Ο Βαν Γκογκ χίπστερ;

Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
‘when you see the amazing sight’ after ‘wanderer above the sea of fog’ by caspar david friedrich, 1818
5


Ο
Kim Dong-Kyu illustrator από την Κορέα φαίνεται να έχει γλυκόπικρο χιούμορ*

Για παράδειγμα, πήρε ένα κλασικό έργο όπως το "The Room" του Βαν Γκογκ και το μετέτρεψε σε ένα hipsterish διαμέρισμα στούντιο με νέον ποδήλατο πόλης και χιλιόμετρα από καλώδια φορτιστών.

Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
‘his room’ after ‘the bedroom’ by vincent van gogh, 1888


Συγκρίνοντας τα πρωτότυπα έργα με τα covers τους, μπορoύμε να αισθανθούμε τη μοναξιά, την αλλοτρίωση και τη ρηχότητα των επαφών μας σε συνάρτηση με την ένταξη όλων αυτών των gadgets στη ζωή μας.

Το ερώτημα πώς θα ήταν αν υπήρχαν smart phones, laptops και internet στο παρελθόν μάλλον θα μείνει αναπάντητο, αλλά αυτή η ουτοπική πραγματικότητα της συνάντησης του παρελθόντος με το παρόν είναι ένα προκλητικό και πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα.

 



Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
‘girl with a pearl earring and an iPhone’ after ‘girl with a pearl earring’ by johannes vermeer, 1665


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
'the card players’ by paul cézanne, 1894–95


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
‘sunday afternoon’ after ‘a sunday afternoon on the island of la grande’ by jattegeorges-pierre seurat, 1884–1886


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
‘luncheon’ after ‘the luncheon on the grass’ by édouard manet, 1862–1863


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
‘news of kidnapping on facebook’ after ‘over the town’ by marc chagall, 1917-18


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
her mirror’ after ‘rokeby venus’ by diego velázquez, 1647–51


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
‘always in my hand’ after ‘in the conservatory’ by édouard manet, 1878-9


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
left) ‘a family gathering’ after ‘the αριστερά -balcony’ by édouard manet, 1868δεξιά- ‘in a cafe’ after ‘l’absinthe‘ by edgar degas, 1876


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
αριστερά ‘music for dreaming’ after ‘the dream’ by pablo picasso, 1932δεξιά ‘the scream’ by edvard munch, 1893


Ο Βαν Γκογκ χίπστερ; Facebook Twitter
αριστερά ‘multi-touch zoom’ after ‘the ancient of days’ by william blake, 1794δεξιά ‘don’t take the iPad in the bathroom’ after ‘the death of marat’ by jacques-louis david, 1793











Φωτογραφία
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Φωτογραφία / Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Οι φωτογραφίες της Sophy Rickett με τις νεαρές γυναίκες που το 1995 ουρούσαν δημοσίως στις ζώνες εξουσίας του Λονδίνου φορώντας εταιρική ενδυμασία, εκτίθενται αυτές τις μέρες στην βρετανική μητρόπολη.
THE LIFO TEAM
Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Φωτογραφία / Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Με αφορμή την έκθεση που φιλοξενείται στο Nationalmuseum της Στοκχόλμης και τη μεγάλη ρετροσπεκτίβα που ετοιμάζεται να παρουσιαστεί στο Liljevalchs, ανατρέχουμε στην καλλιτεχνική φιλοσοφία του κορυφαίου Ευρωπαίου φωτογράφου, η οποία συνοψίζεται σε μία φράση: Νιώσε – δεν χρειάζεται να προσπαθείς ιδιαίτερα.
THE LIFO TEAM
Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποθέωσε την ατέλεια 

Φωτογραφία / Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποδόμησε το glamour έρχεται στην Αθήνα

Στις εικόνες του ξεδιπλώνει με θάρρος, ωμότητα και χιούμορ την ανθρώπινη ιστορία. Διέλυσε τη γυαλιστερή όψη των περιοδικών και έβαλε, μέσω αυτών, σε κάθε σπίτι τις αντιθέσεις ενός ολόκληρου κόσμου. Σύντομα θα εγκαινιάσει το Onassis Ready με την έκθεση «you are invited».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Φωτογραφία / Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Μέσα σε μια ξεχασμένη στοά της Πανεπιστημίου, ένα από τα παλαιότερα φωτογραφεία της Αθήνας φυλά φιλμ και αρνητικά που κρύβουν μισό αιώνα ζωής της πόλης – από πολιτικές πορείες και εγκλήματα μέχρι καθημερινές στιγμές που έχουν χαθεί για πάντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Φωτογραφία / Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Σήμερα, η Meiselas θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο όχι μόνο για τους πολιτικά δεσμευμένους φωτογράφους που καταγράφουν προσεκτικά, προβληματίζονται και πλαισιώνουν το έργο τους, αλλά και για τους φωτογράφους που επίμονα εργάζονται σε συνεργασία με τα θέματά τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT

σχόλια

5 σχόλια