Τελικά αυξάνονται αντί να μειώνονται οι τιμές των εισιτηρίων στα ΜΜΜ

Τελικά αυξάνονται αντί να μειώνονται οι τιμές των εισιτηρίων στα ΜΜΜ Facebook Twitter
50

Αύξηση και όχι μείωση στις τιμές, επιφέρει τελικά η αλλαγή που προανήγγειλε ο υπ. Μεταφορών στις τιμές των εισιτηρίων στα ΜΜΜ.

Κι αυτό γιατί το ενιαίο εισιτήριο, διάρκειας 90 λεπτών, κοστίζει σήμερα 1,40 ευρώ ενώ το νέο ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει 1,20 ευρώ, όμως η διάρκειά του θα περιοριστεί στα 70 λεπτά. Έτσι ουσιαστικά το κόστος διαδρομής για κάθε επιβάτη θα αυξηθεί από τα 0,15 ευρώ, στα 0,17 ευρώ ενώ αν δεν προλάβει κάποιος σε 70 λεπτά να ολοκληρώσει τη διαδρομή του θα πρέπει να αγοράζει νέο εισιτήριο πληρώνοντας συνολικά 2,40 ευρώ.

Ακόμη σε ό,τι αφορά στην μείωση κατά 33% της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών αυτή ισχύει για όλα τα Μέσα και δεν συμφέρει όσους χρησιμοποιούσαν μόνο λεωφορεία και τρόλει και πλήρωναν 20 ευρώ μόνο για τη χρήση των δύο αυτών μέσων. Η κάρτα των 20 ευρώ καταργείται από το Σεπτέμβριο και έτσι και αυτοί οι επιβάτες θα υποχρεωθούν να πληρώσουν 30 ευρώ

Για το θέμα  μίλησε στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλος ο οποίος είπε ότι το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε να σταματήσει η κυκλοφορία των καρτών που χρησιμοποιούνταν μόνο για τα λεωφορεία γιατί «αυτή η κάρτα έκανε 20 ευρώ αλλά οι επιβάτες έπρεπε να πάρουν το μήνα και άλλα εισιτήρια για να χρησιμοποιήσουν το Μετρό».


Ο γενικός γραμματέας αναφέρθηκε και στη μείωση του χρόνου μετεπιβίβασης από 90 σε 70 λεπτά και εξήγησε ότι θέλουν με αυτό τον τρόπο να πατάξουν τη λαθρεπιβίβαση.

Ελλάδα
50

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέμπη: Πειθαρχική έρευνα κατά εισαγγελίας Λάρισας σχετικά με το «μπάζωμα»

Ελλάδα / Αρειος Πάγος: Πειθαρχική έρευνα για εισαγγελέα που απέρριψε τον έλεγχο δύο υφυπουργών στην υπόθεση των Τεμπών

Η εισαγγελέας που ελέγχεται ήταν υποχρεωμένη να στείλει αμελλητί στη Βουλή τη μήνυση των συγγενών κατά των υφυπουργών Χρήστου Τριαντόπουλου και Ζωής Ράπτη
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ε μα αυτό σκεφτόμουν! Μείωση είναι αυτή; Στην ουσία βοηθούνται κάπως αυτοί που κάνουν σύντομες διαδρομές και χρησιμοποιούν πολύ το μετρό. Όσοι κάνουν μεγάλες διαδρομές & όσοι χρησιμοποιούν πολύ τα λεωφορεία (και έχει μάλλον ακόμη το μετρό μέχρι να εξυπηρετεί πραγματικά το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής) πλήττονται σαφέστατα. Δεν ανήκω σε καμιά από τις δύο ομάδες, αλλά το βρίσκω σαφώς άδικο.