Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter
2

 

 


"Είμαι ένα κορίτσι που μεγάλωσε μ' ένα όνειρο" λέει η Ζέτα Τσακούμη. "Μεγάλωσα ονειρευόμενη να γίνω πολεμική ανταποκρίτρια (η ηρωίδα της εποχής ήταν η Christiane Amanpour), αλλά φοιτώντας στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ ανακάλυψα τον πολλά υποσχόμενο (διπλής ανάγνωσης) κόσμο των δημοσίων σχέσεων. Έκτοτε έχω δουλέψει για μερικά από τα μεγαλύτερα ελληνικά και διεθνή brands. Για τα περισσότερα από αυτά δεν ήμουν καν πελάτης. Οπότε καταλαβαίνετε πόσο ενθουσιασμένη είμαι που χειρίζομαι σήμερα ένα brand που θα άδειαζα τα -εικονικά- ράφια του εν ριπή οφθαλμού! Αισθάνομαι ότι -κατά κάποιο τρόπο- κάνω το χόμπι μου, συνδυάζοντας την φυσική μου κλίση στην επικοινωνία με την μόδα που ποτέ δεν με άφησε ασυγκίνητη – α ναι, έχω κι ένα blog, το Pink Girl Notes.

 

Τι ήταν αυτό που σε ενέπνευσε με τα μαγιό; 

Όταν έχεις πάθος με τα μαγιό, όταν δεν μπορείς να αγοράσεις μόνο ένα (ή δύο ή τρία) τη σεζόν, ψάχνεις πάντα κάτι νέο, κάτι διαφορετικό, κάτι που δεν έχεις ακόμη στη συλλογή σου και που δεν θα δεις να έχουν και δεκάδες άλλοι γύρω σου. Και όταν αυτό το κάτι διαφορετικό δεν το βρίσκεις, παίρνεις την κατάσταση στα χέρια σου και το δημιουργείς εσύ ο ίδιος. Θεωρώ ότι η MITOS το κατάφερε παρουσιάζοντας τα 100% κεντημένα μαγιό της. (Αλήθεια! Με σταυροβελονιά!) Κάτι τέτοιο δεν υπήρχε στην παγκόσμια αγορά, πόσο μάλλον που εμείς το πήγαμε ένα βήμα παραπέρα αποφασίζοντας τα μοτίβα μας να μην είναι τυχαία ή απλά μοδάτα, αλλά να αντλούν έμπνευση από τις πιο συναρπαστικές παραδόσεις και πολιτισμούς ανά τον κόσμο. Τα δύο χρόνια ύπαρξης του brand έχουμε μεταφράσει σε αριστοτεχνικές βελονιές τα χρώματα και τις ντελικάτες φόρμες των λουλουδιών που συναντά κανείς στα κεντήματα των χωρών της Μεσογείου και φέτος τα περίτεχνα μαροκινά μωσαϊκά, γνωστά ως zellige.
Με λίγα λόγια, η ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό μαγιό, που να συνδυάζει τη μόδα με τέχνη και παραδόσεις.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter
MITOS Swimwear SS'14 MOROCCAN MOSAIC Collection.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει κανείς όταν ξεκινάει μια startup επιχείρηση, για να αναδείξει προϊόντα που αγαπάει και τον εκφράζουν; Ποιες δυσκολίες αντιμετώπισες εσύ;
Σίγουρα οι περισσότεροι μιλούν καταρχήν για τις εξοντωτικές διαδικασίες με τις οποίες έρχεται κανείς αντιμέτωπος καθημερινά στο στήσιμο και μετέπειτα στην λειτουργία μιας επιχείρησης. Είναι αρκετό από μόνο του να σου ρουφήξει όλο τον αέρα κάτω από τα φτερά. Ωστόσο στη δική μας περίπτωση, ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η ίδια η δημιουργία του ιδιαίτερου αυτού προϊόντος. Ήταν πολύ δύσκολο να κεντήσουμε πάνω σε τούλι και αυτή η κατασκευή να έχει να σχέση με μαγιό. Είναι κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι τώρα και έπρεπε μαζί με τους συνεργάτες μας να ανακαλύψουμε με διαρκείς δοκιμές τον τρόπο για να δημιουργήσουμε όχι μόνο ένα όμορφο αλλά και υψηλής ποιότητας και αντοχής προϊόν, που ταυτόχρονα θα έχει εμπορική βιωσιμότητα. Δεν είναι καθόλου απλή διαδικασία. Απαιτούνται μια σειρά́ ενεργειών -φαντασία, έμπνευση, λεπτομερής σχεδιασμός, δεξιοτεχνία και τεχνογνωσία - φανταστείτε ότι χρειάζονται 3 ώρες κεντήματος και 250.000 βελονιές για ένα και μοναδικό μαγιό. 

 

Όταν ήσουν πιο μικρή, τι μαγιό φορούσες στις καλοκαιρινές εξορμήσεις σου στην παραλία; Θυμάσαι ποιο ήταν το αγαπημένο σου;

Έκανα πάντα τόπλες! Εκτός από μια χρονιά που θυμάμαι έντονα να μην βγάζω από πάνω μου το μοβ ολόσωμο του κολυμβητηρίου. Το αγαπούσα τόσο πολύ το φορούσα και σαν κορμάκι με φούστες και σορτσάκια. Νομίζω η μαμά μου κάπου το εξαφάνισε μετά από εκείνο το καλοκαίρι.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter


Για ποιο λόγο "παίζετε" τόσο πολύ με τα μαροκινά χρώματα; (μαροκινό μωσαϊκό zeligge, χρώματα μαροκινού καλοκαιριού κ.α.)
Κάθε χρόνο η συλλογή μας εμπνέεται από διαφορετικές κουλτούρες και concept. Πέρυσι ήταν τα μεσογειακά κεντήματα, και φέτος έμπνευσή μας είναι το Μαρόκο και συγκεκριμένα τα περίφημα μαροκινά μωσαϊκά, γνωστά και ως zellige. Η συλλογή μας Moroccan Mosaic επιχειρεί να μεταφράσει τον πολυτελή χαρακτήρα των εκπληκτικών αυτών αριστουργημάτων, τα περίτεχνα γεωμετρικά τους μοτίβα και την πλούσια χρωματική τους παλέτα σε εκλεπτυσμένη μόδα.

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

Έχετε κλείσει έναν χρόνο δημιουργίας του brand MITOS Swimwear. Τι έχετε καταφέρει μέχρι σήμερα, και τι θέλετε να καταφέρετε στον επόμενο χρόνο;

Μέσα σε αυτόν τον χρόνο έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό προϊόν και είμαστε στα πιο σημαντικά σημεία πώλησης στην Ελλάδα. (Στην ιστοσελίδα μας www.mitoswimwear.com μπορεί κανείς να βρει τις συλλογές μας ολοκληρωμένες και να τις αποκτήσει μέσω του e-shop, αλλά και να ενημερωθεί για όλα τα σημεία πώλησης.) Μέσα στον επόμενο χρόνο όλη μας η προσοχή στρέφεται στην τοποθέτηση μας στο εξωτερικό. Ευχηθείτε μας καλή τύχη!

 

Η Ζέτα Τσακούμη ήθελε να γίνει πολεμική ανταποκρίτρια Facebook Twitter

 

 

 

 

Συνέντευξη στον Γιάννη Αμανατίδη

Μόδα & Στυλ
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

2 σχόλια
και εγώ που νόμιζα οτι ο κοσμος δουλευει σε εταιρίες που προωθούν ή έχουν brands και όχι σε brands σκέτα νέτα. Προφανώς το "brand" σου δίνει μισθό. "Έκτοτε έχω δουλέψει για μερικά από τα μεγαλύτερα ελληνικά και διεθνή brands."Παρακολουθούμε ενα βιασμό της γλώσσας με σκοπό την προσωποποιηση εταιριών, διαφημηστικών φιρμών κλπ, μπροστά στα ματάκια μας...