Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter
7
Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Κορυφαίοι φωτογράφοι, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για την απόφαση του οίκου Burberry να αναθέσει στον νεαρό Brooklyn Beckham τη φωτογράφιση της  τελευταίας καμπάνιας του αρώματος που κυκλοφορεί, υποστηρίζοντας πως έτσι υποτιμούν τις δεξιότητες και την κατάρτιση των επαγγελματιών.

Ο 16χρονος γιος των Beckhams, ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες την ανάληψη της καμπάνιας μέσω instagram και λίγο μετά ήρθε και η επιβεβαίωση από τον οίκο Burberry. H φωτογράφιση ανακοινώθηκε πως θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο και οι followers κλήθηκαν να ακολουθήσουν όλα τα ζωντανά updates με το χάσταγκ #THISISBRIT.

Ο Brooklyn είναι το δεύτερο παιδί του διάσημου ζευγαριού που συνεργάζεται με τον οίκο Burberry. Την πρεμιέρα είχε κάνει ο μικρότερος Romeo σε ρόλο μοντέλου, με ένα βίντεο που είχε προκαλέσει φρενίτιδα στο Youtube και εκατομμύρια χτυπήματα σε λίγες μόνο ώρες.

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter
O Romeo Beckham, o πρώτος από τα παιδιά της οικογένειας που συνεργάστηκε με την Burberry

Ο φωτογράφος μόδας Chris Floyd αναφέρει στον Guardian πως η συνεργασία του οίκου Burberry με τον άπειρο γόνο είναι μια «υποτίμηση της φωτογραφίας» που δείχνει έλλειψη σεβασμού απέναντι στους σκληρά εργαζόμενους, έμπειρους φωτογράφους.

Ο Floyd, ο οποίος είναι γνωστός για εντυπωσιακά πορτρέτα διασημοτήτων και συνεργασίες με τους Stephen Fry και Paul McCartney, προσθέτει επίσης πως το βήμα του 16χρονου είναι κόντρα σε όλα όσα αντιπροσωπεύουν οι γονείς του και η πορεία τους. "Ο David Beckham και η Victoria αντιπροσωπεύουν τη καθαρή δύναμη της θέλησης και της σκληρής δουλειάς. Ειδικά η μητέρα του έχει αναρριχηθεί μόνη της ως την κορυφή με πολύ σκληρή δουλειά και τώρα έρχεται ο 16χρονος να κάνει αυτό σε μια κίνηση που εκφράζει ξεκάθαρα νεποτισμό. Δεν το πέτυχε με σκληρή δουλειά". Προσθέτει δε πως η απόφαση της Burberry να προσλάβει τον νεαρό με τα εκατομμύρια των οπαδών στο instagram, ήταν και ο λόγος που επιλέχθηκε μια και αυτή η ομάδα αποτελεί το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει το brand. 

O Jon Gorrigan, φωτογράφος που έχει συνεργαστεί με περιοδικά όπως το Esquire και το Grazia και μοντέλα όπως η Alexa Chung, είπε ότι η Burberry θα έχει όλη την εγκατάσταση έτοιμη έτσι ώστε το μόνο πράγμα που θα έχει να κάνει ο Brooklyn να είναι το πάτημα του κουμπιού."Σίγουρα δεν θα έχει την επιμέλεια του φωτισμού, δεν θα έχει ιδέα για τα προγράμματα, τις κάμερες και το photoshop. Θα είναι όλο άρτια οργανωμένο, θα έχει τα καλύτερα μοντέλα και τους καλύτερους makeup artists και κομμωτές, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί κάθε ρίσκο." αναφέρει στον Guardian o Gorrigan o οποίος δηλώνει εξοργισμένος που το όνομα πουλάει από μόνο του και που ο βρετανικός οίκος μόδας επιλέγει να κερδίσει έτσι το ενδιαφέρον του νέου αγοραστικού κοινού. Επιπλέον ισχυρίζεται πως η ψηφιακή εποχή της φωτογραφίας αδικεί και δημιουργεί προβλήματα στο χώρο της μόδας καθώς με ένα φίλτρο στο instagram, o καθένας παρουσιάζει ένα καλό αποτέλεσμα. 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Ο Christopher Bailey, επικεφαλής του Burberry υπερασπίστηκε τον Beckham: "Ο Brooklyn έχει μια καταπληκτική αντίληψη πάνω στη φωτογραφία και το instagram είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί άψογα για την παρουσίασή της. Το στιλ του και το attitude είναι ακριβώς αυτά που θάλαμε να έχει η νέα καμπάνια του αρώματος."

Και η Sarah Brimley, πρώην φωτογράφος η οποία εργαζόταν ως βοηθός του φωτογράφου μόδας David Bailey, υπερασπίστηκε τον Brooklyn. "Δεν νομίζω ότι θεωρεί πως έχει προνόμια και δεν φαντάζομαι ότι είναι κακομαθημένο παιδί" αναφέρει και προσθέτει πως γνωρίζει ότι είναι ευνοημένος. "Υπάρχει ένα ποσοστό ανθρώπων που εργάζονται σκληρά και άλλοι που απλά τους δίνεται κάτι. Ο αργός και σταθερός δρόμος προς την επιτυχία εξασφαλίζεται μόνο αν έχεις πραγματικό ταλέντο" αναφέρει σχετικά.

 

Οι πρώτες φωτογραφίες από την καμπάνια που υπογράφει ο Μπέκαμ junior:

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Δεν κατάλαβα ακόμα που είναι το πρόβλημα; Όταν μιλάμε για διαφήμιση, στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων, χωρίς να υποβαθμίζεται η αισθητική του brand. Δεν μίλησε κανείς για υψηλή τέχνη. Εν ολίγοις stop bitching...
Τωρα τους πειραξε? Οταν ο καθε κανενας με ενα ονομα γινεται ηθοποιος η μοντελο γιατι δε γκρινιαζαν? Δυστυχως σε ολα τα επαγγελματα που δεν απαιτουνται σπουδες, γινονται αυτα...(Δεν τον πηραν για δικηγορο, αλλα για φωτογραφο) Get over it...
Προφανως...απλα ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει καποιος φωτογραφος χωρις να εχει σπουδασει τιποτα και απλα να το εχει εμφυτο μεσα του, απο το να γινει δικηγορος, η φυσικος κλπ. Αυτος ειναι ο διαχωρισμος
Τελικά το να είσαι Beckham δεν είναι επώνυμο, είναι επάγγελμα. Οι σύγχρονες δυναστείες στον καιρό των mass και των social media δε βασίζονται πια στο γαλάζιο αίμα αλλά στο branding και την καταναλωτική επιρροή. Γι' άλλη μια φορά συναινούμε οικειοθελώς στο λάθος, ώστε να έχουμε ένα άλλοθι πρόχειρο για τη μελλοντική γκρίνια μας. Ζήτω η λοβοτομή!!! Αγαπάμε το Μεγάλο Αδελφό!!!