ΡΕΤΡΟ: Τα υπέροχα εργένικα διαμερίσματα των '60ς.

Facebook Twitter
2

Στο theselvedgeyard είδα ένα σωρό φωτογραφίες από τις Σπηλιές των Ανδρών, στα '60ς. Η σπηλιά του άντρα έπρεπε να είχε μπαρ, φώτα που χαμηλώνουν σιγά-σιγά, ρομαντική ατμόσφαιρα, κάτι που να παίζει σέξι μουσική, ίσως και ένα στρογγυλό κρεβάτι που να περιστρέφεται. 

2

σχόλια

2 σχόλια
Αν και διαφωνώ λίγο με το 'σκοπό' και το όλο θέμα με τους εργένηδες -καθώς αυτό ήταν το γενικό στυλ όλης της εποχής, σε όποιο αρχιτεκτόνημα - έχω να απαντήσω πως δεν επικράτησαν λόγω κόστους, λειτουργικότητας και σαφώς φιλοσοφίας των εποχών. Κρίμα για κάποιους αλλά πάντα υπάρχει η επιλογή να κάνεις κάτι διαφορετικό, μη το ξεχνάμε.