Μητέρα δέχεται επικρίσεις στο Instagram γιατί πήρε 300 χριστουγεννιάτικα δώρα στα παιδιά

Μητέρα δέχεται επικρίσεις στο Instagram γιατί πήρε 300 χριστουγεννιάτικα δώρα στα παιδιά Facebook Twitter
6

Επίθεση από χρήστες των social media δέχτηκε η  μητέρα τριών παιδιών, Έμμα Τάπινγκ, από τη Βρετανία η οποία ανέβασε φωτογραφία στο Instagram στην οποία φαίνεται να έχει φορτώσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο της οικογένειας της με 300 δώρα.

Οι χρήστες του Instagram την επέκριναν για τα πολλά έξοδα της και την κατηγόρησαν ότι κακομαθαίνει με αυτό τον τρόπο τα παιδιά.

Η ίδια απάντησε ότι τα δώρα παρότι πολλά, από 85 για κάθε παιδί και το σύζυγό της και τις προσφορές όλους του έτους.

Μητέρα δέχεται επικρίσεις στο Instagram γιατί πήρε 300 χριστουγεννιάτικα δώρα στα παιδιά Facebook Twitter

Μάλιστα εμφανίστηκε και σε τηλεοπτική εκπομπή για να υπερασπιστεί τον εαυτό της.

 «Τα παιδιά μου γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ σωστού και λάθους και εκτιμούν ό,τι παίρνουν και δεν γίνονται κακομαθημένα όλο τον χρόνο. Προσπαθούμε να φτιάξουμε αναμνήσεις σχετικά με την χαρά των Χριστουγέννων και του χρόνου που περνάμε μαζί» δήλωσε η Έμμα Τάπινγκ.

Διεθνή
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM