Μοσκοβισί: Ισορροπημένες οι αποφάσεις του Γιούρογκρουπ

Μοσκοβισί: Ισορροπημένες οι αποφάσεις του Γιούρογκρουπ Facebook Twitter
1

«Ισορροπημένες» χαρακτήρισε τις χθεσινές αποφάσεις του Γιούρογκρουπ ο Επίτροπος Οικονομίας Πιερ Μοσκοβισί, σε δηλώσεις που έκανε προσερχόμενος στο Ecofin.

Ο κ. Μοσκοβισί τόνισε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι ανοίγει πλέον ο δρόμος για την έναρξη της τεχνικής επεξεργασίας των προτάσεων με τις ελληνικές αρχές ενώ επισήμανε την ανάγκη υλοποίησης του καταλόγου των μεταρρυθμίσεων που παρουσίασε η Ελλάδα μέσα από νομοθετικές προτάσεις και διοικητικές αποφάσεις.

Είπε επίσης ότι πρόκειται για δράσεις σε πολιτικό και τεχνικό επίπεδο που θα διεξαχθούν σε Βρυξέλλες και Αθήνα ενώ όταν ρωτήθηκε σχετικά με το αν ο όρος Τρόικα δεν είναι αποδεκτός από την Ελλάδα, σημείωσε ότι είναι «κάτι το οποίο μπορώ να κατανοήσω και η ελληνική κυβέρνηση το έχει καταστήσει σαφές».

Ο κ. Μοσκοβισί τόνισε ακόμη ότι υπάρχει η αναγνώριση μέσα από την επιστολή του κ. Βαρουφάκη προς τον κ. Ντάισελμπλουμ για στενή συνεργασία με τους θεσμούς.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM