Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram

Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
2

 

Αν το όνομα Lucky Blue Smith δεν σας λέει ακόμα τίποτα, δώστε του λίγο χρόνο. Το 17χρονο μοντέλο και μουσικός βρίσκεται ήδη στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πασαρέλες και τις προηγούμενες μέρες, ορδές από θαυμαστές τον περίμεναν έξω από κάθε επίδειξη που εμφανίστηκε στο Μιλάνο:

  

I love Italians

A video posted by Lucky Blue (@luckybsmith) on

Καθώς η Daily Mail αναρωτιέται αν πρόκειται για "τον Justin Bieber του μόντελινγκ", η καθημερινότητα του έφηβου Smith περιλαμβάνει πλέον σκηνές με φαν να προσπαθούν με μανία να τον προσεγγίσουν για μια selfie, ή απλά για να ακουμπήσουν τα μαλλιά του.

Ο Smith ξεκίνησε το μόντελινγκ σε ηλικία 12 ετών όταν τον ανακάλυψε ένας ατζέντης του πρακτορείου Next Models, αν και σε εμφάνισή του στην εκπομπή της Ellen DeGeneres πριν από λίγο καιρό, δήλωσε ότι δεν δούλεψε πραγματικά μέχρι τα 14. Ωστόσο, η μαζική αναγνωρισιμότητα ήρθε στο τέλος της περσινής χρονιάς, όταν άρχισε να παίρνει μέρος σε επιδείξεις, ενώ έχει ήδη συμμετάσχει σε καμπάνιες για εταιρείες όπως οι Levi's, Gap, Tommy Hilfiger και H&M. Οι στιγμές που μοιράζεται με τους 1,1 εκατομμύριο followers του στο instagram, από τα παρασκήνια της μόδας και την καθημερινή του ζωή γίνονται το απόλυτο viral.

Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Φωτογράφιση στη Σανγκάη για την Adidas Originals
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter

Εκτός από τις πασαρέλες όμως, ο Smith εκτονώνεται και στην μπάντα Atomics που έχει φτιάξει με τις τρεις αδερφές του, όπου παίζει ντραμς. Ενώ λοιπόν ο ίδιος αναφέρει ότι του αρέσει να συναντά από κοντά τους θαυμαστές του, μίλησε πρόσφατα στην Teen Vogue για μια συγκεκριμένη φαν που ξεπέρασε τα όρια: "Μια κοπέλα προσπάθησε να βάλει το χέρι της μέσα στο παντελόνι μου. Αυτό πήγε πολύ".

Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Από πρόσφατη καμπάνια της H&M
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Στην φετινή πασαρέλα του Roberto Cavalli FW15
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Ο 17χρονος που έγινε κυρίαρχος στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και το instagram Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

2 σχόλια
Καθομαστε λεμε για τις γυναικες μοντελα να μην επιτρεπουν ανορεξικες αλλα ο ιδιος νομος πρεπει να βγει & για τους αντρες μοντελα δηλαδη τη ασχημα δειχνει που ειναι τοσο λεπτος αηδια...