Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
3

 

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
Μετά από μερικά ταξίδια στο Παρίσι, εμπνεύστηκα από τον πύργο του Άιφελ ο συμβολισμός του οποίου βασίζεται στην φαντασία και τον ρομαντισμό, είναι συνδεμένος με του Παριζιάνους, και είναι κάτι το οποίο ξεπερνά την κοινωνική τάξη, την εθνική καταγωγή και άλλους κοινωνικούς διαχωρισμούς, μια ανοησία που μπορούν όλοι να την απολαύσουν[email protected]

«Επιδεικτικός, εξωφρενικός, παραφορτωμένος, όμορφος, και ίσως η μεγαλύτερη ανοησία στον κόσμο» γράφει στο site του o Jasper White για τον πύργο του Άιφελ. Φωτογραφίες  του πύργου του Άιφελ μέσα από τα παράθυρα διαμερισμάτων της Γαλλικής πρωτεύουσας για το προτζεκτ "Tour Eifel".  Ο Βρετανός φωτογράφος  έδωσε μερικές διευκρινίσεις στο LIFO.gr για το ιδιαίτερο προτζεκτ του.

Πως σου ήρθε η ιδέα να ξεκινήσεις αυτό το προτζεκτ;

Έχω μια μικρή κόρη και τις διαβάζω τελευταία πολλά παραμύθια και σκεφτόμουν ότι αν ήθελα να είμαι ειλικρινείς η σπίθα της ιδέας ήρθε από αυτά. Μετά από μερικά ταξίδια στο Παρίσι, εμπνεύστηκα από τον πύργο του Άιφελ ο συμβολισμός του οποίου βασίζεται στην φαντασία και τον ρομαντισμό, είναι συνδεμένος με του Παριζιάνους, και είναι κάτι το οποίο ξεπερνά την κοινωνική τάξη, την εθνική καταγωγή και άλλους κοινωνικούς διαχωρισμούς, μια ανοησία που μπορούν όλοι να την απολαύσουν.

 

Πόσο χρόνο σου πήρε για να ολοκληρώσεις το προτζεκτ;

To πρότζεκτ μου πήρε περίπου 4 μήνες, τον περισσότερο χρόνο τον κατανάλωσα στο να αναζητήσω τα διαμερίσματα και στο να το προγραμματίσω. Ήμουν πολύ τυχερός γιατί έχω μια φανταστική Γαλλίδα βοηθό, η οποία με βοήθησε να πραγματοποιήσω αυτό που ήθελα, αυτά τα προτζεκτς δεν είναι δυνατόν να γίνουν σε απομόνωση.

Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι του προτζεκτ;

Όταν ξεκινάς για κάτι το οποίο φαίνεται πιθανό όλες οι δυσκολίες θα μπορούν να ξεπεραστούν.

Πώς κέρδισες την εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών στα διαμερίσματα που είχες πρόσβαση;

Η πρόσβαση έγινε μέσα από μια διαδικασία που περιλάμβανε επικοινωνία από τα social media, μέσω φίλων και από τα blogs.

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk

Όλες οι φωτογραφίες του ποστ παραχωρήθηκαν για αποκλειστική χρήση  από το LIFO.gr. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση τους χωρίς την άδεια του φωτογράφου

 

Jasper White

Facebook

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
κι έτρεξα με χαρά κάτω στα σχόλια να δω κάποιο που να λέει: "να έρθει εδώ να φωτογραφίσει την ακρόπολη μέσα απ'τα παράθυρα"... αλλά τίποτα :( πάω να ανοίξω την tv
Θεωρούσα υπερβολικό να φαίνεται ο πύργος μέσα από τα παράθυρα όλων των σπιτιών,όλων των ταινιών που διαδραματίζονται στο Παρίσι.Νόμιζα πως ήταν στα πλαίσια τουριστικής προώθησης,πως ήταν κάτι που απαιτούσε ο δήμος για να προβληθεί η πόλη.Φαίνεται πως έσφαλλα...Ευχάριστη απογοήτευση!