To Ποντίκι απαντά στην Bild για το σκίτσο του Soloup που προκάλεσε σάλο

To Ποντίκι απαντά στην Bild για το σκίτσο του Soloup που προκάλεσε σάλο Facebook Twitter
Όλοι στέκονται μπροστά από ένα φράχτη με αγκαθωτό σύρμα. Η πύλη ολοκληρώνεται με ένα λογότυπο. Αντί για τις διαβόητες λέξεις "Arbeit macht frei" αναγράφεται το "Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση"», σημειώνει η Bild.
13

Η γερμανική εφημερίδα με αφορμή το επίμαχο σκίτσο κατηγόρησε το Ποντίκι για υποκίνηση κατά της Γερμανίας, με τίτλους όπως: «Εκτροχιασμός σε ελληνική εφημερίδα για την κρίση του ευρώ» και «Απίστευτη σύγκριση με το Άουσβιτς».

Η συνέχεια δίνεται από την εφημερίδα που φιλοξένησε το σκίτσο του Soloup με την παρακάτω απάντηση που δημοσιεύεται στην ηλεκτρ, της έκδοση:

Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand... (Ενότητα, δικαιοσύνη και ελευθερία είναι η βάση της ευτυχίας! - από τον γερμανικό Εθνικό Ύμνο)

Η γερμανική εφημερίδα Bild η οποία δεν μας έχει συνηθίσει σε... ευαισθησία απέναντι στη διαχείριση της επικαιρότητας - πολύ δε περισσότερο για την αισθητική της λεπτότητα έναντι των ελληνικών ζητημάτων - διαμαρτύρεται για το ότι η εφημερίδα μας, «ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ» δημοσίευσε ένα σκίτσο που απεικονίζει την Ελλάδα και την ελληνική κυβέρνηση, υπό την απειλή του όπλου του κ. Σόιμπλε, να προχωρούν προς το στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, στην είσοδο του οποίου αντί για την επιγραφή «Arbeit macht frei», αναγράφεται «There is no alternative» (δεν υπάρχει εναλλακτική)...

Δεν θα απαριθμήσουμε τα ακραία ρατσιστικά δημοσιογραφικά ατοπήματα της Bild σε βάρος της χώρας μας και των πολιτών της, ούτε θα επικαλεστούμε τις αδικαιολόγητες και στοχευμένες επιθέσεις της, εναντίον της εθνικής μας υπόστασης. Θα επικαλεστούμε, ωστόσο, την στοιχειώδη ελευθερία του Τύπου, το να μπορούμε να σκεπτόμαστε και να διατυπώνουμε τις σκέψεις μας ελεύθερα, δίχως τον φόβο να λάβουμε ένα ακόμα μάθημα καλής συμπεριφοράς από την Bild... Ούτε θα επικαλεστούμε το παράδειγμα της Charlie Hebdo που τόσο άδικα στοχοποιήθηκε για τα σκίτσα της. Η βία δεν ασκείται μόνο με σφαίρες και λιτότητα, αλλά και με υποδείξεις...

Γι' αυτό, ας μας επιτρέψουν οι Γερμανοί συνάδελφοι να ασκούμε τα δημοσιογραφικά μας καθήκοντα σύμφωνα με τα δικαιώματα της ελευθερίας του Τύπου που απορρέουν από τον ευρωπαϊκό διαφωτισμό. Να τους θυμίσουμε ότι το Άουσβιτς, που ανήκει στην παγκόσμια ιστορική ΜΝΗΜΗ, εμείς το τιμούμε και θρηνούμε θύματα αυτού του καλαστηρίου - όπως εξάλλου και η σύγχρονη Γερμανία. Ο αιφνίδιος ηθικοπλαστικός τους προτεσταντισμός, ωστόσο, που μας απαγορεύει να τρώμε και να πίνουμε, ας μην μας απαγορεύσει και να σκεφτόμαστε, ούτε να ανατρέχουμε στην παγκόσμια ιστορία υπό τον φόβο της λογοκρισίας τους. Αντί η Γερμανία να είναι ο πρωτοπόρος στην επιβολή της λιτότητας στην Ευρώπη, καλό θα είναι, αυτή η μεγάλη χώρα να θυμηθεί τις σπουδαίες παραδόσεις της και να γίνει ο σημαιοφόρος μιας Ευρώπης της κοινωνικής πρόνοιας, της προστασίας των αδυνάτων και της αλληλεγγύης!

13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT
Λουτράκι: «Δεν θέλω να ξαναπώ τίποτα» - Αποχώρησε από ζωντανή σύνδεση η δασκάλα που κατήγγειλε τον 6χρονο

TV & Media / Λουτράκι: «Δεν θέλω να ξαναπώ τίποτα» - Αποχώρησε από ζωντανή σύνδεση η δασκάλα που κατήγγειλε τον 6χρονο

«Δεν ξέρω τι λέει αυτή η κυρία, ήθελε να κάνει τον θεατρινισμό της, ήθελε να βγει στην τηλεόραση για να κάνει αυτό το show» ανέφερε φανερά ενοχλημένος ο Λάμπρος Κωνσταντάρας
LIFO NEWSROOM