H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter
3
 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

Ο ζωγράφος Terry Rodgers γεννήθηκε το 1947 στο Νιου Τζέρσεϊ, και αποφοίτησε το 1969 με άριστα από το Amherst College της Μασαχουσέτης με ειδίκευση στις Καλές Τέχνες.

Η χρόνια ενασχόλησή του με την τέχνη της φωτογραφίας και το ενδιαφέρον του για τον κινηματογράφο αντικατοπτρίζονται έκτοτε στη δουλειά του, επηρεάζοντας το έργο του προς την κατεύθυνση του παραστατικού ρεαλισμού.

Στα πρώιμα έργα του ο Rodgers καταπιανόταν με την αναπαράσταση προσωπικών και κυριότερα οικογενειακών στιγμών, που λάμβαναν συνήθως χώρα σε υπαίθρια σκηνικά και απεικονίζονταν με φωτεινά παλ χρώματα.

Τα ρεαλιστικά πάρτι ενηλίκων του Rodgers κρύβουν ένα κοινωνικό σχόλιο πάνω στον κυνισμό μιας μάλλον βαριεστημένης προνομιούχας γενιάς που αναζητά μέσα από το σεξ την επόμενη συγκίνηση.


Τα τελευταία χρόνια ωστόσο έγινε ευρύτερα γνωστός για τους μεγάλης κλίμακας πίνακές του που αντικατοπτρίζουν την ιδιωτική νυχτερινή ζωή της αμερικάνικης νεολαίας.

Τα ρεαλιστικά πάρτι ενηλίκων του Rodgers κρύβουν ένα κοινωνικό σχόλιο πάνω στον κυνισμό μιας μάλλον βαριεστημένης προνομιούχας γενιάς που αναζητά μέσα από το σεξ την επόμενη συγκίνηση.


Κατά τα φαινόμενα οι πρωταγωνιστές του εκπληρώνουν μία φαντασίωση, ωστόσο το βλέμμα τους μοιάζει εύθραυστο ή και κενό.


Ο θεατής λειτουργεί την ίδια στιγμή ως ηδονοβλεψίας και ως καλεσμένος του πάρτι.

Το έργο του Rodgers έχει παρουσιαστεί ευρέως στις ΗΠΑ και σε δεκάδες χώρες της Ευρώπης, ενώ ο ίδιος μετρά μέχρι σήμερα εκατοντάδες ατομικές εκθέσεις.

Παρακάτω επιλέξαμε 12 από τους γνωστότερους πίνακές του.

Δείτε τα έργα καλύτερα κάνοντας κλικ πάνω στις εικόνες για προβολή πλήρους μεγέθους

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

 

 H οργιώδης κιτς erotica του Terry Rodgers Facebook Twitter

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ

σχόλια

3 σχόλια