ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Τι θα γίνει τελικά με τον Best 92.6;

Τι θα γίνει τελικά με τον Best 92.6; Facebook Twitter
17
Καταρχάς, έχει κλείσει ο Best;

Αν δεν αλλάξει κάτι άμεσα σε σχέση με την αποπληρωμή των πάσης φύσεως χρεών της επιχείρησης προς τους πάσης φύσεως εργαζομένους-συνεργάτες του, τότε πολύ φοβάμαι ότι ο σταθμός θα κλείσει οριστικά. Οι απεργίες θα συνεχίζονται κλιμακωτά κι έτσι δεν θα μπορέσει να βγει στον αέρα πρόγραμμα, με όλες τις αναμενόμενες συνέπειες. Η λογική λέει ότι ο σταθμός έχει κλείσει, αλλά το συναίσθημα αντιστέκεται σθεναρά. Αυτή είναι η στάση όλων όσοι εργάζονται για τον Best, των ακροατών και των συναδέλφων.

 

Πότε πιστεύεις ότι ο σταθμός ήταν στα καλύτερά του και πότε ότι μπορεί να το έχασε;

Διοικητικά, από τη στιγμή που άρχισαν να μην πληρώνονται οι εργαζόμενοι. Οι παραγωγοί του Best μπορεί να τράβαγαν ζόρια, αλλά στον αέρα δεν ακούστηκε ποτέ ότι έκαναν αγγαρεία. Αγάπη και επαγγελματισμός λέγεται αυτό. Με την απληρωσιά, ως γνωστόν, βασικά χάνεται η διάθεση όσων κάνουν εκπομπή, με όλα τα

συμπαρομαρτούντα. Απλώς, η μη πληρωμή έδειξε την πορεία προς τον γκρεμό που ξεκινούσε η επιχείρηση.

 

Είναι θύμα της κρίσης ή της κακοδιαχείρισης;

Θεωρώ ότι είναι περισσότερο θύμα της κρίσης. Όταν ο Best έφτανε να συντηρεί άλλες επιχειρήσεις του ομίλου, ήταν δεδομένο ότι δεν θα άντεχε για πολύ ο όμιλος γενικότερα. Όταν, δε, κατατέθηκε σχέδιο σωτηρίας της επιχείρησης σε τράπεζες, κανείς δεν είχε την παραμικρή αμφιβολία ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καθόλου καλά. Ο ίδιος ο σταθμός είχε καλό ποσοστό στις μετρήσεις ακροαματικότητας, είχε διαφήμιση, είχε κέρδη. Το πού πήγαν αυτά τα χρήματα, τα έσοδα, είναι μια άλλη, μεγάλη συζήτηση, που δεν αφορά το ραδιόφωνο.

 

Θα συμβούλευες κάποιον επενδυτή να πάρει αυτούσια την ομάδα και να φτιάξει έναν νέο σταθμό;

Το έχω γράψει ήδη στη στήλη μου στο e-tetRadio: «Θεωρώ ότι αν κάποιος έξυπνος-γνώστης του μέσου φωνάξει όλο το team και το “κουμπώσει” σε μια συχνότητα ή αν, σε άλλη περίπτωση, πάρει από την τράπεζα (“καθαρό”) το μαγαζί, θα έχει την ευκαιρία να βγάλει και χρήματα. Να δούμε, λοιπόν, ποιος επιχειρηματίας θα θελήσει να πάρει τώρα τον επιτυχημένο Best 92.6, o οποίος, παρά τα τόσα προβλήματα, συνεχίζει να πηγαίνει πάρα πολύ καλά στις μετρήσεις». Απ’ όλο αυτό, δεν αλλάζω ούτε ένα κόμμα. Είναι κρίμα να μην εκπέμπει ο Best. Ένα σεβαστό μέρος των ακροατών τον θέλει πίσω. Εύχομαι να πάνε όλα καλά για τους συναδέλφους μου.

Συνεντεύξεις
17

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

σχόλια

10 σχόλια
Μακάρι να βρεθεί κάποιος να τον αγοράσει αυτούσιο, να επανέλθει και η Αφροδίτη και να φύγει ο τύπος των 12.00 που για μένα δεν κολλάει με το στυλ του σταθμού. Best forever:)
αισιοδοξω και πιστευω πως καποιος εξυπνος κ υγειης οικονομικα επιχειρηματιας θα τον αναλαβει. δεν λεει να κλεισει ο μπεστ ρε παιδιαααα... θα χασω την παρεουλα μου στο λεωφορειο
Καταρχάς, έχει κλείσει ο Best; Καταρχάς ο σταθμός δεν έχει κλείσει και δεν μπορεί να κλείσει. Επίσης σε αντίθεση με άλλους τίτλους του Ομίλου που μεταβιβάστηκαν ο σταθμός δεν μπορεί να μεταβιβαστεί. Αυτή τη στιγμή εκκρεμούν δικαστικά μέτρα από τους εργαζόμενους του σταθμού, που δεν επιτρέπουν οποιαδήποτε τέτοια πράξη. Οι εργαζόμενοι στον Best απεργούν για τα δεδουλευμένα τους, δεδουλευμένα πολλών μηνών. Να σημειωθεί εδώ ότι στην επιστολή του ο κ. Λυμπέρης αναφέρεται προς τους εργαζόμενους «..Τους τελευταίους έξι μήνες δουλέψατε με τον ίδιο ζήλο παίρνοντας μόνο μισό μισθό κάθε μήνα, ελπίζοντας στη θετική ανταπόκριση των τραπεζών στο δίκαιο αίτημα μας…». Οι εργαζόμενοι ποτέ δεν είχαν καμία επίσημη ενημέρωση από τον Όμιλο για τον λόγο της μη πληρωμής τους, επίσης ποτέ δεν ενημερώθηκαν ότι θα περικοπεί ο μισθός σας, ούτε ελπίζανε σε καμία μαγική τράπεζα καθώς δεν είχαν ΠΟΤΕ καμία ενημέρωση.Είναι θύμα της κρίσης ή της κακοδιαχείρισης;Ο BEST ανήκει σε θυγατρική εταιρεία του Ομίλου και συγκεκριμένα στην εταιρεία Three Dee ανώνυμη ραδιοφωνική εταιρεία. Η Θυγατρική αυτή εταιρεία είχε και κέρδη και διαφήμιση και ακροαματικότητα όπως λέει και ο παραγωγός. Καταλήγοντας στο «πού πήγαν αυτά τα χρήματα, τα έσοδα, είναι μια άλλη, μεγάλη συζήτηση, που δεν αφορά το ραδιόφωνο». Είναι προφανές λοιπόν και από την τελευταία δήλωση, ότι δεν υπάρχει θέμα Κρίσης σε μία κερδοφόρα επιχείρηση όπως δηλώνει ο παραγωγός, αλλά θέμα κακοδιαχείρισης. Κακοδιαχείρισης εις βάρος των εργαζομένων. Να σημειωθεί ότι διαφημιστικά σποτάκια παίζουν ακόμα στο σταθμό. Αυτά προφανώς είναι προπληρωμένα, αλλά μέχρι και πρόσφατα ο σταθμός έχει έσοδα.Τέλος ο Επιχειρηματίας κατάφερε λόγω της κακοδιαχείρισης να καταστρέψει μια κερδοφόρα εταιρεία. Η λογική λέει ότι δύσκολα θα βρεθεί επιχειρηματίας που θα μπορέσει να επωμιστεί τα χρέη του σταθμού plus το όφελος του επιχειρηματία για το όνομα του σταθμού (γιατί θέλουμε και τη πίτα γεμάτη και το σκύλο χορτάτο). Οι παραγωγοί σύσσωμοι μπορεί να μεταφερθούν σε νέα συχνότητα με νέα διεύθυνση κλπ. Το λοιπό προσωπικό τι γίνεται? Δηλ. γραμματείς / λογιστές / ηχολήπτες? Οι συμβάσεις τους δεν μεταφέρονται, ούτε τα δεδουλευμένα τους, ούτε οι αποζημιώσεις τους.Αυτά,Μην τα ρίχνουμε όλα στην κρίση.
Συμφωνώ 100% με τον/ την Aakris. Το θέμα δεν είναι μόνο να μείνει ανοιχτός ο Best, αλλά να συνεχίσει με τους ίδιους παραγωγούς. Είναι κρίμα να διαλυθεί μια τόσο καλή ομάδα! Δεν θα είναι το ίδιο αν τους ψάχνεις έναν -έναν στα FM.
Ο Best δεν πρόκειται να κλείσει. Οποιοσδήποτε ασχολείται με τη μουσική ξέρει ότι οι παραγωγοί του Best είναι μοναδικοί στο είδος τους , και ο σταθμός είναι πρωτοπόρος εδώ και δεκαετίες . Το θέμα είναι να συνεχίσει όλη η ομάδα μαζί και να μην σκορπιστούνε γιατί έτσι όλοι θα χάσουν.
μοναδικοι στο ειδος τους...χαχαχαχαχαχα"ο σταθμός είναι πρωτοπόρος εδώ και δεκαετίες"...Σ'αυτο εχεις δικιο. Ο best ηταν πολυ πρωτοπορος για δεκαετιες πριν ανοιξει πριν απο 11 χρονια.
Αν ακούς mainstream ή ελληνικά απλά δεν ακούς Best. Και ναι οι μουσικοί παραγωγοί του Best είχαν πάντα πολύ προχωρημένα ακούσματα από τις τάσεις που επικρατούσαν. Παπαδέας, Παπασπυρόπουλος, Χριστόπουλος, Παγιατάκης ,Φυντανιδου, Κυριάκου, Μορφέσης, ΑΜΧ, G pal, μα τι λές τώρα, οι άνθρωποι είναι αναγνωρισμένοι στο εξωτερικό. Συμφωνώ να μην σου αρέσουν, αλλά όχι να τους κοροϊδεύεις.
Πάντα μιλάμε σε σύγκριση με ότι άλλο υπάρχει στο ίδιο είδος (και φυσικά όχι στο house όπως γράφεις). Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο, βασιλεύει ο Best. Αν υπάρχει, πές μας, για ποιους καλύτερους παραγωγούς μιλάς και σε ποιους σταθμούς παίζουν(όχι ιντερνετικούς)?
Παιδια, Best και εν Λευκω ξεχωριζουν σε πανευρωπαικο επιπεδο για την ποιοτητα της μουσικης που παιζουν (να και καπου που η Αθηνα υπερτερει σε σχεση με το εξωτερικο)Κριμα να χαθει :-(
1. Best ειναι βασικα το μονο ραδιοφωνο που ακουω.2. Επειδη στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος στην Ελλαδα, δε σημαινει οτι αλλου δεν υπαρχουν αλλοι με δυο ματια.3. Το τι ειναι προχωρημενο για μενα διαφερει απο τι ειναι προχωρημενο για σενα. Ξεπατικωνουν τασεις που εχουν ξεκινησει αλλου με διαφορα μηνων η και ετων. Τις πιο πολλες φορες αποτυχημενα.4. Ουτε η μανα τους δεν τους ξερει στο εξωτερικο. Αλλωστε μονο στο ελλαντα θα μπορουσε να θεωρηθει προχωρημενο το καγκουρο-τσιληχρηστο-house του καθε χριστοπουλου.
Αυτό το βλαχοκλισέ τύπου "δε σε ξέρουν ούτε στο εξωτερικό" το έχω βαρεθεί. Δηλαδή εσύ το ψαγμένο και προχωρημένο άτομο θεωρείς ότι μόνο ότι είναι αποδεκτό στο "εξωτερικό" έχει αξία; Μα τι φαγμένη και προσωρημένη άποψη! Άρα και η Paris Hilton που είναι γνωστή παγκοσμίως έχει πολύ μεγάλη αξία ως άτομο. Άντε κακομοίρη μου να αγοράσεις κανένα iPhone 5 μπας και νιώσεις σημαντικός κι άντε στην ευχή του θεού.