." αναφέρει και υπενθυμίζει πως οι ισχυροί της βιομηχανίας προσπαθούν να μας πείσουν ότι δείχνουν ενδιαφέρον κουνώντας σημαίες για την πολιτική ταυτότητα και ψεύτικα ηθικά ζητήματα. "Αλλά μην ξεχνάμε ότι πολλές από αυτές τις προσωπικότητες είναι τα τρόπαια των εταιρειών που ανήκουν σε δισεκατομμυριούχους με μόνη πρόθεση να μας χειραγωγήσουν και με τη συγκατάθεσή μας να πάρουν τα χρήματά μας." αναφέρει και κάνει λόγο για διασκεδαστές που προσφέρουν θέαμα, "όταν η Ρώμη καίγεται". Η επιστολή με την οποία περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την απόφασή της και ασκεί σκληρή κριτική στο θεσμό και την Αμερική, δημοσιεύεται σε όλα τα μεγάλα μουσικά Μέσα και καταλήγει αναφέροντας πως η κίνησή της αυτή είναι η προσπάθειά της να ασκήσει όσο μεγαλύτερη επιρροή μπορεί προκειμένου να αναδείξει το θέμα της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της ανοχής.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
"In the United States it is all about money: those who have it and those who don't. Identity politics are often used as a smokescreen to distract us from this viral culture of wealth extraction. When we are not extracting wealth from nature, we are extracting it from the working and middle classes."όλο το κείμενο της είναι πολύ όμορφο και αληθινό. Δυστυχώς έχει δίκιο σε όλα! Εγώ χαίρομαι πάντως που κατάφερε να κάνει καριέρα, διότι ειδάλλως δε θα είχαμε τη τύχη να την ακούσουμε..
Ρε παιδιά δεν είναι transsexual αλλά transgender! Αλλο το ένα άλλο το άλλο! Διεμφυλικός (transsexual) είναι οποιος έχει κάνει εγχείρηση επαναπροσδιορισμού του φύλου του και διαφυλικός (transgender) είναι όρος-ομπρέλα και λιγότερο αδιακριτος, γιατι δεν χρειάζεται να ξερουμε τι έχει καποιος μεσα στο εσωρουχο του για να τον ορίσουμε... it's all about the gender(κοικωνικό φυλο)! Οποτε ας αρκεστούμε στον όρο transgender οπως κάνουν στο εξωτερικό!