Εξιτήριο πήρε πριν στις 4 το μεσημέρι ο Φώτης Κουβέλης από το νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς" όπου νοσηλεύτηκε μετά από λιποθυμικό επεισόδιο. Το ιατρικό δελτίο των γιατρών αναφέρει ότι υπεβλήθη σε πλήρη κλινικοεργαστηριακό έλεγχο και βρίσκεται σε πολύ καλή γενική κατάσταση.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Μουντιάλ 2026: Η εθνική Ιράν άφησε χειρόγραφο σημείωμα στα αποδυτήρια μετά τον αγώνα με το Βέλγιο
Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride
Αντώνης Καρυώτης: Αφαίρεσαν το μνημείο του από το λιμάνι του Πειραιά - Έρευνα ζητά ο Κικίλιας
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Τα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης
Στην πόλη αυτή δεν έμεινε πια χώρος για Μουριές