Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα;

Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
12

Η ιδέα των φωτογραφιών ανήκει στον 29χρονο φωτογράφο Tadao Cern από τη Λιθουανία που δημιούργησε αυτή την ιδιόμορφη σειρά φωτογραφιών με τίτλο Blow Job.

Ο Cern ξεκίνησε την καριέρα του σαν αρχιτέκτονας αλλά πριν μερικά χρόνια αποφάσισε να δοκιμάσει κάτι νέο και ασχολήθηκε με τις φωτογραφίες γάμου. Ένα χρόνο αργότερα άνοιξε το δικό του στούντιο στο Βίλνιους και πλέον γνωρίζει πως δεν πρέπει να φοβάσαι να αλλάξεις τα πράγματα στη ζωή σου.

Η ιδέα της φωτογράφησης Blow Job ήρθε από μια ανοιχτή εκδήλωση που έγινε στο Βίλνιους, την πρωτεύουσα της Λιθουανίας. Ο Cern αποφάσισε πως ήθελε να κάνει κάτι διασκεδαστικό που θα κάνει τους ανθρώπους να γελάνε και που στο οποίο ο καθένας θα μπορούσε να συμμετέχει. Τότε του ήρθε η ιδέα να ρίξει αέρα στα πρόσωπα των ατόμων. Έφτιαξε μια ειδική πηγή φωτός για να έχει ένα καθαρό σκηνικό κι έπειτα με μια βοηθό που άναβε τη μηχανή του αέρα, τραβούσε τις φωτογραφίες. Αλλά όχι αποιαδήποτε μηχανή αέρα. Η δύναμη του αέρα ήταν σε θέση να κολλήσει το κεφάλι ενός ατόμου στο τζάμι ενός αυτοκινήτου που κινείται με 186μίλια/ώρα. Για την αποφυγή τραυματισμών οι συμμετέχοντες έπρεπε να πάρουν μια ανάσα και να την κρατήσουν για μερικά δευτερόλεπτα από τη στιγμή που τραβήχτηκε η φωτογραφία.

Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter
Πώς είναι ένα πρόσωπο όταν το φυσάει αέρας με ταχύτητα 300 χλμ/ωρα; Facebook Twitter

[via]

Φωτογραφία
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Φωτογραφία / Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Οι φωτογραφίες της Sophy Rickett με τις νεαρές γυναίκες που το 1995 ουρούσαν δημοσίως στις ζώνες εξουσίας του Λονδίνου φορώντας εταιρική ενδυμασία, εκτίθενται αυτές τις μέρες στην βρετανική μητρόπολη.
THE LIFO TEAM
Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Φωτογραφία / Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Με αφορμή την έκθεση που φιλοξενείται στο Nationalmuseum της Στοκχόλμης και τη μεγάλη ρετροσπεκτίβα που ετοιμάζεται να παρουσιαστεί στο Liljevalchs, ανατρέχουμε στην καλλιτεχνική φιλοσοφία του κορυφαίου Ευρωπαίου φωτογράφου, η οποία συνοψίζεται σε μία φράση: Νιώσε – δεν χρειάζεται να προσπαθείς ιδιαίτερα.
THE LIFO TEAM
Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποθέωσε την ατέλεια 

Φωτογραφία / Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποδόμησε το glamour έρχεται στην Αθήνα

Στις εικόνες του ξεδιπλώνει με θάρρος, ωμότητα και χιούμορ την ανθρώπινη ιστορία. Διέλυσε τη γυαλιστερή όψη των περιοδικών και έβαλε, μέσω αυτών, σε κάθε σπίτι τις αντιθέσεις ενός ολόκληρου κόσμου. Σύντομα θα εγκαινιάσει το Onassis Ready με την έκθεση «you are invited».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Φωτογραφία / Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Μέσα σε μια ξεχασμένη στοά της Πανεπιστημίου, ένα από τα παλαιότερα φωτογραφεία της Αθήνας φυλά φιλμ και αρνητικά που κρύβουν μισό αιώνα ζωής της πόλης – από πολιτικές πορείες και εγκλήματα μέχρι καθημερινές στιγμές που έχουν χαθεί για πάντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Φωτογραφία / Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Σήμερα, η Meiselas θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο όχι μόνο για τους πολιτικά δεσμευμένους φωτογράφους που καταγράφουν προσεκτικά, προβληματίζονται και πλαισιώνουν το έργο τους, αλλά και για τους φωτογράφους που επίμονα εργάζονται σε συνεργασία με τα θέματά τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT

σχόλια

8 σχόλια