Η εφημερίδα ΑΥΓΗ απαντά για το «άθροισμα 120%» της δημοσκόπησής της

Η εφημερίδα ΑΥΓΗ απαντά για το «άθροισμα 120%» της δημοσκόπησής της Facebook Twitter
14

Η δημοσκόπηση της Αυγής προκάλεσε αντιδράσεις, για τη μεθοδολογία της (πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά στις 11 και στις 17 Ιουνίου) ενώ πολλοί αναρωτήθηκαν πώς γίνεται αν προστεθούν όλα τα νούμερα το άθροισμα να είναι πάνω από 100%. Η εξήγηση βρίσκεται στο ότι πρόκειται για εκτίμηση ψήφου και όχι για πρόθεση (δηλαδή έχουν σταθμιστεί ήδη οι αναποφάσιστοι). 

Μεταξύ των άλλων αναρωτήθηκε και η ΝΔ, εκδίδοντας επίσημη ανακοίνωση. 

«Η προπαγάνδα έχει τα όρια της. Ο πανικός και ο φόβος του ΣΥΡΙΖΑ οδήγησε το κομματικό τους φερέφωνο, την "Αυγή", να παρουσιάσει σφυγμομέτρηση, όπου οι δυνάμεις των κομμάτων και οι αναποφάσιστοι αγγίζουν το 120%. Αλλά απ' ό,τι φαίνεται η πολύ προπαγάνδα προφανώς οδηγεί σε αποβλάκωση».

Η Αυγή απάντησε τα εξής:

Μπορεί η «προπαγάνδα να έχει και τα όριά της», το γαρ πολύ της θλίψεως της Ν.Δ., όμως, φαίνεται ότι έχει ξεφύγει από κάθε όριο.

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης πληροφορήθηκε ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης της Public Issue για την «ΑΥΓΗ της Κυριακής», ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται, στην εκτίμηση ψήφου, με ποσοστό υπερδιπλάσιο της Ν.Δ. και έσπευσε να αμφισβητήσει αυτό το αποτέλεσμα, χρησιμοποιώντας μάλιστα, απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για την εφημερίδα μας.

Ψυχραιμία κύριοι της Συγγρού

Απαντώντας, η διεύθυνση της εφημερίδας μας, αναφέρει:

«Μετά απο δέκα χρόνια και 145 έρευνες με την ίδια ακριβώς μεθοδολογία, για τις οποίες η Ν.Δ. δεν εξέδωσε ανακοινώσεις, η Συγγρού αισθάνθηκε την ανάγκη τώρα να αμφισβητήσει την έρευνα της Public Issue που δημοσιεύεται στην ΑΥΓΗ. Ενδεχομένως την Ν.Δ. να ενόχλησε η διαφορά 28 μονάδων του ΣΥΡΙΖΑ απο τη Ν.Δ., την οποία καταγράφει η δημοσκόπηση. Η εταιρεία Public Issue ανακοινώνει πάντα "εκτίμηση εκλογικής επιρροής" και όχι "πρόθεση ψήφου". Επιπλέον, αναφέρει και το ποσοστό της αδιευκρίνιστης ψήφου που λαμβάνει υπ όψιν της. Οι φωστήρες της Συγγρού πρόσθεσαν το ποσοστό αυτό, στην εκτίμηση εκλογικής επιρροής και κατέληξαν στο ...119,5%. Λίγη ψυχραιμία δεν βλάπτει».

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM
Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

TV & Media / Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

Η φήμη του ήταν ήδη σημαντική πριν μια συνέντευξη με τον διάσημο Ισπανό ποδοσφαιριστή Μαρκ Κουκουρέγια, ο γιος του οποίου είναι επίσης αυτιστικός, τον εκτοξεύσει σε άλλα επίπεδα δημοτικότητας
LIFO NEWSROOM