Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
1
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter

 Ο Κωνσταντίνος Βραζιώτης γεννήθηκε στα Τρίκαλα, κι από μικρός είχε ανέκαθεν στο μυαλό του τη μόδα. Σχεδιάζοντας τα ρούχα και τις εικόνες που έβλεπε στα περιοδικά και στα vintage εξώφυλλα της Vogue των δεκαετιών του '20 και του '30, οι σπουδές ενδυματολογίας και σχεδίου μόδας ήταν μονόδρομος.


Αφού εργάστηκε για χρόνια σαν fashion illustrator, ενδυματολόγος, αλλά και σχεδιαστής σε περιοδικά αλλά και διάφορες ελληνικές και ξένες εταιρείες, και έχοντας στα χέρια του ένα βραβείο Καλύτερου Σχεδίου Μόδας (Madame Figaro), o Κωνσταντίνος αποφάσισε τελικά να ενδώσει στις καλλιτεχνικές του ανησυχίες, στη ζωγραφική και την εικονογραφία.


Πριν μερικά χρόνια μας σύστησε την ηρωίδα του, Coco.

Μία μακάβρια ερωτική όσο και παιχνιδιάρικη φιγούρα που μας θυμίζει πρωταγωνίστριες του κινήματος του Ποπ Σουρεαλισμού.

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
The Ballet Class


Η Coco "χάρισε" στον Κωνσταντίνο μια θέση ανάμεσα στους σημαντικότερους νέους ευρωπαίους illustrators:

Η Taschen συμπεριέλαβε δουλειά του στο λεύκωμα Illustration NOW Vol.2 (2012), ενώ λίγο αργότερα ακολούθησε ο Martin Dawber με το "Big Book of Contemporary Illustration".

Τέλος, δουλειά του Κωνσταντίνου εκτέθηκαν στο περσινό Moniker Art Fair του Λονδίνου, την έκθεση-λίκνο της σύγχρονης urban art διεθνώς.

Τον γνωρίζουμε!

Η Coco είναι μια σουρεαλιστική φιγούρα. Τη χαρακτηρίζει ένας μακάβριος ερωτισμός και μια μυστηριώδης ομορφιά. Είναι γλυκιά και διακατέχεται από μια μόνιμη θλίψη, μια αίσθηση του ανικανοποίητου.

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Η Taschen συμπεριέλαβε δουλειά του στο λεύκωμα Illustration NOW Vol.2 (2012), ενώ λίγο αργότερα ακολούθησε ο Martin Dawber με το "Big Book of Contemporary Illustration".

Πώς προέκυψε αρχικά η μόδα κι έπειτα η τέχνη στη ζωή σου;
Η μόδα υπήρχε μέσα μου από παιδί. Αγόραζα με το χαρτζιλίκι μου περιοδικά μόδας, και ζωγράφιζα τα ρούχα που έβλεπα στις σελίδες τους. Μου άρεσε να δημιουργώ fashion illustrations για περιοδικά μόδας. Ήταν μαγικό. Το έκανα για χρόνια. Έχοντας όμως τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες θέλησα να μεταφέρω όλα όσα είχα στο μυαλό μου πάνω σε μουσαμάδες. Ερωτεύτηκα με το αποτέλεσμα!

Από ευτυχή συγκυρία γνώρισα την ιδρύτρια του artAZ, Αλεξάνδρα Κολλάρου, η οποία πίστεψε σε μένα, κι έτσι άρχισαν να μπαίνουν σε μια σειρά οι καλλιτεχνικές μου ανησυχίες.

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Cry Baby
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Jean Paul Gaultier

Πώς θα χαρακτήριζες εσύ το προσωπικό σου καλλιτεχνικό ύφος;
Pop μακαβριότητα είναι ο όρος που το περιγράφει καλύτερα.

Είναι και κάπως Pop porn,αυτό που λέμε Candy Porn. Το στυλ μου έχει εξελιχθεί -και εξελίσσεται ακόμη- μέσα από υπερωρίες παρέα με χρώματα και καμβάδες, μπροστά στον υπολογιστή, μέσα από εκατοντάδες σελίδες χαρτιού – με λίγα λόγια μέσα από πολύ δουλειά και εσωτερική επένδυση.

Σύστησέ μας τις ηρωίδες σου. Πώς προέκυψαν στη ζωή σου, και ποια είναι η ιστορία τους;

Η Coco είναι μια σουρεαλιστική εικονική φιγούρα γεννημένη μέσα από τον μαγικό κόσμο τις μόδας. Τη χαρακτηρίζει ένας μακάβριος ερωτισμός και μια περίεργη, κάπως μυστηριώδης, ομορφιά. Είναι γλυκιά και διακατέχεται από μια μόνιμη θλίψη, μια αίσθηση του ανικανοποίητου. Της αρέσει η μόδα μιας και η πρώτη φορά που την αποτύπωσα στο χαρτί ήταν για ένα editorial μόδας για το περιοδικό ΚΛΙΚ, κάπου το 2001. Τώρα θα κάνει ένα διάλειμμα και την θέση της θα πάρει η Lou. Η οποία είναι πιο sexy και έχει να πει πολλά (γέλια).

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Dolled Up
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
I Am Lou

 
Πώς θα ήταν η Coco και η Lou αν ξαφνικά "ζωντάνευαν" στην πραγματική ζωή;
Με μια λέξη, sexy.


Η προϋπηρεσία σου στον χώρο της μόδας συνέβαλε στο γεγονός ότι αεπικονίζεις κατ' αποκλειστικότητα τις γυναικείες φιγούρες στην τέχνη σου;
Ναι, έπαιξε σίγουρα μεγάλο βαθμό, μιας που από μικρός εμπνεόμουν από τη μόδα και ζωγράφιζα κυρίως γυναικείες φιγούρες.

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Rebel II - Moniker Art Fair
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Chanel Little Black Jacket X Adidas


Πώς δουλεύεις συνήθως; Στο χέρι, ψηφιακά, με τι υλικά;
Πάντα ξεκινάω κάνοντας τα σχέδια στο χέρι. Δουλεύω ψηφιακά σχέδια συνήθως για περιοδικά ή διάφορα merchandises όπως t-shirts , iPhone cases ,τσάντες , postcards κτλ. Με τα ακρυλικά στον μουσαμά τα έργα μου αποκτούν βάθος, μαγικό και ενδιαφέρον.


Καλλιτέχνες, ζωγράφοι, street artists, ή άλλοι δημιουργοί που θαυμάζεις και θεωρείς ότι έχουν επηρεάσει το έργο σου;
Ο Egon Schiele είναι από τους αγαπημένους μου , όπως και η Tamara de Lempicka. Μούσες μου είναι η Kate Moss , η Devon Aoki και η Lindsey Wixson.

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Rebel III - Moniker Art Fair


Σήμερα με τι καταπιάνεσαι καλλιτεχνικά και επαγγελματικά;
Αυτή τη στιγμή τρέχει μια μικρή ατομική παρουσίαση της δουλειάς μου στο Εκουαδόρ, όπου έχω εκθέσει και στο παρελθόν. Παράλληλα συμμετέχω σε μια ενδιαφέρουσα δημόσια εικαστική εγκατάσταση μεγάλης κλίμακας στο Άμστερνταμ, καθώς και στην έκθεση Private View, στην Αθήνα. Όσον αφορά τη μόδα, είναι πάντα μέσα μου σαν ιός! Έχω κατά νου κάποια πράγματα, αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα για να πω κάτι :)

Επόμενα σχέδια;
Εργάζομαι σκληρά για να ανταπεξέλθω στις προκλήσεις των επόμενων μηνών! Είναι μία περίοδος έντασης, δουλεύω για διαφορετικές εκθέσεις και projects, το κάθε ένα από τα οποία έχει διαφορετικές απαιτήσεις. Αυτό με κρατάει σε εγρήγορση και μου μαθαίνει να είμαι πιο πειθαρχημένος. Παράλληλα, προσπαθώ να βρίσκω χρόνο για πειραματισμό και για να δρομολογήσω κάποιους πιο μακροπρόθεσμους στόχους.

Pop μακαβριότητα είναι ο όρος που περιγράφει καλύτερα τη δουλειά μου. Υπάρχουν και ερωτικά σουρεαλιστικά στοιχεία, αυτό που λέμε Candy Porn.

Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
DAZED
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Aπό την έκθεση του Κωνσταντίνου στο Εκουαδόρ
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Βοndage I
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
A1
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Bondage II
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Rebel I - Moniker Art Fair
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Moniker Art Fair, Λονδίνο 2013
Στον ποπ μακάβριο κόσμο του Κωνσταντίνου Βραζιώτη Facebook Twitter
Κωνσταντίνος Βραζιώτης

____________________________________

Constantine Vraziotis

Design
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

1 σχόλια