Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
5

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
Η Λουπίτα Νιόνγκο με κοσμήματα Chopard στο 68ο Φεστιβάλ Καννών
 

Είναι γνωστό ότι σελέμπριτις όπως η Κιμ Καρντάσιαν και η Ριάνα μπορούν να ζητήσουν μέχρι και 100.000 δολάρια για να εμφανιστούν σε κάποιο fashion show και να καθίσουν στην πρώτη σειρά. 'Η μήπως νομίζατε ότι καίγονται να δουν από κοντά τι θα φορεθεί την επόμενη σεζόν; Επίσης, όλοι γνωρίζουν ότι οι σελέμπριτις δανείζονται συχνά τα ρούχα, τα παπούτσια και τα κοσμήματα που φορούν στα κόκκινα χαλιά, ή τους χορηγούνται ως δώρο. Αυτό που ίσως δεν είναι και τόσο γνωστό στην "οικονομία του κόκκινου χαλιού" είναι ότι οι μεγάλοι σταρ πληρώνονται με έξτρα μεγάλα ποσά για να εμφανίζονται φορώντας συγκεκριμένες δημιουργίες σχεδιαστών. Με άλλα λόγια για να κάνουν μια δημόσια εμφάνιση φορώντας ένα κολιέ μπορεί να κερδίσουν πολύ περισσότερα από όσα βγάζει ο μέσος άνθρωπος σε ένα χρόνο.

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
To κατάστημα της Chopard στην Croisette Boulevard

Σύμφωνα με τους Financial Times, οι διάσημοι ηθοποιοί μπορούν να ζητήσουν μέχρι και 100.000 δολάρια για να εμφανιστούν φορώντας ένα συγκεκριμένο κόσμημα. Η "ταρίφα" αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί από κάποιον σχεδιαστή αφού οι περισσότεροι τις κρατούν κρυφές, ωστόσο έρχεται να συμπληρώσει πρόσφατες ανακοινώσεις για τη συνεργασία της Σαρλίζ Θερόν με την Chopard. Ο πασίγνωστος γαλλικός οίκος κοσμημάτων έντυσε 11 σταρ στο φετινό φεστιβάλ Καννών, μεταξύ των οποίων την Τζούλιαν Μουρ και τη Λουπίτα Νιόνγκο, οπότε αν κάνουμε την πρόσθεση, το ποσό που διέθεσε γι' αυτό τον σκοπό θα μπορούσε να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
Ο Sean Penn και η σύντροφός του Charlize Theron η οποία επέλεξε Chopard για όλες σχεδόν τις εμφανίσεις της

Η λογική της Chopard είναι απλή. Οι σελέμπριτις στο κόκκινο χαλί προσφέρουν ένα επίπεδο αναγνώρισης και λάμψης για το προϊόν που ξεπερνά όσα μπορεί να καταφέρει η παραδοσιακή διαφήμιση. "Δεν έχει σημασία αν τα κοσμήματα βρίσκονται στο πιο εξαίσιο showroom ή σε βιτρίνα της Bond Street, γιατί εκεί θα είναι πάντα μονοδιάστατα" εξηγεί η Caroline Scheufele, πρόεδρος και καλλιτεχνική διευθύντρια του brand. "Στο σώμα μιας όμορφης και γοητευτικής ηθοποιού, τα κομμάτια ζωντανεύουν με πολύ δυναμικό τρόπο".

 

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
H βραζιλιάνα Adriana Lima με κοσμήματα του οίκου Chopard στο κόκκινο χαλί της Κρουαζέτ

Οι πωλήσεις αποδεικνύουν ότι η λογική αυτή λειτουργεί. Μια μόνο εμφάνιση της Τζούλιαν Μουρ στο Met Ball με τα σμαραγδένια περικάρπια της Irene Neuwirth που κοστίζουν 150.000 έκαστο, αρκούσε για να τα κάνει να ξεπουλήσουν.

Οι σταρ πληρώνονται 100.000 δολάρια για κάτι που εσύ θα έκανες δωρεάν Facebook Twitter
H Julianne Moore με εντυπωσιακά σκουλαρίκια Chopard
Μόδα & Στυλ
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

5 σχόλια
αυτο δεν ειναι κατι καινουριο,γινεται ακομη και στην ελλαδα,προφανως με πολυ μικροτερες αμοιβες η πολλες φορες η αμοιβη περιοριζεται στο οτι περνουν τα ρουχα η τα κοσμηματα δωρεαν.
Και σε ένα παρόμοιο άρθρο εδώ μέσα, οι μισοί σχολιαστές επισήμαιναν τον "φασισμό και τον σεξισμό" του φεστιβάλ, που απαιτεί από κάθε γυναίκα που περπατά στο κόκκινο χαλί να φορά παπούτσια με τακούνι. Με 100000€ εγώ θα το διέσχιζα στα τέσσερα, σαν τις μπουσουλήστρες της Τήνου.