Επελέγησαν οι πρώτοι χίλιοι υποψήφιοι άποικοι του Άρη

Επελέγησαν οι πρώτοι χίλιοι υποψήφιοι άποικοι του Άρη Facebook Twitter
33

Η Ολλανδική εταιρία που σχεδιάζει τον αποικισμό του Άρη στο άμεσο μέλλον έκανε γνωστό ότι επέλεξε τους πρώτους 1.058 "φιναλίστ" ανάμεσα από τους υποψήφιους άποικους του κόκκινου πλανήτη. Η Mars One φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια αποικία στον Άρη μέχρι το 2025 και ψάχνει να βρει την ομάδα των αποίκων που θα σταλεί στον πλανήτη χωρίς δυνατότητα επιστροφής. Η εταιρία είπε ότι περισσότερα από 200.000 άτομα από πολλές χώρες του κόσμου δήλωσαν συμμετοχή.

Σύμφωνα με τα Νέα, ο γενικός διευθυντής της Mars One ανέφερε ότι η διαλογή έγινε με βάση την ικανότητα, ψυχική και σωματική, των υποψηφίων να γίνουν οι πρεσβευτές της Γης στον Αρη. Κύριο μέλημα των υπευθύνων της εταιρείας ήταν να αποκλείσουν εκείνους που δεν παίρνουν την όλη αποστολή στα σοβαρά - και όπως φαίνεται ήταν πολλοί.

Η εταιρεία θα επιλέξει τελικά 24 αποίκους, οι οποίοι θα περάσουν από διάφορες δοκιμασίες, ιατρικές εξετάσεις, ψυχολογικά τεστ, ομαδικές προσομοιώσεις ενώ θα εξεταστούν οι σωματικές και πνευματικές τους ικανότητες. Παράλληλα η διαδικασία επιλογής τους θα καλυφθεί σε ένα στάδιο και τηλεοπτικά, εν είδη ριάλιτι σόου, ώστε να χρηματοδοτηθεί το όλο σχέδιο.

Η ΝΑSA σχεδιάζει να στείλει επανδρωμένη αποστολή στον Άρη μέσα στην επόμενη 20ετία.

33

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM