Σάββατο βράδυ στο #NotAnotherMadonnaParty

Σάββατο βράδυ στο #NotAnotherMadonnaParty Facebook Twitter
9

 

Ήταν ένα υπέροχο πάρτι, από τα καλύτερα και πιο απενοχοποιημένα που έχουμε πάει το τελευταίο διάστημα. Χωρίς το άγχος της καλής μουσικής, όλα τα κομμάτια ήταν Madonna, που αντέχουν στον χρόνο και που δεν χορταίνεις να τα χορεύεις. Το εικονοστάσι για την λατρεία της Θεάς ήταν εμπνευσμένο με τα κόκκινα κεριά ενώ ο Lockbird που έβαζε την μουσική και άλλαζε συνέχεια μπλούζες με το όνομα της Madonna πάνω, άφηνε που και που τα decks και πήγαινε να το λιβανίσει. Οι πιστοί της θαυμαστές το καταδιασκέδαζαν με ατελείωτο χορό και ξέφρενο κέφι. Δεν είδαμε νύφες με ζαρτιέρες στο Skullbar αλλά μια εντυπωσιακή Madonna όπως στο βίντεο του Human Nature. Έκλεψε την παράσταση. Α, και ένας κύριος γύρω στα 70 με ένα βιβλίο Game of Thrones! - Μαρία Παππά

 

Φωτό: Eftychia Vlachou

 




Φωτογραφία
9

σχόλια

7 σχόλια
Αυτό το πράγμα "Βγαίνω για ποτό" & "Ποζάρω στο φακό του κάθε τυχάρπαστου" με ξεπερνάει.Τι διαφορά εχει απο τις φωτο των "κλαρίνων" στα σκυλοκλαμπ ,που ανεβάζουν άλλα σαιτ?Α ξέχασα αυτες τις ανεβαζουν στη Λαιφο...
ثانوس, προφανώς δε μπορεί κανείς να μας το εξηγήσει. Εξάλλου η δική μου νοημοσύνη είναι από αυτές τις περίεργες, που δεν αντιλαμβάνεται τα κακεντρεχή και γεμάτα υπονοούμενα σχόλια. Καθώς επίσης και το γιατί ο κόσμος σπαταλά ενέργεια σχολιάζοντας κάτι αρνητικά ενώ μπορεί απλά να το προσπεράσει. Αλλά, να που έπεσα στην ίδια παγίδα... Οπότε θα αρκεστώ στο ότι όλοι όσοι μαζευτήκαμε εκεί το Σάββατο, στρέιτ και γκέι (γιατί αυτό μάλλον σας "χαλάει" μερικούς), ροκάδες και κλαρινογαμπροί, περάσαμε τέλεια. Δεν περιμέναμε ένα άρθρο της Lifo για να ξεχαρμανιάσουμε!