Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami

Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
10

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

O iNO είναι γνωστός για τις υπέροχες τεράστιες τοιχογραφίες του.

Κάθε κομμάτι του είναι κι ένα ξεχωριστό έργο τέχνης, και η δουλειά του φαίνεται πως θα μας εντυπωσιάζει κάθε μα κάθε φορά.

Λίγο πριν μπει η νέα χρονιά ο iNO δημιούργησε ένα ακόμα τέτοιο επιβλητικό mural, αυτή τη φορά στην Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, και πιο συγκεκριμένα στο Wynwood Art District του Miami.

Ζητήσαμε από τον καλλιτέχνη φωτογραφίες του νέου του έργου, από την αρχή της δημιουργίας του μέχρι και τελικό εντυπωσιακό αποτέλεσμα, καθώς και μερικές παραπάνω πληροφορίες για την επίσκεψη του στο Miami.

Mοιράστηκε μαζί μας λίγα, ελάχιστα, πράγματα, ενώ η τέχνη του "μιλάει" από μόνη της...

Τον περασμένο Δεκέμβρη, λοιπόν, ο iNO βρέθηκε στο Μαϊάμι στα πλαίσια μιας έκθεσης με Street Artist από όλο τον κόσμο στην οποία έπαιρνε μέρος.

Έφτιαξε, επίσης, την είσοδο ενός γνωστού nightclub στο Miami Beach στα πλαίσια του Miami Art Basel, καθώς και ένα άλλο έργο.

Ήταν όλα commissioned.

Η συγκεκριμένη τοιχογραφία χρειάστηκε δέκα περίπου ημέρες για να ολοκληρωθεί, και είναι μια από τις τρεις μεγαλύτερες τοιχογραφίες του Wynwood Art District.

In Heaven With You, Miami Art Basel 2013

"When it is a question of money, everybody is of the same religion."

- Voltaire

 

Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter
Ο iNO μόλις έκανε κάτι φανταστικό στο Miami Facebook Twitter

** "Όταν πρόκειται για λεφτά, όλοι έχουν την ίδια θρησκεία.."

Design
10

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

6 σχόλια
Το συγκεκριμένο έργο έχει μέγεθος, δική του τεχνική και νόημα, άσχετα άμα δεν αρέσει σε σένα. Στα σοβαρά φεστιβάλ δεν βάφεις αν δεν σε καλέσουν. Και απ'ότι ξέρω σου πληρώνουν τα έξοδα. Όσοι ξέρουν ας κρίνουν μόνοι τους.
Ακριβώς δεν σημαίνει ενα έργο αν είναι τεράστιο ότι ειναι και καλό!για μένα προσωπικά δεν του βρίσκω καθόλου ωραία αισθητική και δεν θα μού άρεσε να βγαίνω απο το σπίτι μου και να βλέπω μία ξερή τεράστια μύτη. Το να κάνεις κατι μεγάλο είναι πολυ πιο έυκολο απο το να κάνεις κατι μικρό ωραίο και ξεχωριστό!Απορώ πόσα έσκασε για να λάβει μέρος στο festival. yo!
20 μετρά ύψος τοιχογραφία με τέτοια τεχνική και εκτέλεση δεν μπορούν να φτιάξουν πολλοί στο κόσμο.Αν βλέπεις μέχρι τη μύτη, βάλε γυαλιά μήπως δεις το νόμισμα. Τότε ίσως καταλάβεις το νόημα της τοιχογραφίας.Και δεν τα έσκασε, του τα έσκασαν.Φιλικά
Δέν είπα οτι είναι πανεύκολο να γίνει. Αλλά και 100 μέτρα υπσος έργο να κάνεις αμα δεν είναι ωραίο δεν έχει νόημα..στην ζωγραφική και γενικά και στο street art δεν σημαίνει όποιος κάνει το μεγαλύτερο σε διάσταση έργο είναι και σπουδαίος καλλιτέχνης είναι λάθος αντίληψη.. και νομίζω αυτό μπορείς να το καταλάβεις πολύ εύκολα αν δεις τι κάνουνε οι σπουδαιότεροι street artists όπως Banksy, Obey,space invader, c215 , Vhils, Roa, BLU....Όσο για την τεχνική του παραπάνω έργου δεν μου λέει τιποτα απολύτως καθώς είναι μια τεχνική με το spray που εχει γινει απο παρα πολλούς πιο πριν και με πολύ καλύτερα αποτελέσματα και χωρίς να τα κάνουν τεράστια αμα θα ήθελες ρίξε μια ματιά στούς γνωστούς καλλιτέχνες EL MAC, SMUG, CASE , BELIN, MTOΌσο για ποιος τα έσκασε ψάξτω καλύτερα .καλά έκανε και πήγε και το έκανε το έργο αλλα μην το προβάλετε σαν θέαμα ή κάτι το σπουδαίο.. αυτοί που ξέρουν δεν ψαρώνουνΕπίσης φιλικά
Εδώ θα συμφωνήσω. Έχει κάνει πολύ καλύτερα. Τον προσκάλεσαν όμως, δεν πήγε μόνος. Επίσης να διαχωρίσουμε λίγο τα τεχνικά/τεχνοτροπίες από το προσωπικό στυλ.@Εrror έχει ξαναγίνει. Δεν είναι δική του τεχνική. Μην τα θεοποιούμε όλα.Και ναι. Όταν κάνεις μεγάλες τοιχογραφίες, έχεις περισσότερη λεπτομέρεια να δουλέψεις. Πρακτικά και θεωρητικά είναι πολύ πιο εύκολο για έναν έμπειρο του βεληνεκούς του iNO. Και βασικά για όλους τους γνώστες ανατομίας/καλών τεχνών/κλπ κλπ.More pixels , more zoom.@GLX crew, αγόρι ναι είσαι γνώστης αλλά μην ρίχνεις ένα καλό δείγμα street Artist όπως ο iNO. Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι καλοί στην Ελλάδα, άλλα κάποιος που βγαίνει έξω και δουλεύει είναι καλό. Αλλά θα συμφωνήσω ότι δεν είναι από τα καλά του.
Η τεχνική που έχει με τις fatcap είναι εντελώς δική του και διαφέρει από του EL MAC. Οι άλλοι απλά αντιγράφουν φωτογραφίες.. Το πόσο ΔΥΣΚΟΛΟ είναι να το κάνεις σωστά και τόσο μεγάλο ξέρουν μόνο όσοι τα φτιάχνουν. Οι άλλοι απλά σχολιάζουν πίσω από πληκτρολόγια.Ο ΙΝΟ απλά τους έδειξε ότι υπάρχει κάποιος ισάξιος με τους καλύτερους και βρίσκεται στην Ελλάδα.