"Bad Graffiti"

"Bad Graffiti" Facebook Twitter
2

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

"Bad Graffiti" Facebook Twitter

 

Και σαν να μην έφτανε όλη αυτή η θλίψη και η παρακμή των χιλιο-αναδημοσιευμένων εγκαταλελειμμένων κατοικιών, εργοστασίων, και δημοσιών κτιρίων του Detroit (Detroit Ruin Porn), ένας καλλιτέχνης αποφάσισε να αποτυπώσει και κάθε λογής κακοχτυπημένο tag και graffiti -καλικατζούρα που υπάρχει στους δρόμους του.

Ο λόγος για τον Scott Hocking, καλλιτέχνη και φωτογράφο που ζει και εργάζεται στο Detroit του Michigan, και τη συλλογή του "Bad Graffiti" η οποία και εμπλουτίζεται συνεχώς από το 2007 μέχρι σήμερα, ενώ ένα μεγάλο μέρος της έχει ήδη εκδοθεί.

Κι όμως, παρ' ότι φαινομενικά o σκοπός του Hocking μοιάζει να είναι ο χλευασμός αυτών των επίδοξων "street artists" ο πρόλογος του λευκώματός του βάζει τα πράγματα στη θέση τους:

"Το λεξικό μου έχει 47 διαφορετικούς ορισμούς για την λέξη Bad.

Κι όμως, αυτό που εγώ θέλω να εκφράσω με αυτήν βρίσκεται κάτω κάτω, στην 36η ετυμολογία:

Bad: "Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην αργκό αντίστροφα:

Κάποιος ή κάτι που είναι ανέλπιστα εντυπωσιακό ή ξεχωριστό, βλ. Είναι πολύ bad ή bad ass ντράμερ. Οι φαν του τον λατρεύουν"

Ακριβώς!

Το bad graffiti μπορεί να είναι χυδαίο, εφηβικό, ανορθόγραφο, σεξιστικό, γελοίο, τόσο γελοίο που μπορεί να είναι τέλειο.

Τόσο "κακό" που μπορεί να είναι τελικά ωραίο.

Κάτι σαν το Thriller του Michael Jackson.

Όλα τα hip περιοδικά και blog λατρεύουν να εντοπίζουν εκπληκτική, εντυπωσιακή, street art, αλλά τι γίνεται με όλους αυτούς τους μεθυσμένους τύπους που γεμίζουν με εντελώς γελοία πέη τους τοίχους των πόλεων μας;

Ε λοιπόν, το βιβλίο αυτό είναι αφιερωμένο σε αυτούς τους τύπους!"

Στα κακοζωγραφισμένα πέη, λοιπόν!

Τους θεματοφύλακες του αστικού τοπίου παγκοσμίως.

"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter
"Bad Graffiti" Facebook Twitter

 

Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

2 σχόλια