Έκοψαν το spot «Ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται»

Έκοψαν το spot «Ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται» Facebook Twitter
23

Σε τροποποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του Jumbo με την ατάκα "Ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται" υποχρεώνεται η εταιρία μετά από σχετική απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας. Στο Συμβούλιο προσέφυγε η  Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου κατά του περιεχομένου της διαφήμισης και η Επιτροπή εξέτασε λεπτομερώς τα 3 τηλεοπτικά spots και το ένα ραδιοφωνικό spot και έκρινε ότι το υπό έλεγχο ραδιοφωνικό spot μπορεί να παραπλανήσει μέρος των καταναλωτών και να λειτουργήσει δυσφημιστικά απέναντι σε κάποιες εμπορικές επιχειρήσεις.

Επιπλέον, η Επιτροπή έκρινε ότι ο συνδυασμός του λεκτικού "ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται", που αποτελεί παράφραση της γνωστής φράσης "ξύλο που σας χρειάζεται", με το ηχητικό (ήχος "ξυλιάς") στο ραδιοφωνικό και με το οπτικό (απεικόνιση ξύλου/σανίδας) και το ηχητικό (ήχος "ξυλιάς") στα 3 τηλεοπτικά spots, υπαινίσσεται βίαιη συμπεριφορά και για το λόγο αυτό αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι υπάρχει παραβίαση του άρθρου 4.3 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να γίνει η ανάλογη τροποποίηση εντός 4 ημερών.

23

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM