Η εξαιρετική απάντηση εταιρείας που πουλάει σερβιέτες

Η εξαιρετική απάντηση εταιρείας που πουλάει σερβιέτες Facebook Twitter
34

Η Bodyform, η οποία πουλάει σερβιέτες, αποστόμωσε στην κυριολεξία έναν χρήστη, ο οποίος δημοσίευσε στη σελίδα Facebook της εταιρείας, τα παράπονά του, υποστηρίζοντας ότι οι διαφημίσεις είναι παραπλανητικές.

Συγκεκριμένα, ο Richard είχε πρόβλημα να βλέπει χαρούμενες γυναίκες να κάνουν ακραία πράγματα την ίδια στιγμή που υπέφεραν από περίοδο, «αποκαλύπτοντας» στον κόσμο ότι κάτι τέτοιο είναι διαφημιστικό κόλπο.

Η εταιρεία άρπαξε την ευκαιρία και η απάντησή της αξίζει πολλά πολλά βραβεία:

Τech & Science
34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι συγγραφείς της μελέτης υποστηρίζουν ότι η εξάπλωση των UPF τροφοδοτείται από «επιθετικές εμπορικές πρακτικές» πολυεθνικών εταιρειών, οι οποίες επηρεάζουν τον δημόσιο διάλογο και αναστέλλουν ρυθμιστικές πρωτοβουλίες
LIFO NEWSROOM
Η απόκτηση γάτας μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης σχιζοφρένειας

Τech & Science / Όσοι έχουν γάτα διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν σχιζοφρένεια, σύμφωνα με έρευνα

Η ιδέα ότι η απόκτηση γάτας μπορεί να συνδέεται με τον κίνδυνο σχιζοφρένειας αναφέρθηκε σε μια μελέτη του 1995, με το παράσιτο Toxoplasma gondii να θεωρείται πιθανή αιτία σύμφωνα με έρευνα του Queensland Centre for Mental Health Research στην Αυστραλία
LIFO NEWSROOM
Το Τρίτο Στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Τech & Science / Το τρίτο στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Η ικανότητα των κυττάρων να προσαρμόζονται και να μεταμορφώνονται μετά τον θάνατο υποδηλώνει ότι ο θάνατος ενός οργανισμού μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για την εμφάνιση νέων μορφών ζωής με την πάροδο του χρόνου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια