Η πρώτη εμφάνιση της Μαντόνα, πριν γίνει βιονική

Η πρώτη εμφάνιση της Μαντόνα, πριν γίνει βιονική Facebook Twitter
6

Το 1983 η Μαντόνα ζούσε στη Νέα Υόρκη και την φώναζαν μ-ντάνα. Eίχε ήδη υπογράψει στην Sire Records συμβόλαιο για δύο single, είχε αλλάξει γκόμενο και τα είχε φτιάξει με τον Steve Bray, είχε ηχογραφήσει το Everybody [το καλοκαίρι του 82] και αγωνιζόταν να το κάνει χιτ [με θεούς και δαίμονες]. Αυτή είναι μάλλον η πρώτη της εμφάνιση μπροστά σε κοινό [για το Wikipedia είναι η πρώτη] και οι θαμώνες του Danceteria, ενός τετραώροφου κλαμπ στην 21η οδό, μετά από καναδυο χρόνια δεν πίστευαν στα μάτια τους όταν ανέβαινε στο νούμερο ένα και γινόταν εξώφυλλο στο Life. Το Danceteria δεν ήταν ό,τι κι ό,τι, στο κλαμπ εκείνη την περίοδο δούλευε πίσω από το μπαρ η Sade, οι Beastie Boys ήταν οδηγοί στο φορτηγάκι, το ίδιο και ο Keith Haring, και ο LL Cool J ήταν ο χειριστής του ασανσέρ (αν δεν ξέρεις κάποιον από αυτούς σίγουρα είσαι κάτω από 30).

Η Μαντόνα ήξερε από τότε πού ήθελε να φτάσει, είχε ήδη τους Πορτορικανούς χορευτές να τη συνοδεύουν [δεν είναι και τόσο ωραίοι, αλλά τότε και πολύ της ήταν] και παίζει μια 7λεπτη εκτέλεση του μόνου κομματιού που είχε στο ρεπερτόριό της που το τραβάει και το τραβάει, μέχρι που ξεθεώνεται και λαχανιάζει και δεν αντέχει άλλο. Σήμερα είναι τούρμπο και αντέχει να χοροπηδάει ώρες και είναι και τριάντα χρόνια πιο γριά. Τι σου κάνει αυτή η γυμναστική.    

Είναι ιστορική στιγμή και άγνωστο γιατί έχει μόνο 21 χιλιάδες χιτ, μάλλον δεν νοιάζεται κανείς για την πρώτη της περίοδο [τώρα που είπα περίοδο, στο Slacker –αν θυμάμαι καλά- είναι δύο τύποι που πουλάνε την περίοδό της σε ένα μπουκαλάκι. Καλή επένδυση].

Η πρώτη εμφάνιση της Μαντόνα, πριν γίνει βιονική Facebook Twitter
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

4 σχόλια
Το κοριτσι απο το Detroit προσπαθησε να βρει την καλλιτεχνικη της ταυτοτητα στην Νεα Υορκη του '80 και τα καταφερε με λιγοτερο ταλεντο απο αλλους αλλα πεισσοτερο πεισμα και ακρα φιλοδοξια.Ας συμμεριστουμε το αγχος των γυναικων " to look young " και ας ειναι οι κοινωνιες των ανδρων λεκτικα τουλαχιστον πιο ευγενεις, μια γυναικα στα 56 της δεν ειναι " γρια " Mr. Journalist ακομη και αν αγωνιζεται τοσο σκληρα οσο η Μadonna....αλλα η Μadonna αγωνιζεται για τα παντα 30 χρονια τωρα ισως την κατατρεχει ο θανατος της μητερας της, σαν καλλιτεχνη την σιχαινομαι μια κακη φωνη, μια κατω του μετριου χορευτρια που ομως παλευει....οχι ως γρια αλλα ως αιωνια ΕΦΗΒΗ...let's all celebrate this οπως το τραγουδακι της...Holiday, celebrate..... δεν ειναι γρια η Madonna εσεις επιμενετε να της το θυμιζετε....οπως και σε αλλες τοσες γυναικες...μετα τα 40 θελετε να αποσυρθουμε? πειτε μαε ποτε για να ξερουμε???? I am crazy for you..ενα απο τα καλλιτερα της.....!!
το επαιζαν αρκετα τα ερασιτεχνικα ραδιοφωνα της εποχης ηξερα τον τιτλο αλλα δεν ηξερα ποια το τραγουδαει οταν ειχε κυκλοφορησει το single πριν βγει το album , πηγα στο juke box στην θησεως καλλιθεα που αγοραζα τα πρωτα 12'' singles σε ηλικια 13 χρονων ,τον ρωτησα ''υπαρχει ενα τραγουδι που λεγεται everybody αλλα δεν ξερω ποια το τραγουδαει, α μου απανταει madonna εχει τελειωσει τωρα .ελα την επομενη εβδομαδα θα το εχω, η πρωτη επαφη με την madge