Βγες με ένα κορίτσι που γράφει

Βγες με ένα κορίτσι που γράφει Facebook Twitter
3

 

Βγες με ένα κορίτσι που γράφει Facebook Twitter

Είναι εύκολο να αναγνωρίσεις ένα κορίτσι που γράφει ακόμη και από τις κάρτες που συνοδεύουν πάντα τα δώρα που κάνει. Κάθε ευκαιρία να αποτυπώσει τις σκέψεις της με τις πιο όμορφες λέξεις που μπορεί να βρει είναι ένα στοίχημα που της αρέσει να βάζει με τον εαυτό της.

Αν είσαι κι εσύ καλός με τις λέξεις έχεις ήδη προβάδισμα. Το κορίτσι που γράφει εκτιμά ιδιαιτέρως τους ευφυείς ανθρώπους κι ακόμη περισσότερο τις ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

Πάνω από κάθε άλλο χαρακτηριστικό σου, θα ενδιαφέρεται για όσα έχεις να της πεις και όσα καινούρια πράγματα μπορείς να της μάθεις. Αν αρέσεις σε ένα κορίτσι που γράφει, θα σε ακούει να αφηγείσαι με τις ώρες οποιαδήποτε ιστορία χωρίς ποτέ να βαρεθεί. Με τον ίδιο ενθουσιασμό θα βρει τρόπους να σε κάνει αθάνατο μέσα από τις λέξεις της. Όσο περισσότερο χρόνο περνάτε μαζί τόσο πιο συχνά θα εμφανίζεσαι σε τυχαίες ιστορίες.

Βγες λοιπόν με ένα κορίτσι που γράφει γιατί θα σου δείξει πως είναι να δημιουργείς κάτι με αφορμή ένα χαμόγελο ή ένα βλέμμα. Θα σου διαβάζει βέβαια σπάνια όσα έγραψε και ακόμη πιο σπάνια θα παραδέχεται πως εσύ είσαι ο λόγος. Θα σε παραπέμπει όμως συχνά σε κείμενα άλλων ανθρώπων. Κάθε αγαπημένο της κείμενο είναι για εκείνη σαν μια αγκαλιά που μπορεί να μοιραστεί με όποιον το επιθυμεί όσο μακριά κι αν βρίσκεται.  Εμμέσως επίσης κάθε κείμενο που στέλνει αποκαλύπτει όσα δεν είναι έτοιμη ακόμη να πει.

Σε αντίθεση με το κορίτσι που διαβάζει και θέλει να ζήσει τις ιστορίες των βιβλίων της, το κορίτσι που γράφει θέλει πρώτα να ζήσει για να γεμίσει μια μέρα με δικές της ιστορίες τις σελίδες των βιβλίων της.

Θα πιάσεις τον εαυτό σου να ντρέπεται που είσαι μέρος των κειμένων της, γιατί κάτι τέτοια τα κορόιδευες, άλλα μέσα σου κάτι θα νιώσει απρόσμενα οικείο. Σαν να ήλπιζες πάντα κάποιος να δει πέρα από την επιφάνεια και να γράψει και για εσένα.

Δεν σε χρειάζεται γιατί έχει κόσμους μέσα στο μυαλό της για να ταξιδεύει μέχρι το τέλος του χρόνου. Σε θέλει όμως δίπλα της για να ταξιδέψετε παρέα.

Το κορίτσι που γράφει έχει λέγειν και το πιο δυνατό της όπλο είναι το μυαλό και οι λέξεις της. 

Θα μισήσεις τον τρόπο που τις χρησιμοποιεί στις διαφωνίες.

Θα αγαπήσεις τον τρόπο που τις χρησιμοποιεί γενικά.

Σίγουρα όμως δε θα βαρεθείς ποτέ.

 

Αν θες να κάνεις κάτι όμορφο για εκείνη, γραψ’της ένα σημείωμα. Μια χειρόγραφη αφιέρωση στην πίσω πλευρά ενός βιβλίου, ενός δίσκου ή απλώς ένα post it στο ψυγείο. Και τα δώρα  έχουν την σημασία τους, άλλα οι λέξεις σου θα είναι πάντα το αγαπημένο της κομμάτι.

Το κορίτσι που γράφει θα σου ζητήσει μια μέρα εξηγήσεις γιατί δείχνεις ότι δεν τρελαίνεσαι με όσα ασχολείται και στην τελική λες ότι θα προτιμούσες να βρεις μια κοπέλα που να μην έχει τόσες απαιτήσεις. Μια κοπέλα που δεν ψάχνει να ανακαλύψει ανύπαρκτα νοήματα στις αίθουσες μουσείων. Μια κοπέλα που είναι απλή και συνεννοείστε εύκολα. Και θα το κάνεις. Θα φύγεις.

Μια μέρα θα διαβάσεις στο δρόμο ένα σύνθημα που θα σου θυμίσει εκείνη γιατί κάτι τέτοια της άρεζαν και σταματούσε να τα φωτογραφίσει και σε εκνεύριζε γιατί αργούσε. Θα σταματήσεις όμως εσύ αυτή τη φορά. Θα καταλάβεις ότι το κορίτσι που γράφει δεν είναι όσα έψαχνες. Είναι κάτι άλλο. Είναι αυτό που τελικά σου ταιριάζει.

Αν είσαι τυχερός θα προλάβεις. Αν είσαι τυχερός εκείνη θα θυμάται ακόμη πως εσύ είσαι ο λόγος που γράφει.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζορτζ Μάικλ: Η ζωή και τα σκοτάδια του σε μια βιογραφία

Βιβλίο / Τζορτζ Μάικλ: Η ζωή και τα σκοτάδια του σε μια βιογραφία

Πεθαίνει σαν σήμερα ένα μεγάλο είδωλο της ποπ. Στο βιβλίο «George Michael - Η ζωή του» ο Τζέιμς Γκάβιν δεν μιλάει μόνο για τις κρυφές πτυχές του μεγαλύτερου ειδώλου της ποπ αλλά και για την αδυναμία του να αποκαλύψει τη σεξουαλική του ταυτότητα, κάτι που μετέτρεψε το πάρτι της ζωής του σε πραγματική τραγωδία.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
ΕΠΕΞ Το πίσω ράφι/ Έλενα Χουζούρη «Δυο φορές αθώα»

Το Πίσω Ράφι / Έλενα Χουζούρη: «Δεν ξεχάσαμε απλώς την ταυτότητά μας, την κλοτσήσαμε»

Στο μυθιστόρημά της «Δυο φορές αθώα» η συγγραφέας θέτει το ερώτημα «τι σημαίνει πια πατρίδα», επικεντρώνοντας στην αίσθηση του ξεριζωμού και της ισορροπίας ανάμεσα σε διαφορετικούς κόσμους.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Η Θεσσαλονίκη πριν

Βιβλίο / «ΣΑΛΟΝΙΚΗ»: Ένα σπουδαίο βιβλίο για τη Θεσσαλονίκη

Το πρωτότυπο βιβλίο του Γιάννη Καρλόπουλου παρουσιάζει μέσα από 333 καρτ ποστάλ του εικοστού αιώνα –αποτυπώματα επικοινωνίας– την εξέλιξη της φωτογραφίας και της τυπογραφίας από το 1912 μέχρι τα τέλη των ’80s.
M. HULOT
Η επαναστατική φιλοσοφία του Διογένη, του αυθεντικού Κυνικού

Βιβλίο / Η επαναστατική φιλοσοφία του Διογένη, του αυθεντικού Κυνικού

Μια νέα βιογραφία αναζητεί τα ίχνη του Έλληνα φιλοσόφου: κάτι ανάμεσα σε άστεγο και αλήτη, δηλητηριώδη κωμικό και performance artist, επιδείκνυε την περιφρόνησή του για τις συμβάσεις της αστικής τάξης της αρχαίας Αθήνας.
THE LIFO TEAM
Η πρώτη αγάπη: Ένας τόπος όπου ζεις πραγματικά

Βιβλίο / Αρρώστια είναι ν’ αγαπάς, αρρώστια που σε λιώνει*

«Ανοίξτε, ουρανοί»: Το queer μυθιστόρημα ενηλικίωσης του Βρετανοϊρλανδού ποιητή Σον Χιούιτ αποτελεί το εντυπωσιακό ντεμπούτο του στην πεζογραφία, προσφέροντας μια πιστή, ποιητική και βαθιά συγκινητική απεικόνιση του πρώτου έρωτα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Βιβλίο / Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Μια συζήτηση με τη Μαρί Λουίζ Βαρθολομαίου Νικολαΐδου για την ταινία που αδικήθηκε στην εποχή της, αλλά σήμερα προκαλεί εκ νέου το ενδιαφέρον, και για την «επιστροφή» της μέσα από ένα βιβλίο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Ντόμινικ Αμερένα: «Έκανα το πειραματόζωο σε ιατρικές δοκιμές για να έχω χρόνο να γράφω ελεύθερα»

Βιβλίο / Ντόμινικ Αμερένα: «Έκανα το πειραματόζωο σε ιατρικές δοκιμές για να έχω χρόνο να γράφω ελεύθερα»

Το πρώτο βιβλίο του Αυστραλού συγγραφέα Ντόμινικ Αμερένα, με τίτλο «Τα θέλω όλα», που πήρε διθυραμβικές κριτικές, κυκλοφορεί στα ελληνικά. Βασικό του θέμα είναι πόσο μπορείς να προσποιηθείς ότι είσαι κάποιος άλλος για να καταφέρεις τους στόχους σου.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Μπορούμε να αγαπήσουμε ξανά την Πανεπιστημίου;

Βιβλίο / Μπορούμε να αγαπήσουμε ξανά την Πανεπιστημίου;

«Ένας δρόμος που μοιάζει με κοίτη ποταμού και παρασύρει τους πάντες χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις», όπως γράφουν οι συγγραφείς του βιβλίου «Οδός Πανεπιστημίου (19ος-20ός αιώνας) - Ιστορία και ιστορίες», Θανάσης Γιοχάλας και Ζωή Βαΐου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Βιβλίο / Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Ο σπουδαίος σκηνογράφος συγκέντρωσε την πολύτιμη σαραντάχρονη εμπειρία του σε ένα δίτομο λεξικό για τη σκηνογραφία, αναδεικνύοντάς την ως αυτόνομη τέχνη και καταγράφοντας την εξέλιξή της στο ελληνικό θέατρο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μ. Αναγνωστάκης «Η χαμηλή φωνή»

Το πίσω ράφι / Μανόλης Αναγνωστάκης: «Τι μένει λοιπόν από τον ποιητή, αν μένει τίποτα;»

Τρεις δεκαετίες μετά την πρώτη της δημοσίευση, η προσωπική ανθολογία του Μανόλη Αναγνωστάκη «Χαμηλή Φωνή» παρουσιάζεται στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, υπενθυμίζοντας τους θεωρούμενους ήσσονες ποιητές μας, όσους έμειναν έξω από κάθε μορφής υψηλή ποίηση.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Το παρασκήνιο της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά και άλλες ιστορίες…

Βιβλίο / Το παρασκήνιο της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά και άλλες ιστορίες

Προδημοσίευση από τα «Αδημοσίευτα», το νέο βιβλίο του Νίκου Χασαπόπουλου, όπου ο έμπειρος πολιτικός συντάκτης αποκαλύπτει ιστορίες και παρασκήνια που διαμόρφωσαν την πολιτική ζωή της χώρας.
THE LIFO TEAM
Δημήτρης Καράμπελας: «Σήμερα κανείς δεν πιστεύει στην αλληγορία»

Βιβλίο / Δημήτρης Καράμπελας: «Σήμερα κανείς δεν πιστεύει στην αλληγορία»

Ένας από τους ελάχιστους διανοούμενους στη χώρα, που υπήρξε προνομιακός συνομιλητής του Παπαγιώργη και του Λορεντζάτου. Το τελευταίο του βιβλίο «Το πνεύμα και το τέρας» συνιστά μια ανανέωση του δοκιμιακού λόγου στην Ελλάδα.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ

σχόλια

2 σχόλια