ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter
1

H εταιρεία ένδυσης ODO, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, έχει αναπτύξει μια σειρά από αυτο-καθαριζόμενα T-shirts και τζιν που "ποτέ δεν μυρίζουν και δεν λεκιάζονται".

Η σειρά ODO, παρουσιάστηκε αυτό το μήνα μέσα από μια εκστρατεία Kickstarter, διαθέτει ντένιμ τζιν σε αντρικά και γυναικεία σχέδια και ένα λευκό βαμβακερό T-shirt.

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter

Αν και η εταιρεία δεν είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί το ασήμι στα ρούχα της για τη μάχη κατά των οσμών, οι εμπνευστές δηλώνουν πως τα δικά τους ρούχα διαφοροποιούνται με τις έως τώρα εφαρμογές.

Η ODO χρησιμοποιεί 99,9 τοις εκατό καθαρό ασήμι για να σκοτώσει τα βακτήρια που παράγουν οσμές. Τα ασημένια νήματα απελευθερώνουν θετικά φορτισμένα ιόντα αργύρου τα οποία με τη σειρά τους διεισδύουν στα βακτηρίδια και διαταράσσουν την κυτταρική διαίρεση, σύμφωνα με την εταιρεία.

 

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter

"Ο ιδρώτας είναι η κύρια αιτία της οσμής στα ρούχα μας," αναφέρει η ODO. "Είναι ενδιαφέρον, το πώς ο ίδιος ο ιδρώτας δεν έχει καμία μυρωδιά, αλλά αυτή προκαλείται από τα βακτήρια που τρέφονται από αυτόν" αναφέρεται στις πληροφορίες της ODO. Το αδιάβροχο βαμβακερό μπλουζάκι της ODO xχρησιμοποιεί τη τεχνολογία των NanoSpheres και τα μικροσκοπικά νανοσωματίδια δημιουργούν ένα φράγμα μεταξύ υγρών και denim.

Απαιτώντας από λίγο έως καθόλου πλύσιμο, τα ρούχα αυτά μπορούν να συμβάλουν στη μείωση της χρήσης νερού την ώρα που κάθε χρόνο περίπου 7.200 ποτήρια νερού χρησιμοποιούνται για να πλυθεί ένα τζιν παντελόνι. Το πρότζεκτ της ODO παρουσιάζεται αναλυτικά στο Κickstarter.

 

 

1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

1 σχόλια